Kapiel 6

136 7 2
                                    

Zayns pov

''Killar! Fort kom nu!!'' skriker Louis från köket och jag stönar och ställer mig upp. Hoppas det är något viktigt för jag vaknar inte i onödan!

Vi alla går nerför trappan och in i köket där Louis står och gråter? Vi alla tittar på honom medan hans står och skriker.

''Håll käften säg bara vad det är!'' Skriker jag och han blir tyst. ''Vad är det?'' Frågar Liam och biter sig i läppen. Vi alla tittar på varandra och väntar på ett svar från Louis.

''Niall har tweetat.'' Säger han och alla springer fram till honom där mobilen med Niall meddelande finns. ''vad står det?'' Frågar Harry och hoppar upp och ner.

''Känslan av att man egentligen inte vill gå hem för är rädd att bli mobbad eller slagen är sann.'' Läser Louis upp högt. Oh jag tror vad han menar med det...

''Vad menar han?'' Frågar Harry och de fortsätter prata om det Niall skrivigt. ''Vem bryr sig, såklart ni inte fattar vad han menar. Det finns bara en person som gör det förutom han själv.'' Säger jag och går långsamt ifrån dem.

''Zayn vad har du gjort?'' De var de fem orden jag inte vill höra.

Jag vänder mig om och ser att alla tittar på mig. ''Inget! Absolut ingenting!'' Säger jag och lyfter mina händer i lyften. ''du vet eller hur?'' Frågar Liam och jag skakar på huvudet. ''Nej, jag vet ingenting.'' Säger jag och vänder mig om och ler.

''Vi vet att du gjort något så ut med det.'' Säger Harry och jag suckar och vänder mig om snabbt igen. ''Okej jag har både slagit, typ nån slags misshandel, mobbat, skojat om honom och sagt flera andra elaka saker om Niall! Thats it! Ni ville veta så här har ni det!'' Säger jag och går genast därifrån.

Niall's pov

''Aj ni knyter för hårt!'' Gnäller jag och de knyter ännu hårdare och skrattar. De tar äntligen av mig ögonbindeln och jag plötsligt se ljus igen.

Framför mig sitter två tjejer och två andra killar en soffa och glor på mig. En av tjejerna viskar något till den andra tjejen och hon nickar och pekar på mig.

''Är du Niall Horan i One direction?'' Frågar en tjej med lockigt blont hår och har en söt amerikansk brytning. Jag försöker le men det är rätt så svårt eftersom jag är bunden med rep som skaver och blir mer intryckta i mina handlederna.

''Ja det är jag.'' säger jag tillslut och en av killarna som bundit fast mig örfilar mig. ''Har jag sagt att du får prata?'' Frågar han och jag skakar sakta på huvudet.

Jag tittar tillbaka på tjejerna och de tittar på killarna med en bekymrad min. ''Andy varför var vi ens tvungna att komma hit?'' Frågar den mörkhåriga tjejen och han som örfilade mig vänder sig om.

Så han heter Andy...

''För att jag vill att ni ska se när jag jag slut på denna loser.'' Säger han och pekar på mig. ''Men det är ju Niall Horan, han är liksom jättekänd!'' Säger tjejen med brytningen på amerikanska.

Denna Andy stannar upp för några sekunder och tänker. ''Känd? Är du känd?'' Frågar han och jag nickar och väntar på ett slag. Men istället för att han slår till mig drar han en jävligt vass kniv över mitt ansikte och min handled.

Det svider till och blod börjar rinna. Jag grimaserar och en ensam tår rinner nerför min kind.

''Va fan killar, det här har gått förlångt! Han har ju fan ont och tänk på den där tjejen, båda är skadade på både insidan och utsidan!'' Säger en av killarna plötsligt, typ likadant hår som Liam.

''Vad har ni gjort med Mickie?'' Frågar jag och nu kommer den andra killen in och skrattar. ''Han våldtog henne i den hårda vägen.'' Säger den ena tjejen med mörkt hår och en tår faller nerför hennes kind.

(A/N du kommer hata mig för det här Mickie, I know, ditt ''namn'' but my story and I can do whatever I want with it.)

''Men Joe och Andy det här är seriöst gått för långt!'' Säger den en av killarna och Joe suckar och tar upp en pistol och siktar mot dem. ''Ett ord till och ni dör allihop!'' Skriker han och tjejerna skriker till.

''Men Joe, så kan du in....''ett skot avfyras och han som höll på säga något tappar andan helt och dör sakta. ''Som sagt ett ord till och ni dör.'' Säger Joe.

''Elliot!'' Skriker tjejen som sitter bredvid honom och skriker och börjar gråta. Ett till skott avfyras och ett stort hål vid tjejens bröst börjar det läcka ut blod från. ''Det får räcka.'' Säger Joe och går ifrån oss.

''Clarissa!'' Skriker den andra tjejen med blont hår och den amerikanska brytningen.

Jag tittar på dem medan de kämpar för att hålla deras kompisar vid liv.

Ännu ett skott avfyras och alla blir tysta för att se vem som blivit skjuten den här gången. Det är jag.

Hela mitt ben fylls med blod som bara väller ut och jag släpper ut ett högt skrik och snart blir allt svart.

När jag vaknar upp nästa gång är jag troligen död.

Zayn har vunnit.

HatedWhere stories live. Discover now