V ' den ...
" Ne oluyor lan ? Suga ? " kalabalığın içine daldım telaşla. Bir adet yerde yatan Öznur, bir adet kafasını ellerinin arasına sıkıştırmış titreyen Suga !
Ben şaşkınlıkten mal gibi dikiliyordum. Jin Öznurun, Hobi ise Suganın yanına koştular. Jungkook benim durumumla aynıydı.
" Suga ! İyi misin kardeşim ? " Hobi telaşla Sugayı çöktüğü yerden kaldırmaya çalıştı.
" Ambulansı aradım, gelir birazdan ! " diye tanımadığım bir adam bağırdı arkadan. O an aklıma Öznurun arkadaşları geldi. Fazla şoktan ölmemeye çalışarak hızlıca ceketimin cebinden telefonumu çıkarttım. Şeymanın ismine geldiğimde derin bir nefes alıp arama tuşuna bastım.
" Alo, Tae ? "
" Ş-şeyma, bak şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama sakın telaş yapayım deme ! "
" Ne ? Anlamadım, neden telaş yapacakmışım ki. Tae, ne oluyor ? Bir şey mi oldu ? Yine mi yaralandınız ? İyi misin ? Tae, cevap ver ! "
" Biz iyiyiz. Ama Öznur... "
" N-ne Öznuru ? Ne oldu Öznura ? O arkadaşıyla bir yere gitti. Ne Öznuru ? "
" Hastanenin konumunu atıyorum. Üzgünüm Şeyma, Suga kendini tutamamış ! " diyip hiç istemesem de telefonu suratına kapattım.
Bir süre sonra ambulansın siren sesleri barın içerisine doğru yankılandı.
" Suga kalk ayağa ! " diye bağırdı Jungkook. Ama Suga aynı pozisyonunda kımıldamadan duruyordu.
" Suga kalk dedim ! Hadi ! " bu sefer J-Hope bağırdı ama Suga hâlâ kalkmamakta ısrar ediyordu.
Bir süre sonra ambulans görevlileri içeriye sedye ile girdiler. Jin görevlilere yardım edip Öznuru sedyeye yatırdı. Öznur sağ salim ambulans aracına yerleştirildiğinde Jin koşarak Suganın dibine çömdü
" Suga gidiyoruz kalk lütfen ! Hadi kardeşim ! " Jinin bağırışı da Sugayı yerinden oynatmadığında, dikildiğim yerde hızla hareket edip bende Suganın yanına çömdüm.
Gözlerini sımsıkı yummuştu. Elleri hâlâ kafasının iki yanındaydı. Hafifçe bir ileri bir geri sallanıyordu. Islak yanaklarını gördüğümde ise burnumun ucu sızladı. Elimi omzuna koyup " Geçti kardeşim, geçti. Bak biz yanındayız. Kalk hadi eve gidiyoruz."
Sessizce mırıldandı" Annem... hakkında... konuşma... "
***
Sugayı zar zor arabaya yerleştirip eve götürebildik. Tekrar ettiği cümle hepimizi meraka sokuyordu. Annem hakkında konuşma bunun Öznurla ne alakası vardı ? Öznurun orada ne işi vardı ? Biz o sıra ne yapıyorduk ? O çocuk kimdi ? Suga mal mıydı ? Hobi neden çoraplarını kokluyor ? Ben kimim ? Tamam tamam abarttım 😅Şuan Kook ve ben hastaneye doğru yol alıyorduk. Umarım bu öküz camış sert sıkmamıştır kızın boğazını. Eli ayağı durmuyor ki. İyi ki bir bekle dedik hıyar !
Arabayı hastanenin park yerine yerleştirip indik.
Şeyma ' dan ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'ten KAÇARKEN...
Fanfic"OOOHHHAAAAAĞĞĞHH" diye bağırdığında ani bir hareketle elimle ağızını kapattım "Geri zekâlı sus duyacaklar şimdi !! " dememe kalmadan yedi adam çoktan kafalarını kaldırmış, şaşkın ve anlamsız bakışlarını üsümüze dikmişti "siktir ... "