Ik was klaar en liep daarna weg, en keek nog naar achter om te kijken of me moeder gewoon terug kwam en zou zeggen dat alles goed komt.
Onderweg naar huis, ik kwam thuis aan en zocht mijn sleutels, iets klopte niet want de lichten waren uit terwijl ik de lichten aan liet voordat ik wegging, ik zei raar zal vast wel papa wezen. Ik opende de deur, en vroeg of er iemand thuis was. Toen deed ik de woonkamer deur open en toen schreeuwde Iedereen: SUPRISEEEEEEEEEEEEEE
Mijn ogen gingen super groot open, ik huilde uit vreugde, Iedereen kwam me omhelzen. Mijn vader zei ik zou je nooit alleen laten! Alles was zo mooi Roze blauw versierd. We hadden een zwarte ballon, daarin zat de verrassing. Ik was zo nieuwsgierig, ik deed eerst een bedankje.
'' Dankjulliewel, voor dit alles ik ben jullie zo dankbaar, vooral Leila en Jaydee en papa! Ik ben echt sprakeloos, nog een keer wil ik jullie zeggen bedankt echt waar ''Leila gaf me een kus en zei geen probleem schat, iedereen mocht stemmen voor '' meisje of jongen'' het was meer 60% jongen/ 20% mmeisje. Dus mijn vader pakte een sateprikker zodat we de ballon konden prikken. We telde af, 1.... 2..... 3.... We prikte de ballon en het was eennn MEISJE. Ik was zo blij. Ookal was het geen Jongen, Jaydee omhelsde me zo uit blijschap, We waren allemaal blij, en zelfs weet ik dat Mama ook blij was ookal was ze dr niet helemaal bij. Ik moest zoveel huilen dat ik geen tranen meer had. Na alles werd het donker en ging iedereen naar huis, Papa en Jaydee gingen opruimen, terwijl Leila en ik spraken over hoe mijn moeder was en waarom ze overleed. Nou ik vertelde dat mijn moeder een super lieve vrouw was, ze was er voor iedereen, ze kon niet tegen mensen die liegen. Waarom ze overleed was ze had zelfmoord gepleegd, ik was 3 toen ging alles mis mijn moeder begon vaker te huilen en ze was super leeg van binnen, ze wou niks eten. Maar ze deed haar best wel altijd voor mij, maar ik kan me nog herrineren dat ze zei '' Rosemary je bent zo'n zelfstandig meisje dat zelfs als mama er niet zou zijn dat je alles toch goed doet vergeet dat nooit'' dat vond ik raar me moeder zou zoiets nooit zeggen, dus die dag dat ik jarig was bracht ze me naar school en ze zou later mijn traktaties brengen voor mijn klas. Maar ze was nooit opgedagen, dus ik kon niks uitdelen. Ik was zo teleurgesteld en boos op haar, totdat mijn vader me kwam halen van school, hij was helemaal verdrietig en zei dat we zo snel mogelijk naar Mama moesten gaan, dus ik dacht gewoon thuis, wat eigenlijk niet zo was we waren bij t ziekenhuis. Ik zag mijn moeder levenloos liggen op de ziekenhuis bed, geen beweging niks, ik vond het zo eng dat ik niet eens wou kijken, vanaf de dag van vandaag heb ik nog steeds spijt dat ik nooit ben gaan wezen kijken. Ik heb me moeder altijd gevraagd om me te vergeven voordat, mijn vader zegt dat ze me het zowieso zou vergeten maar dat weet hij niet. Daarom wil ik mijn dochter alle liefde geven van de wereld, van mij en plus die van haar Oma. Leila liet tranen vallen en zei wauw jij bent echt een sterke meisje! Ik hoop echt het beste voor jou en je gezin, we omhelsde elkaar, en we zeiden elkaar gedag, Leila zou morgen langs komen. Mijn vader zei dat hij met me moest praten, hij vertelde me dat hij een tijdje ''iemand'' zag, ik zei ''iemand''? Ik heb je al gezegd dat ik geen stiefmoeder hoef en vooral niet nu waarom denk je daar nier aan, ik liep boos weg, ik was zo boos op hem hoe kan hij dit doen en waarom nu, Jaydee zei tegen mijn Vader dat het maar ''hormonen'' waren en dat ik erover heen zou gaan als hij me de tijd geeft. Mijn vader zei ja dat klopt, ik lag op bed en ik kreeg weer pijnlijke harde buiken, het deed zoveel pijn dat ik mijn Verloskundige belde en toen..
JE LEEST
My Angel'Rose ❤️
Ficção AdolescenteRosemary Jane is een 16 jarig meisje. Ze woont alleen met haar vader. Haar moeder overleed toen ze 4 jaar werd. Rosemary ziet haar verjaardag niet meer als een blije of gelukkige dag en viert het liever niet. Jaren lang heeft Rosemary Jane's vader h...