Jungkook yapma lütfen.
Üstümde sadece iç çamasırım kalmisti.Kendi ustunude cikarmisti.
Ustume cikmis dudaklarimdan sert bir sekilde opuyordu beni. Beni yataga kilitlemisti.
Karsilik vermiyordum ama daha cok bastiriyordu. En sonunda canimin acisindan bir kac kere istemsizce inledim.
Jungkook yeter istemiyorum. Seni seviyor olmam hicbir seyi degistirmiyor. Ben istemiyorum beni birak lutfen.
-mijin b-ben ne yapim az once zarar ve-verdim mi sana? Ozur di-lerim.
Tamam kalk simdi ve benimle uzun bir sure konusma cunku ben oyle yapicam
dedim. Odama gittim duş aldim. Ve yataga yattim. Onun yuzunu uzun bir sure gormek istemiyordum. Zorla bana sahip olmaya calisti.
~~~~
Saat 01:00 gibi gece bir yani bir sesle uyandim. Jungkook? Agliyordu. Neden?
Kapiyi araladim
ve dinlemeye basladim.-ben ne ara bu kadar adi birisi oldum ha?! Neden kiza zorla sahip olmaya calistim ha!!
Boyle derken eliyle boy aynasina yumruk atti. Bende o sirada odaya girdim.
Jungkook sen adi birisi degilsin. Tamam mı? Bir daha boyle salakça seyler yapayim da deme sakin. Sen benim icin onemlisin bir kere ildu ve bitti.
-mijin ben ben uzgunum.
Tamam jungkook sorun yok.
-tesekkurler
Ne icin?
-Varligin icin
Boyle diyince ona baktim. Ve dudagindan optum.
~~~~
Sabaha kadar jungkook elindeki acisinda bagirip durmustu bende basucundaki yastiga kivrilip yatmistim.
Sabah uyandigimda jungkook u beni izlerken buldum. Biraz utandim tabi kkk. Cok yakisikli bir surati vardi.
Böyle baktikca tekrar aşık oluyorum galiba.
Jungkook galiba sana tekrar asik oluyorum ben.
-ben de sana galiba askım
Galiba degil cidden tekrar tekrar asik oluyorum.
Onu cidden seviyorum. Ve sadece benim olsun istiyorum.
Jungkook sen sadece bana ait olmalisin anliyorsun de mi?
-sen bu halinle beni azdırmaya falan mı çalışıyorsun?
Bilmem?
(Mijin'in geceliği. Kız temsili.)
Bölüm sonu