Luhan odaya girdi ve sırt çantasını masanın yanına bıraktı. O sırada gözüne bir not kağıdı takılmıştı. 'OKU' Luhan biraz şaşırsa da kağıdı açtı ve okumaya başladı ;
Üzgünüm. Gerçekten. Hem bunu sana daha önce söyleyemediğim için, hem de gruptan ayrıldığım için.
Tamam itiraf ediyorum gruptan ayrılmamın sebebi ailevi bir şey değildi. Zaten sende inanmamıştın. Ama eğer doğruyu söylersem benden iğrenecek misin ? Veya eskisi gibi olabilecek misin ?
Daha önce biri böylesine sevebileceğim aklıma gelmedi Luhan.
Bilmiyordun değil mi ? Senden hoşlandığımı. Bir bakışta bütün acılarımı anlayan sen gözlerimde kendini göremedin değil mi ? Bunu kendime bile itiraf edemedim ben. Bir İdol olarak ‘Gay’ damgası yemeyi. Benim tek bir bakışımla çığlıklar atan, bayılan kızların hayal kırıklığına uğramasını, benden iğrenmelerini kabul edemezdim.
Bana bakıyorsun ama hiçbir şey hissetmiyorsun değil mi ? Benim için öyle değil. Bana bakıyorsun, arkadaşça sarılıyorsun… Ama her seferinde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor ..
Hatırlıyor musun ? ‘’ Benim özel güçlerim var ‘’ derdin. Bütün insanların gözüne bakınca ne düşündüğünü anlayabiliyormuşsun. Herkese bakıp söylüyorsun, ama neden bana bakarken gözlerini kapatmışsın gibi hissediyorum ?
Sahiden. Neden hiç fark etmedin beni ? Sarıldığında hızlı atan kalbimi de mi hiç hissetmedin ? Fark etmeni bekledim. Ama sen bir tek bana kördün, bense bir tek seni görüyordum.
Sen bana sağırdın, ben bir tek seni duyuyordum…
Sana bizi çift olarak gördüklerini söylemiştim. Hatta isim bile vermişler. ‘’HUNHAN’’ peki ne tepki verdiğini hatırlıyor musun ?
‘’ Ne kadar iğrenç bir şey. İki erkek. Bu doğru değil’’
bunu demiştin. Ve benden uzak durmaya başladın. Peki benden uzak dururken Xiumin’le neden yakınlaştın ? Fanların size de isim verdiğini bile bile. Neden artık yanımda hissedemiyorum seni ? Aslında sana teşekkür ederim. Bir kişi uzaktan nasıl sevilirmiş onu öğrendim ben. Aşk’ı öğrendim. Bazı insanların aşık olma duygusunu tatmadan öldüklerini duyunca karşıma çıktığın için şükür ediyorum. Gözümün önünde Xiumin’e sarılıyorsun. Ona gülüyorsun. Bunu diğer üyelere yaptığında değil de neden ona yapınca ölecekmiş gibi hissediyorum ?
Aslında kalp anlarmış biliyor musun ? İçinde ki kişinin kalbi başkasına çarparsa acı çektirirmiş. Ben ölüyorum Luhan. Görmüyorsun. Hayır ben bu kadar güçlü değilim. Beni görmemeni kaldıra bilecek kadar güçlü değilim. Herkesin bir dönüm noktası olur ya hani, Bunu sorunca grupta ki herkes EXO dedi. Aslında benimde cevabım bu olacak. Ama iyi yönden değil. EXO’ya katılıp bir idol olmasaydım eğer aşkı yaşaya bilecektim.
Gruptan ayrılmak zor gelecek biliyorum. Ama bu sorun değil. Asıl zor olan seni onunla gülerken görmek. Ben senin vereceğin tepkiden korkarken sen ona yaklaşıyorsun.
Sen mi çok cesur sun?
Ben mi çok korkağım ?
Senden bir şey isteyeceğim. Yapabilir misin ? Muhtemelen sizi video’lar dan takip edeceğim. Ama lütfen onunla olma.
Ona sarılma.
Ona gülme.
Ona bakma. Sanki… Sanki aşık mışsın gibi…
Cafe’lere gitme onunla. Benimle yapmadığın şeyleri onunla yapma. Bu acı veriyor. Gerçekten çok acı veriyor.
Elveda ilk aşkım, ve bir daha hiç kimseye karşı böyle hissedemeyeceğim son aşkım.
- EXO eski maknae’si
Oh Sehun.
Mektubu okumayı bitirince gözünden dökülen yaşlara engel olamadı. Sehun onu seviyordu, onun için acı çekmişti. Luhan bunları biliyordu fakat uzak durmalıydı. Ama aşka karşı durabilir miydi ?. Kendisine bile açıklayamadığı bir aşk yaşıyordu kendi içerisinde.
Hem sevdiği erkeğin ilk aşkı olma şansını kaçırmıştı, Hem de ilk aşkını.