(Στάθης pov)
Θοδωρής και βλακείες. Ποιος ήταν αυτός πάλι. Γαμώ. Ήταν ωραίος. Μπορεί πιο ωραίος και από εμένα. Και εγώ δεν το λέω συχνά αυτό!Ελπίζω μόνο να μην κίνησε κάποιο ενδιαφέρον στην Κύνθια. Όχι ότι με νοιάζει αλλά λέμε τώρα. Επίσης άκουσα καλά; Θα πάνε στο ίδιο σχολείο;! Κάτι πρέπει να κάνω γι αυτό. Αχ Κύνθια...τι φωτιές μου έχεις ανάψει;!
Καταραμένο μυαλό! Σταμάτα να σκέφτεσαι μία στιγμή!!
Αγάπη: Ηλία Πάμε καμία βόλτα;
Ηλίας: Ναι Πάμε. Παιδιά θα έρθετε;
Κύνθια: Εγώ δεν θα έρθω. Βαριέμαι πολύ.
Στάθης: Κι εγώ θα κάτσω να κάνω παρέα στην Κύνθια.
Ηλία: Εντάξει κατάλαβα. Τα λέμε αργότερα λοιπόν.
(Κύνθιας pov)
Με το που έφυγαν τα παιδιά κατευθύνθηκα προς στην κουζίνα για να πλύνω τα πιάτα. Πήρα να πλύνω ένα πιάτο και στα ξαφνικά που γλιστράει από τα χέρια πέφτει μέσα στον νεροχύτη ραγισμένο και ένα κομμάτι του πέφτει στο χέρι μου και κοβομαι.Ο δείκτης του χεριού μου άρχισε να τρέχει αίμα και εγώ άρχισα να φωνάζω. Δεν μου αρέσει καθόλου το αίμα! Ο Στάθης με πλησίασε αλλά δεν ήξερε τι να κάνει. Απλά μου έλεγε να ηρεμήσω συνεχώς.
Μετά από 5 λεπτά βλακείας του Στάθη επιτέλους πήρε ένα χαρτί και μου σκούπισε τα αίματα. Μετά κατευθυνθήκαμε μαζί προς το μπάνιο. Του είπα που έχουμε τα χαζαπλαστ και μου έβαλε ένα στο χτυπημένο δάχτυλο. Μετά το φίλησε.
Στάθης: Ελπίζω να είναι καλά τώρα το δαχτυλάκι σου.
Αφού το είπε αυτό μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο λες και είναι ο πατέρας μου και πήγε πάλι κάτω. Τι γίνεται ώρες ώρες με αυτόν τον άνθρωπο;!
Δεν έδωσα και πολύ σημασία. Πήγα στο δωμάτιο μου μίας και είχε πλέον πάει 9:27 το βράδυ. Θα είχα σκοπό να κοιμηθώ αν εκεινη την ώρα δεν έμπαινε μεσα η Αγάπη χαρωπή χαρωπή λες και είχε Μόλις κλείσει τα 10 της χρόνια και χαιρόταν γι αυτό.
Την ρώτησα τι έγινε αλλά αυτή συνέχισε να με κοιτάει με το χαρούμενο βλέμμα της.
Αγάπη: Χώρισα με τον Ανδρέα. Μου είπε πως δεν τον νοιάζει.
Κύνθια: Ωραία. Τώρα η σχέση σου με τον αδερφό μου δεν χρειάζεται να είναι κρυφή. Εσύ όμως τι κάνεις ακόμα εδώ;
Αγάπη: Ο αδερφός σου μου πρότεινε να κοιμηθώ μαζί του. Εγώ πιστεύω πως είναι ακόμα νωρίς. Δέχτηκα να μείνω εδώ αλλά θα κοιμηθώ μαζί σου.
Κύνθια: Καλά. Κλείσε τώρα την παρλαπιπα σου μπας και κοιμηθούμε.
Αγάπη: Δεν μου είπες όμως. Τι κάνατε εδώ με τον Στάθη Όταν εγώ και ο Ηλίας φύγαμε;
Κύνθια: Θα σου τα πω αύριο. Απλά άσε με να κοιμηθώ!!
Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2018
Κουζίνα
(Στάθης pov)
Σήμερα ξύπνησα νωρίτερα από όλους. Σηκώθηκα στις 6:30 η ώρα Γιατί δεν είχα ύπνο και έτσι κατέβηκα κάτω στην κουζίνα.Κοιτούσα από εδώ και από εκεί για να βρω κάτι να φάω και τελικά βρήκα ένα σημείωμα σε χαρτί Α4 κολλημένο στο ψυγείο.
Έλεγε:
Παιδιά Καλημέρα. Καλημέρα και σε εσένα Στάθη. Έχω τα πρωινά σας έτοιμα στο ψυγείο πίσω από τις ντομάτες. Σου έφτιαξα και εσένα ένα σάντουιτς Στάθη. Ελπίζω να σου αρέσει.
Σήμερα δεν θα έρθω πάλι στο σπίτι. Το αφεντικό στην δουλειά με θέλει να δουλέψω υπερορια σήμερα.
Θα τα πούμε Αύριο. Επίσης Στάθη το πρόγραμμα σου είναι στον ξενώνα στο γραφείο.
Φιλάκια. Χριστίνα.Η κ.Χριστίνα ειναι πολύ καλή γυναίκα. Αγαπάει πολύ τον Ηλία και την Κύνθια και φροντίζει και εμένα και ας μην με ξέρει καλά.
Κύνθια: Καλημέρα.Τι έχουμε για πρωινό;
Και ναι λοιπόν. Κατεβαίνει η Κύνθια από τις σκάλες. Το γνωστό σορτσάκι της και η κολλητή άσπρη μπλούζα. Αχ...ΚΌΛΑΣΗ.
Αγουροξυπνημένη και ζητάει πάλι φαγητό. Είναι τόσο αυθόρμητη και ανέμελη.
Κύνθια: Σταμάτα να με κοιτάς. Επίσης φόρα κάτι πάνω σου. Θα πουντιασεις. Κάνει κρύο.
Στάθης: Κι εσύ ημίγυμνη Είσαι.
Κύνθια: Δεν το σχολιάζω αυτό...
ESTÁS LEYENDO
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Novela JuvenilΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...