-Leo, légyszi ide is!-kiabálták a lányok.
-Egy pillanat.-fotózkodtam az egykk lánnyal, miközbem hátra ordítottam.
Egyszerűen, alig tudtam, beszálgetni és fotózkodni, mert szó szerint, be akartak páran rántani a tömegben, és így lehetetlen volt valamire is válaszolnom, vagy éppen kérdeznem.
Egyszer csak arra lettem figyelmes(miközben persze, a pulcsimat rángatták), hogy akkorát sikítottak, hogy azt hittem megreped alattam a beton.-Charlie!-sipákoltak össze-vissza, és már majdnem eldöntötték, az őket visszatartó cucctól.
-Helo!-intett nekik, felhúzott pulcsi csukjával, alatta baseball sapival a fején. Gondolom, nem nagyon akarta, higy felismerjék, de már a kisujjunkról is megtudnak minket nevezni.
Charlie felém igyekezett, miközben a kezét zsebrevágta.
-Szia.-próbálta átkiáltani a tömeg sikolyát.
-Csá!-kiáltottam.-Hogy-hogy ide jöttél.-hajoltam közel a füléhez.
-Untam magam ott hátul. Gondoltam ide jövök hozzád.-emelte ki a 'hozzád' szót.-De látom, itt se tudok jobb dolgokat csinálni. Nem jössz vissza?-húzott egy kicsit arrébb a lányoktól, amennyire tudott.
-Mindjárt. Még arra is el akarok menni, mert igazságtalan lenne, ha nem mennék oda.-mutattam a hosszú sor végéhez.
-Aha, értem.-szomorodott el.
-Ti együtt vagytok?-kiáltotta be egy szőke lány.
-Mi?-kezdtem kínosan röhögni, miközben szerintem már paradicsom is voltam.
-Nem.-válaszolta helyettem, Charlie, aki szerintem ugyan úgy zavarba voltam mint én.
-De, hát tökre látszik, hogy szeretitek egymást. És ha engem kérdeztek, nem gáz melegnek lenni. Szerintem nyugodtan felvállalhatnátok, ha együtt lesztek.-mondta, és közben közöttünk váltogatta a szemeit.
-Igen! Igaza van!-kiáltották egyszerre többen.
-Leszünk?-kérdeztem kínosan.
-Igen. Ha együtt lesztek.-bólogatott hevesen.
-De, nem leszünk!-vágta rá gyorsan Charles.-Ez hülyeség.-mondta.
-Ne már!-visítottak egyszerre kórusban.
-Bocsi, de nem vagyunk melegek!-közölte a tényt Charles, és vissza sétált oda, ahonnan jött.
YOU ARE READING
Korlátozva || Chardre FanFiction || /SZÜNETEL\
FanfictionBevezető: Igen, én vagyok a nagy, és "híres" Leondre Antonio Devries. Nem tudom, hogy ismertek-e, de én vagyok a Bars and Melody egyik tagja. Mi egy énekes banda vagyunk, a legjobb barátommal, Charlie-Joe Lenehan-Greennel. Természetesen, én vagyok '...