Reakcje BTS...Kiedy dowiedzą się o twoim odchudzaniu bo myślisz, że jesteś za gruba dla nich i starasz się schudnąć poprzez drastyczne metody...
WARNING!
REAKCJA NIE MAM NA CELU PROMOWANIA NIEZDROWEGO TRYBU ŻYCIA LUB NAŚMIEWANIA SIĘ Z OSÓB, KTÓRE CIERPIĄ NA PODANE W ROZDZIALE CHOROBY!
Do wszystkich:
Mieszkając w Korei przywykłaś do widywania na ulicach, dziewczyn pięknych i szczupłych. Nie byłaś gruba ale właśnie taka się czułaś. Zdawałaś sobie sprawę, że twój narzeczony pracuje również wśród kobiet. Makijażystki, tancerki czy nawet trainee i idolki. Za każdym razem gdy o tym myślałaś, było ci źle. Kiedy wracał do domu pytał co się dzieje ale ty tylko odpierałaś z uśmiechem, że absolutnie nic...lecz prawda w końcu wyszła na jaw.
>Namjoon<
Od kilku dni żywiłaś się głównie suchymi waflami ryżowymi i wodą, które zawsze starałaś się zwrócić. Przy tym czułaś się coraz gorzej. Nałogowo stawałaś na wadze i wycieńczająco ćwiczyłaś. Dzisiejszego dnia Namjoon wrócił wcześniej do domu wraz z chłopakami.
- Cześć, (y/n)! - krzyknął, zdejmując buty w przedpokoju.
Siedziałaś na kanapie z laptopem na kolanach i uśmiechnęłaś się gdy Namjoon wychylił się zza progu.
- Cześć, Namjoonie - machnęłaś do niego dłonią. Chłopak podszedł do ciebie i ucałował twoje czoło.
- Kiedy wracaliśmy z chłopakami, ustaliliśmy, że wybierzemy się razem na obiad - oznajmił ci chłopak, siadając obok ciebie na kanapie.
- Nie jestem głodna - powiedziałaś z lekkim uśmiechem ale żołądek mówił sam za siebie, kiedy gwałtownie zaburczał.
- Coś mi się wydaje, że jednak jesteś - zaśmiał się i zerwał się ponownie na nogi, łapiąc cię za dłoń - Nie masz wyboru, szybciutko - pośpieszył cię a ty pokręciłaś głową z uśmiechem.
- Nie zjem dużo, pamiętaj - pogroziłaś mu palcem a ten kiwnął głową z uśmiechem.
W mniej niż piętnaście minut przygotowałaś się do wyjścia wraz z chłopakami. Dziś było potwornie gorąco, prawie czterdzieści stopni. Namjoon trzymał cię za rękę, rozmawiając i żartując z chłopakami. Nagle poczułaś silne uderzenie gorąca i gwałtownie zaczęłaś osuwać się na ziemię.
Namjoon pov.
Nagle poczułem jak dłoń (y/n) wysuwa się z mojej. Zemdlała, będąc cała blada. Wystraszyłem się i szybko wziąłem ją w ramiona, dotykając jej policzka, potrząsając jej ciałem.
CZYTASZ
BTS - Reakcje - Zodiaki - Preferencje
De Todo✨Wejdź do świata gdzie zobaczysz jak by to było gdybyś spędzała dnie ze swoim UB'em, jak wyglądałyby wasze kłótnie, oraz wiele innych życiowych sytuacji. ✨Lub przekonaj się którego z chłopaków poznałabyś jako pierwszego według swojego znaku zodiak...