CAPITOLUL 1

32 0 0
                                    

Hey!Eu sunt Erika,am 17 ani si locuiesc in New York.Sunt eleva la scoala de actorie si muzica.Am ochii albastri ca marea,parul blond.Sunt cea mai populara fata din liceu.

Parintii mei?Hm,pai pot spune ca nu sunt normali.De exemplu,aseara am vrut sa ies cu prietenele mele si sa mergem in club.Asa ca m-am imbracat intr-o bluza neagra,transaparenta,o pereche de pantaloni albastrii,rupti,o pereche de pantofi cu platforma,tot negri,mi-am pus perechea mea favorita de cercei,niste creole negre cu pietre alb si medalionul de la bunica,unul care se potriveste de minune cu creolele mele.

Cand sa ies pe usa,tata ma intreaba:''Unde te duci asa?Treci si schimba-te!''

Eu:''In niciun caz!''.Dupa ce m-am certat cu el timp de vreo 15 minute,am plecat tot asa.

Aseara am avut parte de o distractie pe cinste.Am stat pana la 3 AM.Dar,cum seara fusese prea tare,era normal ca,atunci cand ajung acasa,sa-i gasesc pe ai mei in sufragerie,asteptand sa vin si sa ma pedepseasca pe vecie.Dupa ce m-am certat din nou cu ei,m-am dus in camera mea sa ma culc,deoarece maine aveam scoala si era si balul pentru regina scolii.

Luni,12 Martie

Dupa cum v-am zis,azi am o zi incarcata,asa ca ma trezesc mai devreme,ma duc la baie si cobor jos pentru a-mi manca cerealele.Norocul meu ca ai mei au plecat deja la servici.

Dupa ce imi mananc micul dejun,urc in camera mea,imi fac ghiozdanul si ma imbrac pentru scoala.

Inaintand pe culoarul liceului,ma intalnesc cu Hannah,Aria si Spencer,cele mai bune prietene.

H:''Hey girl!Ce faci?''

Eu:''Hey girls!Bine,voi?''

A,S,H:''Bine!''

Se suna de intrare.Aveam ora de biologie,cand intra un baiat,poate cel mai frumos baiat pe care il vazusem pana acum.Avea ochii albastrii,parul blond,tenul masliniu si era musculos.

D-na Bio:''Acesta este noul vostru coleg,Allan.Ocupa un loc,te rog!''

Cu cat se apropia de mine,cu atat mai frumos parea.Woow!S-a asezat langa mine!

Allan:''Hey!Se pare ca eu voi fi noul tau coleg de banca(zambi).Eu sunt Allan.

Eu:''Hey!Asa se pare.Eu sunt Erika.''

Dupa ce am iesit de la ora

Allan:''Deci,am auzit ca tu esti cea mai populara fata din liceu.''

Eu:''Da.''

Allan:''Mergi cu cneva la bal in seara asta?''

Eu:''Da,cu prietenelemele.De ce?''

Allan:''Voiam sa te intreb...daca vrei sa mergi cu mine.Poate o sa ne cunoastem si noi mai bine si o sa fac si eu cunostiinta cu restul liceului.Ce zici?''

Eu:''Mi-ar placea.''

Allan:''Ok.Ne intalnim in fata scolii la 7:30 PM.Ok?''

Eu:''Ok.''

Intamplari dintr-o viata nu chiar roza:xUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum