Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk oy veren serserikaptan a ve ilk yorum yapan AsimNarin e ithaf edilmiştir ayrıca söz verdiğim için efsanevimuhafiz a da ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar...
------------------------------------------------------
[Üç ay sonra]
Bir odanın ortasında bulunan yuvarlak masanın etrafında ki dört kişiden biri, oturduğu sandalyeyi arkasına yaslayarak uyurken iki kişi gayet ciddi bir tavırda duruyordu.
Dördüncü kişi ise yanlarında ki bu kişilerin güçleri ile birlikte kendini yutkunmaktan alamamıştı. Bu dörtlü yakın zamanda kurulan imparatorluğun dört yüksek kıdemlisi idi ve hepsi tek bir kişiyi bekliyordu.
Karanlığın efendisi Lio L. Nos’u odanın kapısının açılması ile birlikte uyuyan kişi hariç diğerlerinin bakışları kapıya döndüklerinde kapıdan giren Lio ile birlikte arkasında onu takip eden Fyuku eşliğin de Lio, masanın etrafında dönerek kendi yerine geçmişti.
Lio’nun yerine oturması ile birlikte Fyuku da Lio’nun arkasında yer alırken Fyuku, öfke ile uyuyan şahısa baktı.
"Ciddiyet yoksunu! "
Fyuku sağ elini omuzuna atarak omuzunda ki çift taraflı mızrağını eline alarak hızla savurduğun da uyuyan adama ilerleyen hava dalgası eşliğin de mavi saçlı adam bir anda ortadan kaybolduğun da Fyuku’nun gönderdiği hava dalgası yoluna devam ederken vücudu da arkasında ki duvara yapıştırılmıştı.
"Sakın rakibini küçümseme kahinin oğlu. "
Mavi saçlı adam konuşmasını bitirdikten sonra tekrar sandalyesine oturarak uyumaya devam ederken boynuna değen soğuk metale rağmen rahatını bozmadan beklemeye başladı.
"Dediğiniz gibi Ölümsüz Ban, rakibinizi asla küçümsemeyin. "
Ban boğazına dayanan hançer ile birlikte gözlerini yavaşça açarken arkasında ki adama bakış attığın da adam hissettiği garip duygu ile birlikte hızla geriye sıçradığın da birkaç saniye önce durduğu yerde bir metrelik bir göçük oluşmuştu.
Ban ayağa kalkarak bakışlarını karşısında ki siyahlar içerisinde ki gençte gezdirdi. Üzerinde ki siyah ince zırh ve yüzünü örten peçesi ile birlikte üstünde ki hafif ve ses çıkarmayacak giysileri onun bir suikastçi olduğunu bağırırken, Ban hiç önemsemeden adama doğru bir adım attı.
Siyahlar içinde ki adam korku ile geriye doğru bir adım atmak için harekete geçtiğin de Ban’ın dudaklarından çıkan iki kelime ile birlikte olduğu yerde kalmıştı.
"Umut hırsızı. "
Adam hissettiği korku dolu saniyeler de yerinden bir adım bile kıpırdayamıyorken Ban’ın ona doğru attığı her adımda gözünde Ban’ın büyümesi ile korkusu artmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOGİO 4
Fantasy"Eskiden sadece gezegenim de bir oraya bir buraya giderdim... şimdi tüm evrende gidip geliyorum... tanrılar ile savaşıyor... dünyaları geziyorum... uzun bir macera yaşadım ki... bence yolun daha başındayım... bu benim hikayem... Dünyalar Fatihi olar...