Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2018
(Κύνθιας pov)
Αφού κοιταζόμασταν τουλάχιστον για 15 λεπτά συνεχόμενα αποφάσισα να ξεκολλήσω. Εκείνη ήταν η στιγμή που άνοιξα το ψυγείο για να βρω το πρωινό μου και ο Στάθης ήρθε από πίσω μου.Εγώ γύρισα απότομα και κατά λάθος τον χτύπησα με τον αγκώνα μου στην κοιλιά του. Πραγματικά και δεν ήθελα να το κάνω αυτό.
Στάθης: Αου! Τελικά έχεις βαρύ χέρι. Και δεν το περίμενα.
Κύνθια: Χίλια συγγνώμη. Δεν το ήθελα. Αλλά κι εσύ τι έρχεσαι από πίσω;
Φυσικά και είχα καταλάβει γιατί ήρθε από πίσω μου. Πολύ θα ήθελα να τον φιλήσω αλλά δεν ξέρω πως να εκφραστώ. Επίσης ξέρετε ότι είμαι πρωταρα. Ούτος ή άλλος εκείνος με φίλησε πρώτος την προηγούμενη φορά.
Στάθης: Δεν πειράζει. Πάντως χαίρομαι που νοιάζεσαι.
Με το που είπε αυτό ανέβηκε πάνω σαν σίφουνας. Τι ήταν πάλι αυτό;! Κόσμε!! Ζητώ απεγνωσμένα βοήθεια. Δεν τα βγάζω πέρα με αυτό το αγόρι. Επίσης τα πράγματα μπερδεύουν και φοβάμαι πως δεν θα ξέρω πως να τα ξεμπερδέψω...
Στάθης:Το μεσημέρι θα έρθω να σε πάρω με την μηχανή από το σχολείο.
Πόσο μου αρέσει αυτή η πρόταση...
Στο σχολείο
Βερονίκη: Όπα Κύνθια. Στις ομορφιές σου σήμερα.Κύνθια: Σήμερα που είναι Παρασκευή είπα να ντυθώ λίγο καλύτερα.
Αγάπη; Τι έχει το μάτι σου;Το ένα μάτι της Αγάπης ήταν λίγο μελανιασμένο από κάτω. Ήταν με σκισμένο το κεφάλι. Για καλή μας τύχη φάνηκε και ο αδερφός μου.
Ηλίας: Αγάπη! Αγάπη τι έπαθες;
Αγάπη: Τίποτα. Δεν έπαθα τίποτα.
Η Αγάπη έτρεξε στην αγκαλιά του Ηλία και άρχισε να κλαίει. Η ώρα είχε πάει 5:00. Ο αδερφός μου έφυγε με την Αγάπη για να μάθει τι είχε πάθει κι εγώ περίμενα τον Στάθη να φανεί με την μηχανή.
Πέρασαν τουλάχιστον 20 λεπτά και ο Στάθης άφαντος. Στα ξαφνικά με πλησιαζει ο Θοδωρής.
Θοδωρής: Γεια σου Κένθια.
Κύνθια: Είναι Κύνθια. Και...γεια.
Θοδωρής: Πάω σπίτι. Θέλεις να έρθεις μαζί μου. Έχω το ποδήλατο μου μαζί. Αν θες μπορείς να ανέβεις στα πιατάκια.
Κύνθια: Εντάξει Πάμε..
5 λεπτά αργότερα
(Στάθης pov)
Μόλις έφτασα στο σχολείο της Κύνθιας. Στο κολλέγιο κάθησα λίγο παραπάνω γιατί συνάντησα έναν παλιό φίλο και η αλήθεια είναι πως ξεχάστηκα.Δεν βλέπω όμως την Κύνθια πουθενά. Που μπορεί να είναι. Μην μου πεις ότι έφυγε! Καλύτερα να πάω από το σπίτι να δω.
Έφτασα στην πόρτα του σπιτιού και το να δω! Ήταν ο Θοδωρής με την Κύνθια. Η Κύνθια γελούσε και ο Θοδωρής της έλεγε κάτι. Τι είναι το θέμα! Θα πάω κοντά να χαλάσω αυτήν την ατμόσφαιρα...
Στάθης: Βρε..βρε τα παιδιά...Τι γίνεται Θοδωράκο; Πως σου φάνηκε η πρώτη σου μέρα στο καινούριο σχολείο;
Θοδωρής: Ήταν αρκετά καλά. Γνώρισα πολλά κορίτσια αλλά κανένα αγόρι δεν μου μίλησε.
(Κύνθιας pov)
Χα. Χα. Χα.
Δεν μπορώ να το πιστέψω πως ο Στάθης ζηλεύει!!
Πετάω στα σύννεφα! Κυριολεκτικά.Πρώτη φορά στην ζωή μου ένα αγόρι ζηλεύει για εμένα. Επίσης είναι τόσο γλυκούλης όταν ζηλεύει. Αλλά ελπίζω να μην την πληρώσει ο Θοδωρής.
Κύνθια: Σε χαιρετώ Θοδωρή. Να το ξανακάνουμε αυτό. Ήταν ωραία.
Θοδωρής: Γεια! Τα λέμε.
Στάθης: Τι σου άρεσε και έκανες με τον Θοδωρή;
Κύνθια: Τίποτα που να σε ενδιαφέρει. Επίσης μην μου μιλάς! Ευχαριστώ πολύ που δεν ήρθες να με πάρεις από το σχολείο. Θα σου το χρωστάω.
Στάθης: Εντάξει ζητώ συγγνώμη. Άργησα αρκετή ώρα αλλά ήρθα. Ήρθα αλλά δεν ήσουν εκεί.
Κύνθια: Εεε καλά. Τότε φταίω εγώ που δεν περίμενα άλλα 20 λεπτά για να εμφανιστείς εσύ!
Φώναξα τόσο δυνατά που πρέπει να με άκουσε όλη η γειτονιά. Μη σου πω και όλη η πόλη.
Στάθης: Κύνθια κόφτο. Δεν φταίω εγώ που έφυγες με τον φλώρο.
Κύνθια: Δεν σε καταλαβαίνω Στάθη. Από την μία είσαι τόσο καλός και ευαίσθητος. Από την άλλη είσαι τόσο βλάκας!
Στάθης: Με ξέρεις μόνο 4 ημέρες. Όπως είπες κι εσύ δεν μπορείς να σχηματίσεις γνωμη για εμένα.
Κύνθια: Σου είπα ότι δεν έδειξες τα περισσότερα. Τώρα τα έδειξες όλα!
Εκείνη την στιγμή μπαίνω μέσα στο σπίτι. Πάω να κλείσω την πόρτα με δύναμη αλλά την σταματάει...
VOUS LISEZ
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Roman pour AdolescentsΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...