Szeptember 6. Csütörtök
Reggel elég durva fejjel ébrettem! Mint aki másnapos pedig 1 kortyot nem ittam!
Cortez: jó reggelt
Én: rám ne nézz!! Rosszat fogsz álmodni!
Cortez oda jött hozzám és át karolt hátulról! Ugy néztünk együtt a tükörbe!
Cortez: te még igy is gyönyörű vagy!
És nyakon csókolt!Fél 6 lehetett!
Cortez: pakolj össze hogy amikor elindulunk csak búcsúzni keljen!
Leültem az ágyra elővettem a 2 böröndöm és a 2 utazótáskám és elkeztem lassan komótosan pakolászni!
Nagyon sóhajtottam!
Én: nehéz lessz itt hagyni a szülői házat!
Cortez rám nézett mosojogva!
Cortez: béby! Ha nem akarsz elmenni a házatokból. Megértem! De nézzük csak az én pl. - met! Én is gyorsan elhagytam a házunkat!
Én: jó de te más vagy! Neked a szüleid mások mint az enyém és a testvéred is más mint az én kicsi öcsém! Mosojgok rá!
Cortez: jogos de anyám normálisnak mondható! Pakolj béby! Vagy?? Szeretnéd ha segítenék??
Én: hát... elfogadnék egy kis segítséget!
Cortez: hadd gondolkodjak
Óvatosan rám mászott!
Cortez: szerintem tanuljunk matekot!
Én: jaj ne ! Utálom a matekot!
Cortez : az én fajta matekomat biztos szeretni fogod!
Nevetve meg csókoltam
Én: imadlak te dilinyos
Cortez: én is te antiszocc! Kacsint
Én: nem mi vagyok antiszocc !
Cortez: úgy érzem a matek órát el kell halasztanunk ugye???
Én: igen jol érzed!
Lemászott rólam és el kezdett öltözködni! Én pedig újra elkezdtem pakolni !
Halk kopogás hallatszott az ajtón!
Anya: drágáim bejöhetek??
Én: gyere anyu!
Anya: csináltam nektek reggelit! Piritos és kávé! Mosojgott rám!
Én: aj anyu! Nem kellett volna ! Szeretlek !
És puszit nyomtam a homlokára !
Mikor megettük a reggelit folytattam eddigi dolgomat a pakolást !Dél lehetett mire mindent össze pakoltam! Nehéz szívvel léptem ki a szobámból! Cortez meg ált elötem:kicsim ha nem akarsz jöni még itt maradhatsz ha akarsz!
Én: nem nem csak nehéz! Mosojgok
Cortez lecipelte a cuccaimat a kocsiig!
Cortez: béby mit tettél ezekbe?? Olmot??
Én csak el nevettem magam! A lépcsőn az öcsém viharzott le!
Justun: ne ne menj el!!
Majdnem sirt!
Én: Justin! A hazunkból elmegyek de nyugi itt vagyok ha kellek és mindig számithatsz rám! És mindennap fogok jönni haza! Oké???
Justin: nem is vagy igazi testvér! És sírásba tört ki és felszaladt a szobájába!
Apa: nyugi Iza ! Ugy is meg békél !
Én kicsit bosszúsan de mosojogva mondom: igen tidom de én nem fogok ha még 1szer izának szólitassz! Rákacsintok ! Apa és anya csak elnevették magukat !
Anya: na gyere ide had öleljem meg az egyetlen lányomat!
Én: anya ! Mennem kell mert nem fogok tudni elindulni!
Apát is megöltem gyors és már szaladtam is ki ! Cortez a kocsinak dölve állt! Eszméletlen látvány volt ! Szivesen legeltettem volna a tekintetemet még róla de sietnünk kellet! Billék már vártak!Kiléptem az utca ajton és a kocsihoz léptem! Amikor be akartam szálni Cortez elkapta a kezem ! A kocsihoz nyomott és meg csókolt! Eszméletlen még mindig mijen jól csókol! Eguszerűen imádom! Meghalnék nélküle!
Én: Cortez! Majd othon folytatjuk
Cortez: jol van béby! De kivételesen moat nem arra gondoltam! Csak jól eset meg csókolni téged! Amugy mondtak már neked hogy eszméletlen hogy milyen szexi vagy ha a kocsinak dölsz??? Ki kéne próbalni ugy!!
Huncutan elmosolyodot!
Én: Cortez ! Menjünk!
Nevettem ki!1 nóra múlva már Cortez házál voltunk! Már a kocsiban hallatszódott a kerből áradó zene!
Én: Cortez??
Cortez: mon édes!
Én: ezt Billék csinálták ??
Cortez: igenn ők! Neked csinalták hogy ide költözöl!
Én: komolyan?? Nekem csináltátok??
Cortez: az tulzás hogy csináltuk mert én a kajat meg a piat szereztem be!
Én: na és a halaknak vettél haleleséget???
Cortez: baszus! Tudtam hogy valamit elfelejtettem! Nem baj majd elmegyunk együtt veszünk!
Én: oki
Mikor beléptem a kapun majd nem eldobtam minden cuccot ami a kezemben volt!!
Bill és társai: Üdvözlünk ithon!
Én: köszönöm! De ezt inkább Corteznak kell meg köszönni ő vett rá hogy ide költözzek!!
Mosolygok rá!
Cortez: fel viszem a cuccaid az emeletre ! Oké?
Én:oké de siess!Fél egy lehetett! Mikor mindenki szálingozott a szobajaba! Majd nem mindenki! Akik józanok és épp elméjüek maradtak azokkal Lehalkitottuk a zenét ! Összeszedtük a szemetet! Kitakaritottuk a medencêt illetve a kis tavat! És mindenki helyett össze kellet gyüjteni a hányasokat!Fujjjjj!! Undorító!
Amikor végeztünk mi és Billék leültünk a medence melleti napozó ágyakra és beszélgettünk minden féléről! Leginkabb arrol hogy én és Cortez hogy jöttünk össze!
Egyszer csak Cortez felkapott a napozó ágyról és bele dobott ruhástól a medencébe!
Én: Ezt most mért kaptam?? Nevettem elmosodott szemfestékkel!
Cortez: nyugi ! Sofi is megy utánnad!
És már benne is volt a vizben!
Bill: haver ! Huzz inen ! Engem biztos nem fürdetsz meg!
És Cortez bele lökte söröstöl mindenestől Billt is a vizbe!
Én: Cortez drágám! Te még nem gondolod hogy száraz vagy kicsit!
Cortez: én pont jó vagyok ilyen szárazon! Amugy is fehér poló van rajtam és nem akarom hogy te és Sofi megörűljön ahogy a vizes polóm rá ragad az izmos testemre! Nevet
Sofi:ohhh...de nagy egód van angyalom! De nyugi meg hagylak Bellnek ! Nekem Bill is elég!
Bill: ezt kaptad haver! Nevet
Gyors kipatantam a vizből és Cortezt magammal rántottam a vizbe!
Én: mondtam hogy te se maradsz száraz! Kacsintok rá!
A nyaka köré fontam a karom! Ő pedig a seggemet markolászta és meg csokoltam!
Bill: héé......ezt fent jó? Ne szaporizsd a szívverésem ahogy bele markolsz a seggébe! Még itt vérszemet kapok!
Nevetnek!
Cortez arca elkomolyodott kicsit!
Bill: nyugi tesó! A világ összes pénzéért nem mozdulnék a legjobb haverom csajára!
Cortez: tudom! Csak eszembe jutott az a gyökér bátyám hogy mit csinált a korházba Bellel!
Bill: .nyugi haver ! Szét verem a mocskos felyét ha az utcaba is meri tenni a labat ! Ezt tudod jol ! És mivel akor már 2-en lennénk nem maradna életben!
Cortez: tudom tudom! De mi van ha akkor jön amikor én vagy te nm vagyunk ithon?? Feltem Bellt és Sofit is!
Lagyan megcsokoltam!
Én: nyugi édes ! Mi lanyok tudunk olyan ütêseket bevinni amitől a férfiasságától is megszabadul!
Kacsintok Cortezre és össze nevettem Sofival!Fél óra múlva Cortezzal már az ágyunkba feküdtünk! Imádtam az ágyát! Olyan ő illata volt ! Vele mindig könnyeben eltudtam aludni! Különleges egyben érdekes beszélgetést folytattunk! A nyaka köré fontam a karom! Ő pedig hol a popsimon hol a derakamon pihentette izmos kezeit! Néha néha belemarkolt a fenekembe amitől kicsiket sikitottam és nagy csókokat nyomtam puha nedves ajkaira!
Cortez: szóval?? Mi a véleményed az exemről??
Én: őszintén??
Cortez elnevette magát!
Én: hát kedves! Jó vele beszélgetni! Szeret még mindig téged!
Cortez furán rám nézett!
Cortez: ezt honan veszed??
Fel akartam kelni az ágyból de Cortez elkapta a kezem és vissza húzott és fölém magasodott! Elkeztünk csókolozni! Nyelve az enyémmel játszadozott! Egyszer csak abba hagyta ! Én pedig kis nyögéssel fejeztem ki nem tetszésemet!
Cortez: szoval! Miből is gondolod??
Én: lehet látni a tekintetében! És ahogy flörtől veled és piszkalódik!! Ezekből mind latszik!
Cortez: jó tudni!
Aztán folytatta eddigi elfoglaltságát a nyakamat csókolgatta!
Imadtam amikor a nyakammal ügyködött!
Evyszer csak lefordult rólam és mellém feküdt!
Én: Cortez!! Mi a baj??
Cortez: nem akarok mindig csak szexelni! Nem azért szeretlek amilyen az ágyban vagy! Ha nem önmagadért! Azért mert olyan bátor, elszánt, okos, és eszméletlenül gyönyörű vagy,!
Én: ezt most mért mondod picim??
Cortez:ezt már régen elakartam mondani neked! Imadom a makacsságod! És én tiszteletben tartom a kéréseid! Nem kell minden egyes alkalommal szexelnünk amikor ithon vagyunk! Amikor azt mondod nem akkor az nem lessz! És Bell drágám csak szolj ha ugy érzed hogy nem szeretnéd!
Én elnevetem magam: Cortez! Nekem minden jó igy ahogy van! Nem érdekel az hányszor szexelünk! Nekem csak az a fontos hogy veled legyek! Akar szexelünk akár nem! Te vagy az életemben az első fiú akit ennyire szeretek! És igen minden egyes hubadat illetve tulajdonságodat szeretem! Ami pedig a szexelt illeti?!! Még nem volt olyan érzésem hogy nem akarom!
Cortez meg csókol: szeretlek Bell!
Én: én is téged!
Vissza hasalt rám és elkeztünk csokolozni!Elnézéseteket kérem hogy ezek a részek rövidek! Az a baj hogy nagyon már nincs ihletem! De azërt meg probálom befejezni! Megigérem meg probálom izgalmasabbá tenni! És köszönöm hogy vagytok pâran és olvassátok! Köszönöm! Már csak az a kérésem hogy olvassátok és csillagozzátok! Pusz! Szeretlek titeket! Zs.<3