CAN CAZIM

22 4 0
                                    

Can ' ı çok seviyorum . Ama bu kadar tatlı olmak zorunda mıydı ??    Can : "  Hoşgeldin Buse " deyip sarıldı bana . Arkadan bir kız sesi geldi . O an dünya başıma yıkıldı . Acınası bir durumdaydım . Ne bekliyordum ki ondan daha onu sevdiğimi bile bilmiyor . Duygu : " Gelen kim AŞKIM " dediği zaman hayallerim suya düşmüştü . Normaldir çünkü dünyanın 3/1 i sularla kaplı . Allah aşkına biri iç sesimi sustursun . Can : "  Bir arkadaş , girsene içeri buse neyi bekliyorsun "  . Buse : " Ne zaman buradan gideceğim i düşünüyorum . O eylemi de şimdi gerçekleştiriyorum". Can : " O da nerden çıktı şimdi Saçmalığı n daniskası". Buse :" Ben rahatsız ettim gecenin bu vaktinde Üzgünüm". Gözlerim yanıyor du . Ela gözlerim yeşile dönüyor du. Can cazım denecek bir şey bırakma mış tı.

CAN cazım ın ağzından. ...

: Beni öyle görmemesi için herşeyi mi verirdim.  Ben onu seviyordum.  Diyeceksiniz ki bu nasıl sevgi Saçmalığı n önde gideni. .. Ben ona bir kaç gündür  takılıyordum sadece nereden bile bilirdim ki ona aşık olacağımı . Gözleri kapıyı açtığımda gayet neşeli ydi. Ama duygu p**ini gördüğünde yüzünde anlaşılabilir bir kırgınlık vardı. Çökmüş tü gözlerinden yorgunluk akıyordu.. Keşke gitme diyebilseydim ama buna yüzüm yok . Belki o da beni seviyor du..  Ama artık nefret ediyorsa ona kendimi affettirmeliydim. ... Bana Can Cazım demiş ti ama o bunu duymadığı mı sanıyordu ...   

SERSERIM && GÜZELIM    SIZI SEVİYORUZ.....^^   ^^

Bu hayat ikimizinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin