De dag van de moord

72 6 0
                                    

Het was eenmaal de volgende dag, Younes heeft niet geslapen. Hij dacht en dacht er alleen maar aan. Hij wist niet hoe en wat die precies moest doen. Younes heeft een la met wapens. Hij liep ernaartoe deed de la open pakte een pistool en ging voor de spiegel staan terwijl die de pistool voor zich hield in de spiegel.
Hij was bang en trilde helemaal, hij heeft namelijk geen makkelijk slachtoffer. Arturo is de vijand van zijn baas en is zeker heel gevaarlijk hij heeft zo een 50 men die voor hem werken. 

Het was 19:00 over een uurtje moet Younes naar roddos en de slachtoffer vermoorden. Hij liep naar beneden deed zijn schoenen aan. Amal vroeg "Waar ga je heen" Younes zei glimlachend "Ow ik ga naar Khalid" (zijn vriend). Hij liep naar zijn auto en reed naar roddos. Hij is aangekomen.... Hij wachtte in de auto terwijl die naar Arturo keek. Younes wachte op de juiste moment. Hij gaat het dus echt doen!?
Arturo loopt naar zijn auto. Hij reed en Younes volgde hem. Ze waren aangekomen bij Arturo zijn huis. Younes wachtte tot die naar binnen ging. Hij was binnen Younes ging via achter. De raam van de badkamer was open dus Younes ging er rustig in. Arturo was ondertussen op de bank met een glas wijntje. Younes glipte naar binnen en ging heel rustig naar de gang. Hij zag hem staan. Younes liep naar hem toe maar van achteren.... Hij hield zijn pistool tegen zijn hoofd en Arturo draaide zich om. Lachend zei Arturo "Haha, wat krijgen we nou?" Younes zei "Houd je bek dicht ik kom je vermoorden" Arturo keek hem raar aan en zei "Jongetje toch, mag ik vragen wie jou hier gestuurd heeft om mij te vermoorden want dat zou jij niet doen" terwijl die hem scande. Younes zei "dat doet er niet toe ga op je knieën!" Arturo ging lachend op zijn knieën. Er kwam iemand binnen Younes draaide zich om hij pakte Arturo en deed zijn pistool tegen zijn hoofd aan en zei tegen de persoon "Blijf daar of ik vermoord hem!"
Arturo zei "dat ga je sowieso" de persoon was in schrok. Younes trilde helemaal hij kon het niet.... Hij kon het niet doen. De persoon zei "Please, doe mij vader niks aan!"
Younes keek met een verdrietige gezicht, hij bleef zo 10 seconde staan. Arturo pakte Younes zijn pistool en richtte het op hem en zei "Nu op je knieën en vertel me wie je heeft gestuurd!" Younes ademde heel snel en zei "Please doe me niks sorry sorry"
Arturo zei "Zeg nu wie anders schiet ik je neer in je hersenen en verkoop ik je aan kannibalen."

Word vervolgd......

Brotherly loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu