Poglavlje 114.

529 35 0
                                    

- Sutra da dodjem po tebe?- upitao me je iz auta.
- Da.- rekla sam.
- Dobro, čuvaj se.- zatvorio je prozor i otišao. Pozvonila sam i Čarli je otvorio. Gledao je u mene kao i svaki put kad bi došla. Suze su mi se nakupile u očima.
- Još se nije vratio?- upitao je. Odmahnula sam glavom. Uvukao me je u kuću i zatvorio vrata. Zagrlio me je kao i svaki put. Svaki put ista priča. Došla bi kod Čarlija jednom sedmično da se isplačem. Ovaj put sam došla zbog još nečega. Sjedili smo u dnevnom boravku.
- Napraviću ti toplu čokoladu.- kada je to rekao zvono se oglasilo. Arijel.
- Dobro veče, da li je Lisa tu?- upitala je. Ustala sam i otišla do njih.
- Hej Ari.- zagrlile smo se. Pozvala sam je da udje.
- Tata dvije tople čokolade. Bićemo u sobi.- rekla sam. Klimnuo je glavom i uputio se u kuhinju. Mi smo otišle u sobu.
- Kada sam shvatila da ne mogu više pokušavati htjela sam da probam s tobom. Ti si mi poslednji džoker u džepu.- rekla sam. Čarli je ušao i na tacni nam donio toplu čokoladu. Bez riječi je izašao iz sobe.
- Mogu pokušati baciti čini za lokaciju ali ne pomažu uvijek.- rekla je.
- U redu.- rekla sam. Iz torbe je izvadila mapu.
- Jesi donijela neki predmet koji mu pripada?- upitala me je.
- Čula sam da krv najbolje pomaže. Sjetila sam se da mu je Karlajl vadio krv jednom prilikom kako bi se uvjerio da je sve u redu.- izvukla sam bočicu krvi iz zadnjeg džepa farmerica. Sklonile smo šolje i stavila je mapu svijeta na tacnu. Uzela je bočicu i kanula 3 kapi krvi na mapu.
- Sigurno je ovo njegova krv?- upitala je. Klimnula sam glavom.
- Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem.- izgovorila je. Držala je ruke iznad mape i oči su joj bile zatvorene. Ništa se nije dešavalo.
- Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem.- ponovila je. Ništa. Otvorila je oči.
- Moraću te kanalisati. Treba mi tvoja ruka.- rekla je. Dala sam joj ruku. Ispreplitala nam je orste a moju drugu ruku je stavila iznad mape.
- Ponavljaj sa mnom.- rekla je. Klimnula sam glavom.
- Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem.- rekle smo u isto vrijeme.
-Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem.- Arijel je malo povisila glas. Osjećala sam vrelinu kako prolazi kroz ruku za koju me je Arijel držala do ruke koja je bila iznad mape.
- Phasmatos Tribum, Nas Ex Veras, Sequitas Sanguinem!- viknula je. Otvorile smo oči u isto vrijeme. Kapljice krvi su se pomjerile. Nisu bile na sredini mape niti na dijelu gdje je Južna Koreja. Bile su tačno na Rimu, Italiji. Arijel me je pogledala.
- Znači li ti ovo nešto?- upitala me je.
Nisam ništa rekla. Razmišljala sam. Kome bi mogao otići u Rim?
Sranje.

Sumrak: Novi početak Onde histórias criam vida. Descubra agora