17ο Κεφάλαιο - Πες μου πως με αγαπάς 😍

145 6 0
                                    

(Κύνθιας pov)
Πήγα στο δωμάτιο μου με τον Στάθη. Κάθησα στο κρεβάτι μου και αυτός μου έφερε ένα χαρτάκι που αν κατάλαβα καλά έγραφε το όνομα του από έξω.

Κύνθια: Τι είναι αυτό το χαρτάκι;

Στάθης: Δεν ξέρω. Έπεσε από το βιβλίο σου των μαθηματικών.

Κύνθια: Άνοιξε το να δούμε τι λέει. Το χαρτάκι έλεγε:

Ο Στάθης σου. Που σίγουρα πλέον είναι δικό σου γιατί ήταν μέρος του στοιχήματος, είναι πολύ άσχημα μπλεγμένος.
Δεν πρέπει να τον εμπιστεύεσαι. Σε εκμεταλλεύεται για τα χρήματα σου και μόνο. Γιατί να γυρίσει και να κοιταξει εσένα; Έλα τώρα, δεν είσαι και πολύ ωραία...

Άγνωστος.

Στάθης: Ποιος γράφει αυτές τις μαλακίες να του σπάσω το κεφάλι;

Κύνθια: Δεν είναι αλήθεια, έτσι;

Στάθης: Κύνθια σου το είπα και σου το ξαναλέω. Σε αγαπάω ρε γαμώτο! Το στοίχημα για εμένα έχει τελειώσει. Φίλα με.

Δεν πρόλαβα καν εγώ να κάνω την πρώτη κίνηση όπως μου πρώτο είπε. Με ξάπλωσε στο κρεβάτι ήρθε και αυτός και άρχισε να μου δίνει δυνατά φιλιά. Εκτός από αυτό μου ψιθύριζε στο αυτί ότι με αγαπάει τρελά και ότι
δεν ξέρει τι θα κάνει αν με χάσει.

Με φιλούσε πιο δυνατά και με πάθος. Μετά με αγκάλιασε σφιχτά και μου είπε γι Ακόμα μία φορά πως είναι ερωτευμένος μαζί μου.

Κύνθια: Στάθη σ'αγαπώ πολύ.

Είναι η πρώτη φορά που του το λέω ευθέως. Ένα μεγάλο και υπέροχο χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο του και τότε ήταν που με ακούμπησε πάνω του πέρασε τα χέρια του στην μέση μου, με χάιδευε και ταυτόχρονα με φιλούσε με τα υπέροχα του χείλι. 

Στάθης: Σε θέλω Κύνθια. Μην με αφήσεις. Σε θέλω, σ'αγαπάω σε λατρεύω ζουζούνι μου.

Κύνθια: Δεν θα σε αφήσω. Σε Θέλω πολύ. Φίλα με. Αγκάλιασε με και άλλο. Πιο δυνατά. Μην με αφήσεις από τα χέρια σου!

Στάθης: Αγάπη μου. Δεν πρόκειται να σε αφήσω.

Εκείνη την στιγμή που είπε αγάπη μου θυμήθηκα πως είχα αφήσει την Αγάπη μόνη της κάτω. Έδωσε ένα πεταχτό φιλί στο μάγουλο του Στάθη και κατέβηκα κάτω. Καθώς έφευγα άκουσα αυτό το γέλιο που με κάνει να λιώνω. Το προσπέρασα όμως με τα χίλια ζόρια.

Όταν σε γνώρισα.(ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora