-Buse kalk gidiyoruz eve .
-Hayır gitmiyoruz Yusuf !
-Buse kalk dedim .
-Yusuf kes sesini .Sonra Yusuf kolumdan tutmamla beraber beni peşinden sürükledi . Kız orada kalmıştı . Biz aşağıya doğru inerken . Yani daha doğrusu Yusuf benim kolumdan tutup onca kat merdivenden aşağıya doğru indirirken benim aklım kızdaydı. Orda kalmıştı . İnşallah kendine bir şey yapmazdı . En aşağı kata gelip Yusuf kapıyı açtı . Daha sonra ben kolumu kendime doğru çekip kolumu ondan kurtardım . Hızla yürümeye çalıştım fakat kolumu yine tuttu. Ooofff kahretsin . Gözyaşlarımı zor tutarken Yusuf'a dönüp .
-Yusuf kolumu bırak !
Sesimin ne kadar ağlamaya yönelik bi ses olduğunun farkındaydım . Ve Yusuf'ta bunun farkında gibi duruyordu.
-Yusuf bırak dedim .
-Buse neden böyle yapıyorsun .
-Yusuf !
Gözlerimden yaşlar akarken Yusuf'a bağıra çağıra .
-YUSUF BENİ BİR AN SEVDİN SANMIŞTIM BİLİYO MUSUN . BEN DE Bİ AN GERÇEKTEN SEVDİN SANIP GERÇEKTEN SEVMİŞTİM SENİ.
Sesim gitgide kısılıyordu .
-Yusuf ona sarıldın .
-Buse neden bahsediyorsun anlamıyorum .
-Yusuf bana mesaj attın dün gece .
-Ne ? Ne mesajı ??
Telefonu açıp mesaj kısmına girdim ve bana yazılan mesajı gösterdim .
-Yusuf bende gerçekten beni başka bir şey için çağırdığını düşünüp geldim . Ama ?? Ama ne oldu Yusuf . Yusuf sen onu seçtin. En başından beri unutamadın onu .
-Buse ne saçmalıyosun .
-Yusuf sarılıyodunuz onunla .
-Buse düşündüğün gibi değil hiç bir şey .
-Yusuf nasıl değil ya .Allah aşkına çocuk mu kandırıyosun sen . Gözlerimle gördüm .
-Buse bak o mesajı ben atmadım . Ayrıca gizli bir numara arayıp beni de oraya çağırdı . Hatta oraya değil de parka çağırdı . Sonra ağzına bi bez koydular . Uyandığımda o depoda sandalyede elleri bağlı bir şekilde oturuyordum .Karşımda Bahar'ın oturduğunu fark ettim. Beni çözmesini istedim . Ellerimi çözdü . Bir kelime dahi etmeden tam kapıdan çıkarken arkadan bir adam da eğer gidersen Bahar ölür dedi . Buse birisinin benim yüzümden ölmesini asla istemem .
-Yusuf !
-Buse beni dinle bi .
-Anlat !
-Sonra Bahar çok korkmuşa benziyordu. Ben de ordaki koltuğa yatıp uyuyakalmışım. Sonra Bahar da sana mesaj atmış . Yani hepsi en başından bir oyunmuş .
Yusuf'a masum gözlerle bakıp yalan söyleyip söylemediğini tespit etmeye çalıştım . Ama o kadar aşk ile bakıyordu ki bana .Dayanamadım . Bir gece oldu . Kokunu özledim Yusuf'umm . Kollarımı hızlı bir şekilde onun beline sardım . Kafamı göğsüne yasladım . Kokusunu içime çektim .Çektim . Ve yine çektim . Göz yaşlarımı bırakmıştım . Akıyorlardı tek tek Yusuf'un özlemine dayanamayıp.
Evet uzun zamandır bölüm gelmiyordu .
Hayırlı olsun yeni bölümümüzzz