... A pokolban...
Na jó. Komolyra fordítva a szót.
(k/n) vagyok. De mindenki csak Kiminek szólít, mert az európai nevemet nem mindenki tudja kiejteni. Koreába költöztem a családommal pár éve és egy gimnázium második osztályába járok. Soha sem hittem volna, hogy egyszer lesz egy olyan izgalmas évem mint az idei... és erről nagyon nem is én tehetek, hogy becsöppentem egy dráma kellős közepébe, hanem pár srác a suliból.
17 vagyok és már kiskorom óta tanulok Koreaiul, mivel szüleim mindig is kiakartak jönni. Van egy 10 éves öcsém aki most kezdte a sulit. (h/sz) hajam van és (sz/sz) szemem. Imádom az animéket és a filmeket. Na meg... Fujoshi* is vagyok így nem könnyű az életem! (=゚▽゚)/ De nem akarom tovább húzni az időd, szóval had meséljem el az egészet.
Első nap
Vége a szünetnek, amiben otthon voltam egész végig, így nem tudtam a barátaimmal találkozni. *sad*
Reggel fáradtan és kócos hajjal ébredtem. Amikor belenéztem a szekrényemen lévő tükörbe megesküdtem volna rá, hogy össze fog törni. Felkaptam az este kikészített egyenruhámat a székről és a saját fürdőmbe siettem, ahol magamra varázsoltam egy kis sminket és a bozótot a fejem tetején is rendbe raktam. Végül felhúztam a kockás szoknyám és betűrve az ingemet visszamentem a szobámba. Felkaptam a telefonom ahol már jött is pár üzenet:
Jaee: Kezdődik a rettegés. Fujoshi lét aktiválva!
Lisa: Ne felejtsd el a füzetem hozni!
Jaee: Remélem felkeltél
Pink Princess: Kapunál tali
Jae az egyetlen barátnőm itt kint akiben feltétlenül megbízok. Ugyan olyan őrült mint én. A baj az, hogy nem egy osztályba vagyunk így nagyon ritkán vagyunk együtt órákon. Lisa aki eredeti nevén Pranpriya Manoban egy Thai lány (de mindenki csak Lisázza) aki a suli egyik együttesébe van benne. Nem igen szívlelem őket, de szünet előtt kölcsön adta az egyik füzetét amiben lejegyzett pár dalt, hogy kottázzam le neki zongorán a nyáron.
- (k/n) Ébreszd fel az öcséd. - dugta be a fejét anyu a szobámba
- Rendben - néztem rá majd a táskámba sülyésztettem a telefonom
Átmasírozva az öcsém szobájába leguggoltam az ágya mellé majd halkan szólítgatni kezdtem.
- Ricsi...- simítottam meg barna haját mire álmosan kinyitotta a szemét
Ricsi akinek szintén nem tudják a nevét kiejteni, mert valahogyan mindig "Licsi" lesz belőle ami egy gyümölcs így lett Araki (szintén csak japánnév) Elején nem tetszett neki de a végén megbarátkozott vele.
- (k/n) - pislogott álmosan a dinós pizsijében
- Jó reggelt álomszuszék.
Végig nézett rajtam és visszahunyta a szemét.
- Ébressz fel ha vége van a sulinak! - fordult a másik oldalára, mire végre kihozta belőlem az "igazi" testvér szerepet
Lerántottam róla a takarót és felhúztam a redőnyét amin besütött a reggeli nap. Nyafogva kelt fel és kapta le ő is a székéről az egyenruháját.
Lementem a földszintre ahol már ment a sürgés - forgás. Apum kapkodva itta a kávéját és nyomott egy puszit a homlokomra.
- (k/n) Légy jó a suliban! - mondta apum mikor a cipőjét vette fel
YOU ARE READING
Just for a Moment (BTS x Reader)
FanfictionHello. (k/n) vagyok. De mindenki csak Kiminek szólít, mert az európai nevemet nem mindenki tudja kiejteni. Koreába költöztem a családommal pár éve és egy gimnázium második osztályába járok. Soha sem hittem volna, hogy egyszer lesz egy olyan izgalma...