1.

643 42 0
                                    

Ebben a hónapban fogjuk befejezni a turnénkat. Én és Charlie már nagyon várjuk, mert végre lepihenhetünk, és élhetjük az életünket szabadon egy jó fél évig. Nem arról van szó, hogy nem szeretünk koncerteket adni ország szerte, de már kezd néha az agyamra menni, hogy megmondják, mit, hogyan, és mikor csináljunk. Meg persze, vannak olyan lányok, akik ránk másznak, és már a biztonsági őröknek kell rólunk leszedniük, ami nekünk kínosabb mint a csajnak.
Barátnőm még nem volt, de már többször is randiztam 'fanokkal' de semmi nem lett semelyikből se. Nem tudom, valahogy nem érzem jól magam a lányok közelébe. Nem tudok beléjük szeretni, ami számomra furcsa, mert Charlie bármikor fel tud szedni bárkit, ahogy őt ismerem.

-Leondre, gyertek már, próbálnotok kell.-kiabált be a menedzserünk Joseph.

-Megyünk már.-kiáltottuk egyszerre Lenehannal, aki kivette az öléből az iMac-ét, és lerakta az üvegasztalra.

-Gyere.-fordultam Charlie felé, aki még mindig a kanapén döglött.

-De nem akarok próbálni.-nyafogott.-Már ma is, legalább tízszer elpróbáltuk a koncert menetét, ami tök felesleges volt, mert mindenhol ugyan az a sorrend.

-De ha majd el fogod rontani, és majd égsz a színapadon, rám ne számíts.-nyújtottam ki a nyelvem.

-Jó, azt még sem akarom. Akkor menjük inkább, nem akarok leégni.-slisszant ki előttem az ajtón.

Korlátozva || Chardre FanFiction || /SZÜNETEL\Where stories live. Discover now