Αναχώρηση?

179 13 0
                                    

Είναι 9:30 ο Martinus θα κοιμηθεί εδω.

Τ: Λοιπόν τι κανουμε τωρα;
Ε: Δεν γνωρίζω.

Ανοιγω το κινητο και βλέπω ότι μου έστειλε η Ναταλία.

#01 κολλ Νάταλι θεα💘
Ρε ο Χρήστος έστειλε καποιον Νορβηγία για να σε σκοτωσει γιατι νομιζει ότι οταν "τα ειχατε" (οταν νομιζε οτι τα ειχατε) ειχες φιλησει τον Αλεξ! Ιουουου!!!

ΠΡΟΣΕΧΕ!!!!!

Me
Τιιιιιιιιιιιιι???

Θα προσεχω. Να ξες είδη μου επιτέθηκαν αλλα θα προσεχω πιο πολυ το υποσχομαι!!!

#01 κολλ Νάταλι θεα💘
Ποτε επιτέθηκαν ;

Είσαι καλά

????

Me
Σήμερα και καλα ειμαι αντε σε αφηνω τωρα.

Το κλείνω και βλεπω τον Tinus να κοιταει το παράθυρο παω διπλα του και... και βλέπω εναν κυριο με οπλο να στοχεύει το παράθυρο μου. Ο Martinus περνει τηλέφωνο τον Marcus και αυτος με την σειρα του καλει αστυνομία. Η αστυνομία κατεφτασε λίγο πριν ριξει την σφαιρα, να ειναι το πολυ 6 σπίτια μακριά μας. Τον πιασανε και τοτε κατέβηκα κατω στην μαμα με τον Tinus. Αποφάσισα να φυγω Ολλανδία θα ρθουν τα αγορια και η Αγγελική μαζι μου μέχρι να αρχισουν τα σχολεια για να μην παθουμε τιποτα!!!Θα λεμε πως φυγαμε στο Μαροκο για να μην μας βρουν!!! Τωρα ομως 10:15 το βραδυ καλύτερα να παω κατω στις κατακομβες του σπιτιού. Είναι υπερβολικά βαθιά στην Γη εχουν 3 κρεβάτια , 1 μπανιο οπως και 2 κοκκινα ντουλαπια που έχουν μεσα κάτι πραγματα. Ο Martinus κοιμηθηκς μαζι μου κάτω και οι γονείς μου ανέβηκαν ψηλα στξν πισινα στον τρίτο οροφο. Καλα δεν εκπησομαι. Αφου περασε και αυτη η μέρα έστειλα στα παιδιά να ετοιμαστουν στις 5 φεύγουμε.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τελικά εγραψα και σημερα και τελικα θα ειναι περισσότερα τα κεφάλαια...

   My life with Marcus and Martinus!!!! Où les histoires vivent. Découvrez maintenant