9:52
(Κύνθιας pov)
Δεν μπορώ άλλο. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ! Ο Στάθης(αν και το περίμενα) έχει τα μάτια του καρφωμένα στην Φωτεινή! Επίσης νιώθω πάρα πολύ άβολα γιατί ο Θοδωρής εδώ και ένα τέταρτο με κοιτάει. Κοιτάει τα πόδια μου και δεν θέλω να ξέρω τι άλλο!Η Φωτεινή φλερτάρει κάθε αγόρι που περνάει από μπροστά της. Δόξα τον Θεό που δεν έκανε τίποτα στον Στάθη. Χρειάζομαι επείγοντος να φύγω από αυτό το μέρος. Δεν νιώθω καλά! Ο Θοδωρής συνεχίζει να με κοιτάει. Νιώθω ένα χέρι να με ακουμπάει.
Γυρνάω πίσω και βλέπω τον Στάθη. Φαινόταν πολύ μεθυσμένος επίσης κοιμισμένος. Μου τραβάει την μπλούζα σαν μανιακός.
Στάθης: Πρέπει να φύγουμε! Πρέπει να φύγουμε τώρα αμέσως!
Κύνθια: Στάθη...Τι έπαθες;!
Στάθη: ΠΆΜΕ ΝΑ ΦΎΓΟΥΜΕ ΤΏΡΑ!
Κύνθια: Εντάξει, εντάξει παμε. Μόνο ηρέμησε ζουζούνι.
Βγήκαμε έξω βιαστικά.Δεν προλάβαμε να δώσουμε μία εξήγηση στα παιδιά.
Στάθης: Πήγαινε προς την μηχανή ΤΏΡΑ! Μόλις με δεις να έρχομαι ετοιμάσου να ανέβεις.
Κύνθια: Στάθη...δεν καταλαβαίνω. Τι γίνεται εδώ;
Στάθης: Απλά πήγαινε στην μηχανή!
Είδα τον Στάθη να απομακρύνεται. Σε λίγο δεν τον έβλεπα καν. Άρχισα να αγχώνομαι αλλά έμεινα στην μηχανή όπως μου είχε πει. Τότε κάποιος άρχισε να με πλησιάζει. Στην αρχή νόμιζα ότι ηταν ο Στάθης αλλά στα ξαφνικά αυτός ο ένας μετατράπηκε σε δύο και οι δύο σε τρεις. Σε λίγη ώρα είχαν γίνει πέντε και σχεδόν ήρθαν τελείως κοντά μου.
Έχω αρχίσει να φοβάμαι πολύ. Ο Στάθης είναι άφαντος και αυτή η παρέα παιδιών έρχεται προς το μέρος μου. Φοβάμαι πάρα πολύ. Στα ξαφνικά ενώ αυτοί ήταν μόνο λίγα χιλιοστά μακριά μου πετάγεται ο Στάθης από το πουθενά και αρχίζει να χτυπάει αυτή την παρέα παιδιών.
Όλοι είχαν γεμίσει αίματα. Μετά από πέντε λεπτά ατελείωτου ξύλου αυτοί έφυγαν κάνοντας ένα νόημα στον Στάθη και αυτός τους έκανε κολοδακτυλο. Ήρθε προς το μέρος μου ενώ η μύτη του έτρεχε αίμα και ήταν παντού μελανιασμένος.
Κύνθια: ΣΤΆΘΗ!
Έτρεξα στην αγκαλιά του κατευθείαν. Δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να ρωτήσω τι είχε συμβεί. Απλά τον αγκάλιασα και του χάιδεψα το χερι του που ήταν μελανιασμένο. Κατευθυνθήκαμε προς την μηχανή και φύγαμε. Πήγαινε τόσο γρήγορα που είχα πλέον καταλάβει πως κάτι δεν πήγαινε καλά με αυτούς τους τύπους.
Μας ακολουθούσε ως το σπίτι μία Πόρσε. Είχα κατά αγχωθεί!Δάκρυα έβγαιναν από τα μάτια μου ενώ σκουντουσα τον Στάθη για να του μιλησω την ώρα που οδηγούσε την μηχανή. Δεν απαντούσε. Επιτάχυνε κι άλλο. Πήγαινε όσο πιο γρήγορα μπορούσε.
Επιτέλους φτάσαμε. Μπήκαμε μέσα στο σπίτι. Ο Στάθης τριπλό κλείδωσε την πόρτα. Κλείδωσε τις μπαλκονόπορτες, έκλεισε τα πατζούρια και κάθισε στον καναπέ. Πήγα δίπλα του και κατευθείαν με αγκάλιασε σφιχτά.
Κύνθια: Στάθη επιτέλους, τι έχει γίνει;! Φοβάμαι πλέον να είμαι μαζί σου. Τους είδες αυτούς που μας ακολουθούσαν. Πήγαν να με πλησιάσουν. Ευτυχώς που εμφανίστηκε Εσύ εκείνη την ώρα αλλιώς δεν ξέρω τι θα μπορούσε να είχε συμβεί.
Στάθης: Κύνθια...άκουσε με. Εγώ...Εγώ...Εγώ δεν ήθελα να σε πληγώσω. Εγώ σ'αγαπώ! Δεν έχω νιώσει ποτέ μου αυτό το συναίσθημα για μία κοπέλα. Σε Θέλω τόσο πολύ. Συγγνώμη..Συγγνώμη για όλα...Εγώ δεν είμαι καλός για εσένα. Συγγνώμη!
Κύνθια: Στάθη τι μου λες τώρα; Με αγαπάς;! Τι σημαίνουν όλα αυτά Στάθη; Γιατί μου το λες τώρα αυτό; Τι έχει συμβεί; ΤΙ ΓΊΝΕΤΑΙ ΕΔΏ! ΣΤΆΘΗ ΜΊΛΑ ΜΟΥ!
Στάθης: Γαμώτο! Μου πρόσφεραν λεφτά. 15.000 ευρώ για να σε κάνω να με ερωτευτείς. Εγώ δεν ήθελα. Ο πατέρας μου έχει πρόβλημα στην σπονδυλική και αν δεν έβρισκα σε τρεις μέρες τα 12.000 για να πληρώσω την επέμβαση ο πατέρας μου θα έμενε παράλυτος για όλη του την ζωή.
Κύνθια: Στάθη...Δεν μου λες αλήθεια. Μου λες ψέματα σωστά; Πες μου πως όλα είναι ψέματα. ΠΕΣ ΤΟ!(Στάθης pov)
Είμαι ένας μαλάκας! Την ξέρω μόνο μία εβδομάδα και την πλήγωσα! Το κοριτσάκι μου.Έχει βουρκώσει. Προσπαθεί να συγκρατήσει τα δάκρυα της αλλά δεν μπορεί. Τώρα τα δάκρυα κυλούν. Τα ματάκια της είναι κόκκινα. Είμαι τόσο ηλίθιος! Πως μπόρεσα να κάνω κάτι τέτοιο;!
Με σπρώχνει από κοντά της. Μισώ τον εαυτο μου αυτή τη στιγμή.
Στάθης: Κύνθια...ζητώ συγγνώμη. Όλα αυτά ήταν ενα μεγαλο λάθος. Μου αρέσεις τόσο πολύ. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου! Συγχώρεσε με.
Κύνθια: Είσαι ηλίθιος! Είσαι τόσο...τόσο υπέροχος που ποτέ δεν θα τολμούσα να κάνω κάτι κακό σε εσένα. Γαμώτο Στάθη..γιατί το έκανες αυτό; Γιατί έδειξες τα περισσότερα; Εύχομαι ο αδερφός μου να μην είχε δεχτεί ποτέ του να σε φιλοξενήσουμε. ΣΕ ΜΙΣΏ! ΣΕ ΑΠΕΧΘΆΝΟΜΑΙ!
Στάθης: Είμαι ενας μαλάκας το ξέρω! Κύνθια μου...ζουζούνι μου...ΣΕ ΛΑΤΡΕΎΩ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ ΜΟΥ!
Κύνθια: Δεν θέλω να σε ξαναδώ μπροστά μου... Είσαι ένα κάθαρμα!
Τότε κατεβαίνει ο Ηλίας. Δεν θέλω να μου παρει την Κύνθια. Θέλω να της μιλήσω. Δεν με αφήνει να της μιλήσω όμως. Τι έχω κάνει...
Η Κύνθια τρέχει προς το μέρος του. Του ψιθυρίζει κάτι και ανεβαίνουν και οι δυο τους πάνω.
YOU ARE READING
Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)
Teen FictionΗ Κύνθια είναι ένα απλό 16χρονο κορίτσι σαν τα περισσότερα της ηλικίας της. Όλα αυτά θα αλλάξουν Όταν θα συναντήσει τον κούκλο ρομαντικό και περιπετειώδη Στάθη που θα κάνει την ζωή της σκέτη ΚΌΛΑΣΗ...