Tajemnicze zniknięcie Inka

454 26 6
                                    

Umm... Długo nie było kolejnej części więc... Rozdział będzie dłuższy. Brak weny itd.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wpatrywaliście się w siebie przez 15 minut aż w końcu zrobiłaś się senna. Lekko omdlałaś i miałaś już spaść ale Ink cię złapał. Usnęłaś wtulona w niego. Zarumienił się ale po chwili także usnął. Gdy się obudziłaś,  jego już nie było. Co się mogło z nim stać ? Czyżby cię zostawił ? Postanowiłaś że przejdziesz się trochę po lesie. Wzięłaś swój szkicownik,  prowiant i poszłaś. (Exploring time XD) Szłaś sobie ścieżką gdy nagle zorientowałaś się, że się zgubiłaś
-no nie ;-; - powiedziałaś do siebie.
Nie wiedziałaś gdzie jesteś . Rozglądałaś się i krzyczałaś z myślą że ktoś cię usłyszy. But nobody came.
 

~Ink P.O.V~
Gdy się obudziłem zobaczyłem wtuloną w siebie [T.I]. Byłem cały tęczowy na twarzy. Nagle z portalu wyskoczył Dream.
-co ty tu robisz- spytałem cicho.
Gdy Dream zobaczył wtuloną we mnie dziewczynę zrobił lenny face i wpatrywał się w nas. Zarumieniłem się.
-dobra po co tu przyszedłeś ?-  pytałem ściszonym głosem,  lekko speszony zachowaniem Dreama.
-a właśnie ! - ocknął się nagle Dream-  Error atakuje underfell !!
No nieeee poważnieee ?! A tak fajnie mi się spało ;-;. No ale praca to praca. Wstałem tak żeby nie obudzić [T.I] i wszedłem do portalu za Dreamem.
Gdy wróciłem,  [T.I] już nie było więc postanowiłem jej poszukać.

~[T.I] P.O.V~
Dalej szukałaś wyjścia z lasu,  ale im bardziej się starałaś to tym bardziej się gubiłaś. Usiadłaś pod jakimś drzewem i wyjęłaś szkicownic [z dupy XD]. Wzięłaś pędzelek i zaczęłaś rysować. Narysowałaś las w którym się znajdowałaś. Było tu ciemno i zimno. Las otaczała szara mgła przez co prawie nic nie widziałaś. Nagle zobaczyłaś jakąś postać. Wyglądała jak Ink.
-Ink ? Czy to ty ?- zapytałaś.
Lecz to nie był Ink. Cofnęłaś się lekko do tyłu. Postać była przed tobą.
- nie bój się człowieku ! Jestem Blueberry. Możesz mówić mi Blue.
Z początku trochę się wystraszyłaś,  ale gdy zobaczyłaś już wyraźną sylwetkę i twarz małego szkieleta od razu się uśmiechnęłaś.
-jestem [T.I] czy wiesz jak z tąd wyjść ?
-tak wiem.- powiedział po czym złapał cię za dłoń i teleportował do Inka. 
- IIIIIINKKKKKKK ! - krzyknęłaś po czym rzuciłaś się na niego i przytuliłaś.
-o. Hej [T.I]- odwzajemnił przytulasa.
-Czemu sobie poszedłeś ?;-;
-um... Nie ważne.
Nagle zobaczyłaś jakiś portal z którego wysunęła się niebieska nić.
-O nie... -powiedział Ink.
-co ni-... AAAAAAA- nić owinęła się wokół ciebie i wrzuciła do portalu.
Portal się zamkną. Gdy otworzyłaś oczy zobaczyłaś czarnego szkieleta.
-No PrOsZe PrOsZe tOż tO DzIeWcZyNa mOjEgO bRaTa InKa
-nie jestem jego dziewczyną- powiedziałaś,  robiąc minę obrażonego dziecka.
-Puść mnie bo mie dusisz !
Zacisną cię mocniej. Ty czułaś jakbyś traciła oddech. Spojrzałaś na swoją duszę,  która powoli pękała. Wyciągnęłaś scyzoryk z tylnej kieszeni twoich spodni po czym przeciełaś linki. Error zaczął cię atakować. Ty sprytnie omijałaś ataki niekiedy także się obraniałaś. Nagle poczułaś coś dziwnego. Wokół ciebie pojawiła się tęczowa mgła. Nagle w twojej ręce pojawił się dokładnie taki sam pędzel jaki ma Ink. Uśmiechnęłaś się pod nosem. Wyglądało to dość creepy,  a Error zupełnie nie wiedział o co chodzi. Zamachnęłaś się pędzlem i trafiłaś w Errora niebieskim kolorem farby,  co spowodowało że nie mógł się ruszyć. Widać był bardzo zaskoczony. Znów zamachnęłaś się pędzlem. Tym razem trafiłaś w niego fioletową farbą. Odjeło mu to troche hp. Nie chciałaś go zabijać całkiem. Narysowałaś na podłodze portal przez który przeszedł Ink i Dream. Patrzyli na ciebie jak zaczarowani. Odwróciłaś się w stronę Errora. Wyczyściłaś gumką niebieski atak. Error wstał chwile się na ciebie patrząc aż w końcu wyczarował portal,  wszedł do niego i zamknął za sobą. Nie mówiąc nic namalowałaś kolejny portal i wskoczyłaś do niego. Ink i Dream weszli za tobą.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No to tyle na razie. Mam nadzieje że kolejny rozdział nie zajmie mi tak długo. W sumie mamy jakieś 629 słów.
Mam nadzieję że kolejny będzie jeszcze dłuższy ale nie obiecuje tego

Ink X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz