1.bölüm BENCE AŞK

201 2 0
                                    

Aşk... kimine göre dağları deldirir kimine göre bir hiç kimine göre karşılıksız sevgi ama adamına göre değişir ne demiş bir şarkıda sevgi anlaşmak değildir sebepsizde sevilir bazen küçük  bir an için ömür bile verilir ewewt aşık olan her insan şarkı dinler şarkı insanın ruhunu değiştirir Ne yapim seviyorum ama arkadaşlığımız bozulur düşüncesi ölüm yaaa o bir daha bana bakmassa ben ne yaparım düşüşüncesi bitirir adamı sus boşver içindeki ses böyle der bazen dinlersin içindekini   bazen inadına seversin gider söylersin inadına yaşamak inadına sevmeye döner.sen seversin o gider sen seversin o kaçar ama pes etmezsen belki ama belki % 10 bir ihtimalle kabul  eder o zaman dünyanın en mutlusu olursun demeden hoopppala birde bir gün kanka olalım demez mi ? Hayat senin için biter dünya ters döner ve her sey biter demeden merak etme 4 ay   sonra  düzelirsin  şarkılar sayesinde ...

Hayat bir yokuş  kimine göre zor kimine göre kolay  bu yokuşu tırmanırsan sana helal eğer ki tırmanamazsan dert etme yaş 30 olsa bile dene en fazla evde kalirsin hee bu arada evde kalırsın lafı sadece bayanlar için değil erkekler içinde söylenir ben size olay değil hikaye değil bilim kurgu değil sadece yazıyorum evet belki yazmak için yazıyorum bŞimdi siz benim aşık olduğumu zannedersiniz ama çok şükür yok öyle bir şey yok unutmayın yazmak için yazıyorum ilk kez yazıyorum  hayt filmlerdeki gibi değil hep mutlu sonla bitmez biten olursa o da film  gibi hayat olurkendine güven evet özgüven sahibi ol ama  abartma  burnun yukarda olmasın indirirler  her söz gecer insanın kalbine insanın en içine işler bazılarıda dişler ve ağlatır...

AŞIK OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin