Den utekl docela rychle. Uz byl vecer a nasi uz pred chvili odjeli. Tesne pred tim prisla Niki s velkou cestovkou a ja si z ni delala srandu jestli v tom nema mrtvolu a ona mi s klidnim hlasem rekla ze ne. Otevrela cestovku a v ni mela ruzne veci karty nejake hry ,svicky,dvd filmy,chypsy,slane tycinky,listove sneky,obleceni atd. Proste toho mela hromadu.. Ale jednu vec si po otevreni cestovky schovala za zada.
Niki: zavres prosim oci? Mam pro tebe delsi dobu darek jen jsem ti ho nikdy nestacila dat.
Ja:dobre tedy..
Zavrela jsem oci. Citila jsem ze mi odhrnula vlasy a neco mi pripnula na krk.
Niki: uz muzes otevrit oci.
Otevrela jsem oci. Na krku jsem mela stribrny retizek s andilkem. Ten andel byl nadherny tak jako ten retizek. Nic tak krasneho jsem od nikoho jeste nedostala. Jak jsem byla nadsena tak jsem ji vlepila pusu,bylo by to v pohode kdybych ji pusu dala na tvar ale ja ji dala pusu na pusu.
Ja: dekuji. Moc se omlouvam..
Niki: jsem rada ze mas radost,to jsem taky chtela. A za co se omlouvas?
Ja:za tu pusu..
Niki:to nevadi,mela si jen radost.
Ja: to mas pravdu.
Jen si rikam proc jsem si nikdy nevsimla toho ze si do mne zamilovana.Niki: ja to umim skryvat,ale uz to neslo dal skryvat. Vis nedavno mi doslo ze si na zeny,nevedela jsem to a ty si asi nevedela ze jsem na zeny vid?
Ja: nejak tak.
Niki: najdu nejaky film a pustime si ho.
Ja: dobre,jen se pujdu umyt.
Niki:dobre zlato jen bjes.
Vzala jsem si veci a sla jsem se umyt.
Umyla jsem se a chtela jsem se utrit a jak jsem zjistila tak jsem si zapomela vzit rucnik. Zacla jsem volat na Niki. Niki mne pochvilce uslysela a prisla. Samozrejmne si zakryla oci a zeptala se co potrebuji a ji rekla ze jsem si zapomnela rucnik a zda by mi ho prosim nedonesla ze je ve skrini.Niki: jasne hned to bude..
A odesla. Zachvili mi donesla rucnik a odesla. Utrela jsem se ,rucnik jsem povesila a oblekla jsem se a sla jsem za Niki. Vesla jsem do pokoje a nemohla jsem uverit svym ocim za kratkou dobu co jsem byla pryc dokazala vyzdobit krasne pokoj. Horely tam svicky vsude jidlo piti hry karty nachystany film rozestlana postel atd. Musim rict ze ta holka ma fakt talent na vsechno.
Ja: no to teda ziram,si fakt sikovna :-).
Niki:dekuju to byl ucel aby se ti to libilo.
Ja: a povedlo se..
Lehnula jsem si do postele. Niki si taky lehla a pustila film svatbu ve trech..Niki: vis Verunko vzdy je mi stebou moc hezky a tak mne napadlo zda bys se mnou nejela treba na tyden na nasi chatu kterou mame na morave. Ale je to jen navrh kdyz nebudes chtit tak se zlobit nebudu jen by bylo hezky stebou byt dyl.
Ja:vzdyt si rikala ze se nic nezmeni.
Niki:nezmeni. Pojedeme jako kamaradky toho se bat nemusis.
Ja:dobre teda pojedu s tebou ale jen kdyz opravdu budeme jen kamaradky.
Niki:slibuju. Hodilo by se ti to pristi tyden?
Ja: ano hodilo. Neni problem.
Niki: to jsem moc rada........