1.0

608 54 148
                                    


Chase Holfelder : Let's Hurt Tonight (Cover)






 MEZAR OLAN SU BİRİKİNTİSİ








Hiçbir şey iyi olmayacak. 

Neden mi?

Ash...

***

Normal bir Pazartesi gününden daha sıkıcı ne olabilir ki? Monotonluğu ile tanınan ve işkence gibi geçen saatler...



İşte yine böyle bir pazartesi günüydü. Bayan Margaret bir yakını vefat ettiği için California'ya gitmişti ve bu hafta içerisinde de dönmeyecekti. Yani daha fazla mesai yapacaktım.



Samandriel'i bugün Jody yerine Donna'ya bırakmıştım. Çünkü Jody artık eskisinden daha çok meşgul olmaya başlamıştı. Donna ise yabancı değildi ve Jody'i tanıyordu.  Donna kaldığım  apartmanın sahibiydi. Genç kadın, nişanlısı onu terk ettiğinden beri dışarı adımını bile almamıştı. Onunla bu konu hakkında bir ara konuşmalıydım. Bunu kafama not ettim.



Telefonun çalması ile arkamı döndüm. Tam o sırada da Balthazar gelmeye karar vermiş olacak ki sallana sallana içeri girdi. Onu telefona baktıktan sonra azarlayacağım çünkü telefon daha önemli. Yine de ona onaylamayan azarlayıcı bakışlarımı yolladım.



"Kansas Çiçekçilik size nasıl yardımcı olabilirim?"



"Oh! Pantolonunu indirerek ve aletini yalamama izim vererek "



Tükürüğüm boğazıma yapıştı ve delicesine öksürmeye başladım. Yanaklarım kızarmıştı  ve söyleyenin kim olduğunu anlamam bana yardım etmiyordu.



"Cas... Cas iyi misin. Oh çok özür dilerim...."



Ahizenin öbür ucundan Dean'in endişeli sesi geliyordu ve bir yandan Balthazar  bana ne kadar aptal olduğumu söylüyordu.



Sonunda öksürüğüm geçti ve yerini bir kahkahaya bıraktı. Dean şaşırmış olacaktı ki sesi çıkmıyordu.

Çiçekçi Dükkanı //DESTİELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin