Kapitola 3. Střídání

21 4 0
                                    

O týden později.
Savvy se zasmál. ,,To nemyslíš vážně? To fakt udělal?"
Andy seděla a ani nebyla schopná odpovědět, tak jen kývla hlavou na souhlas. Chase se díval do země a ze všech sil zadržoval smích. ,,A víš co jednou řekla ona Savvy?" vylezlo z něj nakonec.
,,To by mě teda zajímalo." usmála se Andy. Chase se na ni podíval a řekl ,,Jednou sme na střední hráli jednu vědomostní hru."

,,Cože?!" vykřikla ,,Ty si to pořád pamatuješ?"

,,Co si pamatuje?" zasmál se Savvy. Chase dořekl ,,Jasné že jo. To se nedá zapomenout. No ale v tý hře byla otázka, kdo je Lionel Messi. A ona řekla, že spisovatel."
Savvy se na ni podíval a začal se smát ještě víc než před tím. Andy se uraženě podívala do země, pak na Chase a začervenala se ,,Já sem se spletla!"
,,To říkáš pořád." začal se tentokrát smát Chase.
,,Phillipe já tě zabiju." řekla a začala se taky smát. Tuhle krásnou chvíli překazil alarm.
Systém: ,,Příchozí modul."
Všichni tři se na sebe podívali. Vstali a vyrazili k místu, kam přilétají moduly ze Země. Než k nim došli byl tam už Peter a Thomas. Andy si stoupla vedle nic. Chase se Savvym za ně.
Z modulu vystoupili tři střídající astronauti. Jeden z nich vystoupil dopředu a řekl ,,Já jsem Sergej Koschin, tohle je Tchan Čin-Ho a tohle Conor McLaud." představil příchozí Rus svého Amerického a Čínského kolegu.
Pak vystoupil Peter ,,Já jsem Peter Dock, tohle je Thomas Cook a Andy Violet. Těší mě." podal ruku Sergejovi. Ten ji pohrdavě odmítl a ukázal na Chase a Savvyho. ,,Vy dva okamžitě do modulu. Letíte zpět na Zem."
Chase vystoupil z řady a podíval se Rusovi do očí. Ten ji gestem ruky popohnal. Chase nastoupil do modulu, Savvy ho následoval.
,,Mějte se pánové " pronesl Peter. Andy vyšla směrem k modulu, odstrčila nově příchozí a objala Chase. Ten zašeptal ,,Ať se ti daří. Měj se hezky a opatruj se."

,,Ty taky."

,,To by stačilo." přerušil je Sergej. Odehnal Andy a zavřel vstup do modulu. Po chvíli Chase se Savvym dletěli. Andy jim naposledy zamávala.

Chase seděl sklesle v modulu. Savvy byl u ovládacích panelů a něco na nich nastavoval. Pak se Chase ještě naposledy podíval na ISS ,,A do hajzlu. Savvy podívej."
Savvy se otočil a podíval se na ISS ,,No do piči."

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat