"Bence kız olmalı" Suratımı buruşturup karnımın üzerindeki elini tuttum. Sırtımı biraz daha ona dayayıp rahat bir pozisyon aldım.
"Hayır, erkek olmalı"
"Hayıır, seni bi erkekle daha paylaşamam"
"Zayn mal mısın? Kız olursa da ben seni paylaşıcam" Kıkırdayarak başımı öptü. Gözlerimi kapatıp mırıldandım.
"Keşke hayatım daha saf ve temiz olsaydı... İyi biri olsaydım. Seninle geleceğimiz daha parlak olurdu" Derin bir iç çektiğini duydum.
"Ben bunada razıyım" Alayla gülüp gözlerimi kapattım.
"Uykun geldiyse odaya geçelim"
"Olur" Diyerek ayağa kalktım. Oda kalkınca beni kucağına aldı. Gözlerimi devirip suratına 'ciddi misin?' der gibi baktım.
"Ne var? Bütün kızlar bunu sever" Kaşlarımı soru sorarcasına havaya kaldırıp suratına bakmaya devam ettim.
"Hadi ya, kaç kıza daha yaptın bunu?" Çapraz gülüşünü yapıp dilini dişleri arasından çıkardı. Piç gülümsemesi diye buna derim ben.
"Kıskandın mı?" Elimdeki alçıyı gösterdim.
"Ağzına sokarım bunu. Kaç kıza yaptın?"
"Ihm hayatım valla sayamadım" Diyerek beni yatağa bıraktı. Kolumu kaldırıp kafasına indirdim.
"Auh! Acıtıyormuş"
"Hadi ya" Diyerek ağzımla onu taklit ettim. Gülerek üzerindeki tişörtü çıkarttı ve yanıma uzandı. İkimizde yorganın içine girdik. Ona inat arkamı dönüp gözlerimi kapattım. Elini belime dolayıp kendine çekti. Vücutlarımızı bir yapboz parçaları gibi birleştirdi.
"Allison"
"Efendim"
"Onu başka hiçbir kıza yapmadım hayatım" Gülerek ona döndüm.
"Buna inanmalı mıyım?"
"Tabikide sana yalan söylemem ben. Hem seni kızdırmak hobilerim arasına girdi, zirvede"
"Hobilerini gözden geçirmen gerek hayatım çünkü beni kızdırma olayı canından olma olasılığını tetikliyor" Dediğimde kahkaha atıp kollarını belime doladı. Kafamı göğsüne koyup alçılı kolumu karnının üzerine koydum.
"İyi geceler şeytan sevgilim"
"Çok odunsun, millet sevgilisine meleğim der sen bana şeytan diyosun"
"Melek desemde klişe diyceksin" Gülerek kafamı biraz daha göğsüne gömdüm.
"Sanada iyi geceler Zayn" Bir elini belime koydu. Diğer elinide saçımla oynamak için kullandığında huzurla kapadım gözlerimi.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Tamam Tad! Geliyorum dedim" Diyerek telefonumu kapattım. Zayn'i öpüp Jet'e atladım. Malum şu haftada 2 gün olay çıkartma meselesi.
Zayn'e el sallayıp kulaklıklarımı taktım. Jet hareket etmeye başladığında gözlerimi kapatıp Demi'nin Warrior şarkısının keyfini sürmeye başladım.
This is a story that ive never told
Bu daha önce anlatmadığım bir hikaye
I gotta get this off my chest to let it go
İçimden çıkarıp atacağım bu hikayeyi
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Novela JuvenilGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...