Na początku chciałabym przeprosić za to, iż narzucę wam kilka rzeczy w dalszych rozdziałach. Teraz za to przedstawię wam osoby, które będą pojawiać się najczęściej w książce. Zdaję sobie sprawę, że są tutaj osoby różnej orientacji, dlatego też jest tu jedna dziewczyna nie licząc [Imię] i mnie :D.
Imię: Alex
Nazwisko: Given (Czy wie ktoś, dlaczego Given? *zagubiony lenny*)
Wzrost: 163 cm (Tak, urosłam!! XDD :D)
Oczy: Niebieskie, lekko wyblakłe oczy.
Włosy: Długie, (Ach, no i po co ja ścinałam je do ramiony?? =,=) blond włosy.
Urodziny:
&W gabinecie&
Autor-senpai: *szuka kiedy dołączyła do Wattpad'a*
Urodziny: 26 sierpień
Hobby: Rysowanie, pisanie książek, spanie, gra w siatkówkę (To uczucie kiedy nie masz pozycji, bo w szkole nie ma drużyny i czekasz prawie pół roku [będę jeszcze czekać do września =,=] aby się zapisać na zajęcia na końcu miasta ლ(ಠДಠლ) ), nauka wszystkiego prócz historii i angielskiego, czytanie mang i oglądanie anime.
Charakter: Poznacie z czasem, bo sama siebie nie umiem opisać. XDDD
Lubi: Duże zwierzęta - szczególnie duże psy -, czytać, pisać, rysować, grać w siatkówkę, spać, oglądać anime i po raz enty turecką telenowelę pt. "Tylko z Tobą", głaskać ludzi po włosach, słuchać muzyki, chodzić w czarnych, szarych i czerwonych ciuchach, wagarować.
Nienawidzi: Smutku w oczach innych, kiedy ktoś ją do czegoś zmusza, braku weny, przegranej, końcowego odcinka "Tylko z Tobą", Ayşegül Günay inaczej Aytül Demirer (Postać z Teletoweli(':).
Ciekawostki z życia Alex:
~W książce miała depresję.
~Prawie zawsze chowa uczucia pod "maskami".
~Nikt oprócz [Imię] i jej samej nie wie, co czuje w danym momencie.
~Nadaje się na psychologa.
~Śpi w spodenkach, a zamiast koszulki ma bandaż.
~Kiedy ktoś u niej śpi, zakłada tą waloną koszulkę, która ogranicza ruchy.
~W nocy nie lunatykuje, ale czasem zdarzy się, że zrobi szpagat podczas snu.
~Jest w starszej klasie \(*^*)/
~Dobrze dogaduje się z Kaitō i Satoru.
~Lubi dokuczać Akai.
~Jest Biseksualna.
~Zachowuje się jak starsza siostra.
~Jej list był najdłuższy w całej szkole. XD
CZYTASZ
List.. /Harem x Fem! Reader
FanfictionNa polskim Wattpadzie, żadko widuję książki typu "Reverse Harem/Harem x Reader" wymyślane przez autorów, dlatego postanowiłam stworzyć taką własną, aby zadowolić wasze duszyczki. _*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_ Szkoła [Imię] i szkoła...