-Paul, trebuie sa vii urgent la sediu.-aud vocea disperată a șefului meu.
Las telefonul, cautandu-mi cheile de la mașina si pornesc grabit spre sediu.
Când ajung, niste masini negre ocupau suprafata parcarii sediului, dar asta nu e singurul lucru pe care-l observ. La intrare, privesc ingrozit portarul ce zacea mort intr-o balta de sange.
Imi iau pistolul din mașină și mă îndrept spre usa care era larg deschisă.
-Lasa arma jos sau te omor!-o voce anonima ma ameninta.
Neavand alta varianta, arunc pistolul la picioare dupa il imping cat mai departe de mine.
Din perspectiva Fernandei:
Paul a fost chemat de urgenta la sediu, iar intuitia imi spune ca nu e vorba de un alt jaf. Oare ce s-a intamplat? Sper totusi că este bine..
*Fernanda ce este în capul tău?*De cateva ore ma framanta apelul brusc pe care l-a primit, si ceea ce ma mira cel mai tare e ca ma ingrijoreaza mai mult siguranta sa decat faptul ca ar putea fi intr-o alta misiune, jefuind alti oameni.
Oare incep să îl plac pe Paul?
Nu pot sta aici asteptand un raspuns. Decid sa verfic daca totul e in regula.
***
Ajunsa, zaresc mașina lui Paul parcata in fata sediului, semn ca inca nu a parasit cladirea. Cel putin asa sper.
Cobor din masina, luandu-mi pistolul pe care il ascund in jacheta si ma apropii de cladire.
Sangele imi ingheata in vene la vederea cadavrului, acoperit cu o patura, din fata mea.
Respir adanc, rugandu-ma ca Paul sa fie bine, desi sperantele sunt din ce in ce mai mici.
Trec pe langa corpul neinsufletit si incerc sa patrund neobservata printre usile cladirii.
-Trebuie sa punem mâna pe acel seif.
Ma opresc brusc, lipindu-ma de un perete, la auzirea unei voci masculine.
-Singura persoana care știe codul este Paul.
Paul! E inca in viata!
Cand sa ma apropii pentru a avea o vedere mai buna asupra celor doua persoane care vorbeau, simt o lovitura puternica in zona capului, totul in jurul meu intunecandu-se.
***
Ma trezesc iritata de durerea de cap pe care o am.
Incerc sa ma misc din pozitia incomoda in care sunt dar corpul ramane neclintit.
Mormai, incercand sa-mi deschid pleoapele ce parca ar cantari o tona.
Nu e nimic in jurul meu, totul e cuprins de un negru dens.
Imi scutur capul, in speranta de a ma trezi la realitate.
Incetul cu incetul, amintirile de acum cateva momente revin, facandu-ma sa ma panichez, amplificandu-mi durere de cap.
Simt cum membrele mele amortite, sunt legate strans, facand totul mult mai dificil.
Ma opresc din incercarea mea de a ma elibera la auzul unui oftat adanc.
Nu imi ia mult sa realizez ca nu sunt singura in incaperea asta si ca probabil, persoana aceasta e tinuta si ea captiva.
-Cine este acolo?-indraznesc sa intreb, sperand sa primesc raspunsul la care ma gandesc.
Din perspectiva lui Paul:
-Cine este acolo?-o voce feminina ce imi este familiara, ma intreaba.
CITEȘTI
Probably in Love
Fiksi PenggemarO tânără spioana a primit misiunea de a-l spiona pe Paul Trifan, un membru al mafiei. Ea trebuie să afle pentru cine lucrează însă pentru a face asta este nevoită să se prefacă ca e o prietena. Va reuși să ducă misiunea la capăt fara probleme sau se...