Hallo liefe lezertjes💕Allereerst wil ik even iedereen een happy pride month wensen🎉🎉🎊.
Dit is onze maand, dus laat deze maand Door niets of niemand verpesten. En als er iets gebeurd wat je maand dus wel zou verpesten probeer hier dan een oplossing voor te vinden of vraag je vrienden om hulp. Gelijk aan het begin van de maand had ik al een down want ik snapte er dus niks van van hoe je een boek moest maken van wattpad. En daar werd ik een beetje chagrijnig door. Maarja ik heb dus via wattpad geweldige meiden leren kennen die mij hebben geholpen en nu is mijn hele maand weer goed.
Love you girlsss😘😘Woohh het lijkt mij echt helemaal geweldig als je als pride persoon jarig bent in juni😇😇. Dan is je maand gewoon nog beter
Vrienden kunnen je dus heel goed helpen bij problemen eigenlijk heeft iedereen wel een vriend nodig maarja sommige mensen worden een beetje buitengesloten. Ik raad het echt aan om vrienden te beginnen op wattpad. Echt this helemaal geweldig je hebt dan iemand waarbij je over gevoelens kunt praten en daar kan je echt plezier aan beleven. En ze kunnen je niet beoordelen op hoe je dr uitziet want je krijgt Door de gesprekken een vriendschapsrelatie en daardoor zou diegene je nooit afkeuren ofzoo Door hoe je er uit ziet maar je hebt gewoon iemand om mee te praten.
Die vriendin van mij van wattpad zei dat ik gewoon moest schrijven wat ik wou schrijven. Maar dat is dus naar een heel ander verhaal gegaan dan waar ik aan dacht😂. Ach het maakt niet uit het is mijnn pride month dus ik doe gewoon waar ik behoefte in heb😆.
Nou lezertjes nu komt het info over het boek
Het wordt in ik vorm geschreven zodat je eigenlijk met de persoon meekijkt en meemaakt wat diegene meemaakt
De ik persoon is Abbygail
Whahah ik kom er net achter dat abbygail God is vreugde betekent ik ben nu echt nog meer dol op deze naam 😍En hier is jasmine
Wooww ik heb echt mooie meiden uitgekozenn😁😁.
JE LEEST
withdrawal symptoms of gin
Non-FictionDe kantinewacht komt naar mij toe en vraagt " hoe komt het dat je altijd zo vrolijk bent?". Het komt Door mijn vrienden die maken mij zo blij. Maar is dat wel het hele antwoord of is het een speciaal persoon? Het gaat over 2 meiden die elkaar als vr...