12.

329 16 0
                                    

Ten jeji pohled ktery mi venovala mne velmi prekvapil,zadna zena se na mne takhle jeste nedivala. Ani Misa takovy pohled nemela. Mam se ji zeptat a nebo to mam jen tak prejit? Nevedela jsem jak mam zareagovat. A tak jsem mlcela a beze slova jsem kolem ni jen prosla a sla jsem smerem ke dverim na dvur,z mikyny co jsem mela u dveri povesenou jsem vytahla krabicku cigaret a zapalovac,a sla jsem na dvur a tam jsem si zapalila cigaretu a premyslela jsem nad tim jejim pohledem.
Mozna se divite proc kourim,kdyz jsem nikdy nekourila. Ja vam to objasnim. Zacla jsem v to obdobi jak odesla Misa,vim ze je to spatny zlozvyk ale ja to neprehanim. Denne tak tri vykourim to sice ano ale to je tak cele... Ale vratime se k mim myslenkam k tomu pohledu. Vtom se otevrely dvere a v nich stala Katka a jeji jedina slova byla proc jsem odesla. Tipla jsem cigaretu a rekla ji ze si o tom promluvime v mem pokoji a slo se. V pokoji jsem si sedla na postel a ona se posadila ke mne.

Ja: nu mohu se te na neco zeptat? A prosim odpovez mi po pravde.

Katka: muzes lasko a slibuju ze budu zcela uprimna.

Ja: ty ses na mne po ocku divala ikdyz jsem te prosila o opak vid?

Katka: odpust milacku ano je to tak,nemohla jsem si pomouct. Byla jsem az moc zvedava. Si tak strasne krasna az tomu nemohu uverit. Zadny kousek tveho tela neni chybny a citim neco zvlastniho. Touhu po tobe tak velkou az ji nejde odolat a nechci se dopustit neceho co bys nechtela. A tak radeji uz pujdu a moc ti dekuji za krasnou noc s tebou.

Vstala,vzala svuj batoh a odesla. Prisla jsem k oknu a sledovala jsem jak nastoupila do sveho auta a za chvili odjela...

Vtom mi zazvonil mobil. Koukla jsem na displej a tam bylo nezname cislo. Chvili jsem vahala zda to mam vzit ci nikoliv. Nakonec jsem to vzala a na druhe strane se ozval nekdo koho bych ani ve snu necekala. Byla to Misa.

Misa: vim ze bych ti asi volat nemela ale snazila jsem se na tebe prestat myslet ale nejde to. Neumim na tebe zapomenout. Potrebuju te videt , mohu prijed prosim.

Ja: vis ne nemuzes. Dlouhe roky jsem te milovala,ale dnes uz je to minulost. Tak mne prosim uz nekontaktuj.

A zavesila jsem. Zvlastni jeste pred mesici,bych ji rekla opak. Ale pochopila jsem ze by to nebylo spravne s ni byt. Nikdy by neopustila sveho muze a ja opravdu neminim byt pro nekoho druhou moznosti.

Vtom nekdo zazvonil. A tak jsem sla otrevrit.
Stala tam Misa.

Misa: prosim vyslechni mne,o vic te nezadam.

Ja: uz neni co rict,vse co jsem ti chtela rict jsem ti uz rekla do telefonu. Pro mne to vsechno skoncilo tehdy co jsi odesla. Ted uz jsem jinde a je tu uz nekdo jiny. Nikdy bych se nesmirila s tim ze bych pro tebe byla tou druhou.
Misa: ale ja te miluju.

A vtom mne necekane polibila. Nez jsem ji stacila odstrcit tak jsem uslysela Katcin hlas ktery rikal to si snad delas srandu ale co jsem cekala ze.

Odstrcila jsem Misu a videla jsem jak Katka odchazi. Rozbehla jsem se za Katkou a Misu jsem tam nechala jen tak stat. Dobehla jsem Katku a chytla jsem ji za ruku.

Ja: neni to tak jak si myslis,prosim ver mi.

Katka: ja ti verila ale ted uz ne nezlob se. Mela jsem to vedet ze ji porad milujes.

Ja: ale to neni pravda.

Katka:nech mne prosim odejit,chci byt sama. A tobe preji hodne stesti.

Uz nemelo cenu ji neco vysvetlovat,stejne by mi neuverila a tak jsem pustila jeji ruku a nechala ji odejit. Byla jsem stoho hodne smutna ale s tim nic nenadelam.....

Osud umí překvapit (Dokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat