"Ne osećam ništa prema tebi"

6.6K 209 18
                                    


Pokupila sam sve potrebne stvari za plažu i tiho izašla iz sobe kako ne bih probudila Relju.

Na hodniku me čekala Minja. Odlučile smo same da odemo kako bi uspele makar malo da se ispričamo.

"Kako je deliti sobu sa muškarcem?",započele smo temu dok smo sedele na jednom grebenu.

"Navikla sam već na Reljinu lenjost.",prošla sam rukom kroz kosu.

"Ček,ček,kako Relja? Pa zar nisii....?"

"Nisam. Zamenili su se valjda."

"Jadan Nikola...",rekla je smoreno.

"Zašto jadan?",skupila sam oči zbog Sunca koje me tuklo pravo u oči.

"Zar ne primećuješ da je dečko zaljubljen u tebe?",odpuhnula sam poprilično glasno.

"Primećujem,ali....ja ne osećam isto. Jednostavno,nije moj tip! Ja volim grube momke,koji imaju svoj stav i ne volim kada su previše nežni i dobri.",gledala je u mene sa velikim osmehom.

"Da li se to tebi neko svidja?"

"Tiše!",približila sam joj se kako bih joj stavila ruku na usta.
"I ne svidja mi se,mislim možda mi se i svidja,uglavnom mi imamo jako čudan odnos!"

"Kako misliš čudan?"

"Pa nismo zajedno,ali se ljubimo,jebemo,svadjamo....",
ubrzano sam pričala.

"Opa,ko bi rekao da naša Nina nije nevinašce.",počela je da me zajebava.

"Nemoj se zezati,pričam ti nešto bitno!",unervozila sam se.

"Dobro,znači vi ste nešto kao friends with benefits?",klimnula sam glavom.
"Da li se ti plašiš da osećaš nešto prema toj osobi?"

"Ne plašim se,znam da je za njega sve ovo samo jedna seks šema i on jednostavno ne želi da se vezuje ni za koga,nije takav tip..."

"Nina,da nije možda osoba o kojoj pričamo Relja?",podigla sam glavu u njenom pravcu. Vilica mi je ostala ukočena.

"Nina!",dreknula je moje ime dok me gadjala njenom haljinom.

"Nisam ja kriva!",podigla sam ruke u vis. "Dobro jesam,ali tako se zalomilo."

"Šta se zalomilo? Relja je najveći egoista i gad koji nema ni grama emocija.",skupila sam kolena i ubgrlila ih rukama.

"Najgore od svega je što znam sve to ali me nešto kod njega opasno privlači."

"Gadno si se uvalila znaš?",iskreno me pogledala.

"Znam...",želela sam samo da promenim temu.

"Hvala ti što mi veruješ!",prijatno se nasmejala što je i meni izmamilo osmeh.

"Hoćemo da se kupamo?",ustala sam pa sam joj pružila ruke da je podignem. Proverile smo da li u vodi ima stena pa smo skočile.

(...)

"Nikola donesi nam loptu.",poredjali smo se u veliki krug da igramo paa obično dobacivanje.

"Hvataj Nina!",trenutak nepažnje i lopta me spičila pravo u glavu. Glasan smeh je odjeknuo. Pipnula sam čelo pa iz sve snage bacila loptu ka Strahinji.

"Polako sivonjo! Nije poenta da se poubijamo ovde.",nasmejala sam se na njegove reči. Gotivan je lik ovaj Strahinja.

"Hoćemo večeras u provod?",progovorila je Tijana sva euforična.

"Ako budem odmorna do tad što da ne!"

"Meni se iskreno ne ide,imamo 10 i smoriće nas ako budemo izlazili svako veče.",rasprava je tekla dok sam ja zurila u Relju. Bio je toliko jebozovan ovako mokar. Primetio je da ga silujem pogledom pa se nasmešio. Sa usana sam mu pročitala "Znam da sam savršen" pa sam samo prevrnula očima.

Surovi delijaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora