* Wiliam szemszögéből *
Megnéztünk egy filmet, ami alatt Ryan be is aludt. Óvatosan másztam ki alóla, igyekezve nem felkelteni, de nem jártam sikerrel.
- Mi a... - dörzsölte meg szemeit
- Elaludtál - simítottam végig arcán - Nincs kedved megfürödni velem? - néztem kérlelően, mire bólintott - mindjárt jövök - adtam egy csókot a homlokára
A fürdőbe mentem, és eresztettem vizet. Tettem bele tusfürdőt, majd visszamentem a Szerelmemhez.
- Itt vagyok - mosolyogtam, mire egy kissé kómás pillantást kaptam
- Megyek - állt fel a kanapéról
A fürdőbe mentünk, ahol mind a ketten vetkőzni keztünk. Végignéztem rajtam, majd megnyalta alsó ajkát. Ez a cselekedete mosolygásra késztetett. Beleereszkedtünk a forró vízbe. Közelebb jött, és az ölembe ült. Mondanom sem kell, ez mit váltott ki belőlem.
...
Békésen fekszik a melkasomom, hallkan szuszogva. Felidéztem azt, amit kb 1 órája csináltunk... Megtettük. Nem tudom leírni hogy milyen volt, mert az hogy csodálatos nem kifejezés. Kéjes nyögéseink töltötték be a szobát, vággyal teli pillantásokat vetettünk egymásra. Izzott a levegő, lángolt a testünk. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen jó tud lenni...
Beletúrtam a hajába, és gyönyörködtem a látványban. Olyan aranyosan fekszik itt, hogy mindjárt elolvadok.
6:42 van. Óvatosan kimásztam szerelmem alól, és a konyhába osontam, halkan, nehogy felébresszem. Nem vagyok valami komyhatündér, úgyhogy csak egy kis tojást sütök neki.
Hát igen... Nekem 20 perc kellett ahhoz, hogy megsüssek pár darab tojást. Egyedi csúcsot fogok felállítani, a Leghosszabb tojássütés néven.
Egy tálcára pakoltam, majd újból Ryanhez vettem az irányt. Feltehetőleg az ajtó nyitódására kelt, fel, mivel még elég kómàs feje van.
- Jó reggelt! - köszönt egy angyali mosoly kíséretében
- Neked is - vigyorogtam el - hoztam neked reggelit - tettem le az ölébe a tálcát
- Köszönöm - mondta, majd falni kezdte az ételt - nyugodtan szedj ki magadnak ruhát a szekrényből - mutatott a bútorra, bólintottam, és keresgélni kezdtem
Fekete cső farmer, szürke v kivágású póló, és egy baseball sapka. Tökéletes.
Felvettem, bár szokatlan volt a sapka.- Na, hogy nézek ki? - kérdeztem a mosolyogva falatozó barátomra nézve
- Szívdöglesztő vagy! - lenyelte az utolsó falatot is, majd ő is öltözni kezdett
...
Kézenfogva sétálunk a suliig, és bent sem engedjük el egymás kezét. Ry lepacsizik néhány sráccal, majd mellém ül. Egy két lány idejött és Ryannal kezdtek beszélgetni. Buli meghívás... Már nem tetszik. Péntek este. Olyan dejà vum van. Persze igent mondott, és garantálta hogy mind a ketten eljövünk. Csak most ne történjen semmi... Kérlek...
YOU ARE READING
Csak Mi vagyunk, Te és Én nincs.
RomanceRyan, az iskola elérhetetlen szépfiúja, akinek senki se jó. Biztos így van ez? Hát nem. Ryan meleg, ezért nem kell neki az a sok csaj. De egy valaki nagyon is kell...