C.21. Esti aici!

1.2K 80 0
                                    

###&** In sfarsit ceva fericire #&& ^_^ pentru Aly si toti cei care imi citesc aceasta carte...mulțumiri inca odata.

ASU

-Kyle tu chiar stii sa gatesti, din ce ne povesteti cred ca te pricepi super bine.

-Da, ma pasionează mult, sa bem pentru asta...

Ciocnim din nou o serie de pahare si le dam peste cap. Bel si Zyan eram apropiati, de cate ori au coborat pe ringul de dans se sarutau. Restul stateam si vorbeam despre noi. Mia ma anunțase ca nu poate sa ajunga, nu se simteam prea bine.

Mark e aici, oare cu cine mai e? ahh asa dor imi era sa il sarut, pe hol am crezut ca vrea si el asta, dar nu a stat si ma privea.

Clipele treceau, colegii au plecat pe rand, in final am ramas eu, Zyan si Bel.

-Eu trebuie sa plec maine am o zi aglomerata si sefa ma omoara daca ma vede ca dorm cu capul pe birou...

-Aoleu, atat de rea este, eu te-as fi dat afara...incep sa rad galagios...sigur Bel, stai linistita, vezi tu maine si ne amuzam amandoua, Zyan te rog du fata asta frumoasa acasa si sa nu treci pragul.

-Nornal ca nu, pentru aia s-a inventat geamul....hahaha...nu mergi si tu ? te las in drum daca vrei.

-Nu e ok, ma duc sa vorbesc cu patronul apoi plec, stai linistit.

Ne luam ramas bun, ii privesc cum pleaca impreuna, ce dragut, apoi ma duc in separeu si imi mai pun un pahar, iar după voi discuta Red.

Ma intind pe canapea, imi pun picioarele sus îndoite, ce bine, ma dureau de  atata dans, a fost o zi lunga. Simt cum o mana ma mangaie pe par, pe frunte.

Stiam ca e Mark, am tacut linistita cu ochii inchisi, sa-l las sa creada ca dorm, era asa placut cand ma mângâia.

-Si cand nu faci nimic, ma zapacesti, atat de mult imi este dor de tine, sa te am langa mine, sa ma trezesc langa tine, sa fii a mea.

-Acum nu sunt langa tine, pentru ce iti este dor ?

-Pentru ca ma tii la distanta, cat mai stam asa ?

Ma ridic brusc si amețesc, ma înclin spre bratele lui sa nu cad jos. Ma prinde in imbratisare, parfumului atat de placut, ma facea sa-l doresc si mai mult.

-Cat Asu ? vrei sa ne distrugem inainte sa ne mai oferim o sansa?

Imi pun mana la inima lui, batea cu putere, ca si a mea, se apropie de mine "" Te iubesc Asu !" imi spune incet, apoi ma saruta ca si cum am muri daca nu ne sarutam.

Eram in bratele lui, in sarutul lui, eram cu persoana pe care o iubeam cel mai mult, o lacrima imi curge pe obraz, datorită dorului pe care l-am avut pentru el, pentru ziele in care am plans pe ascuns, pentru grijile le care le-am trait ca nu stiam de el....toate s-au terminat, s-au inchis in aceasta lacrima, lacrima de fericire, de bucurie, pentru ca dupa toate cele întâmplate intre noi, mereu am avut incredere il el, in noi.

Mark ma tinea in brate, nici unul nu dorea sa întrerupă aceste moment, eram atat de prinsi, parca durea acest sarut, il apreciam amandoi, cu fiecare miscare, urmata de alta, ne doream si mai mult...emotii pe interior ma cuprindeau, stiam ca el este perechea mea, ceea ce am nevoie...inima mea a fost mereu la el. Pentru ca el este inima mea.

-Te iubesc Mark, nici nu ai idee cat...reusesc sa spun dupa ce ma desprind din sarut, aveam amandoi ochii inchisi, stateam cu fruntea lipita de a lui.

-Asu a mea, nu stii prin ce am trecut fara tine, nu vreau sa te mai pierd, nu rezist, te iubesc mai mult decat propria mea viata.

Ne imbratisam strans, imi pun capul le umarul lui, eram asa bucuroasa ca este aici, ca se intampla asta, ca sunt din nou la el in brate, ca ma iubeste la fel sau poate mai mult. Tresar cand aud voci.

-Hai sa mergem ca ne întoarcem mai încolo....o vad pe Alison cu Red ca se indeparteaza de noi.

-Ăăăă Al, e prea tarziu, gura ta nu ai cum sa nu o auzi...Mark ii priveste si el amuzat.

-Ha ! ha !... te-ai prins ? asta a fost rasul meu, nu am vrut sa va deranjăm, adica nu stiam ce faceti?

-Si ce ai zis, hai sa vad, nu?de ce sa nu stiu eu, ce face Mark acolo singur cu Asu...

Incepem toti sa radem de reactia lui Mark, apoi se aseaza si ei langa noi, se tineau de mana, oare erau impreuna? cu Mark de fata ? uau ce am ratat?

-Asu tot ce ai petrecut este din partea casei, a mea adica.... haahaha, înțelegeți ? ... facuse o gluma insa noi nu ne amuzam, ok...acum ca esti din familie , nu te-am recunoscut la inceput.

-Familie, ce i-ai zis Al ? crede ca cu o intalnire primeste acordul meu ? Red trebuie sa-mi demonstrezi ca o meriti...

-Recunoscut? ne-am mai vazut ?

-Da, la spital, cand te-a adus Mark, eu eram cu Red si atunci te-a văzut , imi explica Alison.

Am mai stat putin de vorba, apoi am plecat multimiandu-i Red pentru ospitalitatea lui. Am aflat ca sunt impreuna, de ceva timp si spre surpinderea mea Mark este de acord.

-Ce faci ? crezi ca conduci in starea asta ? hai jos si treci in dreapta.

-Pai si masina ta?

-Am venit cu motorul si am vorbit cu Red ca o las aici si vin maine dupa ea.

Ma urc in masina, Mark se urca la volan, ma simteam asa amețită. Porneste si plecam, nu am mers mult si ii fac semn sa oprească, cobor repede din masina si iau o gura de aer...ma simteam rau, imi venea sa vomit.

-Esti ok?! cat ai baut ? ma priveste suspect .

-E de la ciocolata, cred ca am exagerat putin in seara asta !

-Da, putin zici ! ar trebui sa se faca o instituție de "dezciocolizare" special pentru dependenți ca tine.

-Am uitat sa rad, mie imi este rau si tu te amuzi de starea mea.

-Iarta-ma dar esti asa haioasa, alti se imbata de ziua lor, nu e cazul la tine, dar tu ? ciocolata ?

Mai stam 2 minute, apoi plecam, adorm imediat ce m-am urcat. Ma trezesc si vad ca nu sunt acasa la mine, aveam pe mine un tricou, rochita era pe un fotoliu langa.

Cobor din pat si incep sa umblu prin casa straina, ma apropii de living si il vad pe Mark acolo in canapea un tricou pe el si pantaloni.

Il priveam si ma amuzam de ceea ce vad, parul lui dezordonat pe perna, nu ma puteam abtine asa ca m-am dus la el, m-am asezat langa el. Nu s-a trezit insa prin somn m-a luat in brate si m-a strans la pieptul lui, a gemut un "Asu, esti aici!",  m-a tinut in brate si am adormit la loc.

Pana la urma finalul conteaza întotdeauna, iar faptul ca la mine se incheie in bratele lui Mark este perfect.

Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum