5.

332 28 0
                                    

Charlie a szemembe nézett, és rám mosolygott. Leugrottam róla, és integettünk egy sort a 'Bambinoknak' majd, a 'Bars and Melody' logós vászon elé álltunk, majd jöttek sorra a fotókért, és az autógrammokkért a lányok.
Nehezemre esett képeket csinálni(főlleg amikor pár centire volt a szánk egymástól), és ölelgetni őket. De valami pozitív még is volt benne. Az, hogy Charlie közelébe lehettem, és ez löketet adott. A kedvenc képeim azok lettek, amikor át öleljük egymást hárman, vagy éppen ahányan csináltuk a képet, vagy pedig amikor Charlienak le kellett hajolnia, és megkérnie a kezemet. El játszottam, hogy el érzékenyültem, de legbelü, ez teljesen igaz is volt.

-Szia.-köszönt oda Charlie, egy elég szép lánynak, akinek az idomai majdnem kiestek a pólójából.

Charlie tárt karokkal várta a lányt, aki a nyakába borult és hosszú másodpercekig így ölelkeztek, amikor már engem teljesen elöntött a féltékenység.
Megfogtam a lány karját, jelezve, hogy már elég lesz, és magamhoz húztam. Láttam Charles arcán, hogy mosolyog, de a szemébe teljesen más érzelmeket láttam.

-Milyen fotót szeretnél.-engedtem el Vickyt, akinek idő közbe már kiderült a neve.

-Ezt.-lépett be a galériájába, a telefonján, és megnyitott egy képet, ami a kívánsága. Na. Ne.

Korlátozva || Chardre FanFiction || /SZÜNETEL\Where stories live. Discover now