İNANMIYORUM BU O...

274 57 8
                                    

HARRYNİN(AĞIZINDAN)                 Allen cevap vemeyince dahada sinirlenmiştim.Sustuğuna göre cevap zaten belliydi.Kızı bileğinden tutuğum gibi sürüklemeye başladım.Kız biryandan alıyor biryandan  bana birsürü laf sölüyordu.Birden bana bıra beni yeşil gözlü pislikk!! diye bağırmaya başlamıştı.Bana Harry Stylesa bugüne kadar hiç bir kız bağırmamıştı.Kıza cezasını ,evde vericektim bana bağırmak neymiş görsün.Dua etsin arabanın yanına gelmiştik yoksa ben ona yapıcağımı bilirdim.Bileğini bıraktığım  sıra da onu uyardım        " çabuk arkaya bin !! "diye bağırdım.Kız ağlaya ağlaya arkaya bindi.Bende direksiyona geçtim ,adamlarım arka arabadaydılar.Aynadan kıza baktım çok farklı bir kızdı bugünedek hiç bir kız benle böle  konuşmamıştı.Dayısı benim amcamı öldürmüştü.İntikamımı ne olursa olsun  alıcam diye  ölmeden önce amcama söz vermiştim  ona ihanet edemezdim.Aslında adamlarımla orayı basıp RİCHARD IN(DAYISI) yiğenlerini öldürcektik fakat  kız olduklarını görünce tabikide   fikrim değişti.İki saatlik yollun ardından eve gelmiştik.Adamlarım vilayı kontrol edikten sonra bizi içeri aldılar.Korumalarım arabadan indiklerinde hemen görev yerlerine geçtiler.Arabadan inmeden önce kıza seslendim geldik in arabadan!!  diye bağrınca biraz ürktü zaten amacım buydu styles gücü.Kızı bileğinden sürükliye sürükliye eve soktum fazla direniyordu,bu kız ve sinirlerimi bozmaya başlamıştı.Eve girer girmez Tatyanaya(evdeki hizmetçi)   hemen kızı yukarı çıkar bi temizlensin,odasına götür ve rahat etmesi için pijama ver!!Kıza baktığımda  noğulduğundan habersiz evi inceliyordu.Tatyana onu uyarınca  kız kendine gelince beraber  yukarı çıktılar.Bu baş belasıyla işimiz var.

LUCYNİN (AĞZINDAN)

Ben buraya nasıl geldim? Allen bana bunu nasıl yaptı onu asla affetmiycem.Yol boyunca olayın şokundan hiç bir tepki verememişştim.Adamlar dayımı tanıyordu galiba borcu falan var demişlerdi.Düşüncelerimi Tatyana denen kadın böldü "ımm efendim ben burada artık size hizmet ediceğim Harry bey herhangi bi sorununuzda bana haber vermenizi istedi  iyi geceler efendim  geceliğinizi  yatağın üzerine koydum bilginizle"dedi ve gitti.Harry bey dediği sanırım şu yeşil gözlü pislik oluyor.Neyse geceliğide yanıma alıp banyoya yöneldim.Geceliğime baktım da bana göre fazla açıktı, malesef giymek zorundayım.İnce askılı ve ,yaka mini bi gecelikti .Saat  22:00'di ama benim hayla uykum yoktu, çok canım sıkıldı,acaba aşağıyamı insem? Aşağı kesinlikle inmeliyim odada tek başıma olmak istemiyorum.Sabahlığımı giyip merdivenlerden yavaşça aşağıya inmeye başladım.Bizim villadan biraz daha büyüktü burasının , iç tasarımını kim yaptıysa bayağı zevkli  birisiydi.Etrafa bakarken biranda gözüm büyü teras takıldı.Hemen balkona doğru koştum burası çok güzeldi ,renkli puflarla donatılmıştı.Dışarıda bir sürü koruma vardı.Tatyanın sesi gelince arkamı döndüm kimle konuşuyor bu? İnanmıyorum bu o

**********************

Onun burda ne işi vardı.Bu lanet olası hayla uyanıkmıymış.Ben bunları düşünürken yeşil gözler birden gözlerimi buldu.Tatyanayla konuşmayı  bırakıp "senin ne işin var burda ?" diye sorunca biraz afallamıştım."Biraz hava almaya çıktım"  diye cevap verdim hemen .Kaşlarını   çatmış bana  bakmaya başladı bu beni korkutuyordu.Beni aldırış etmeden yan tarafımdaki puflardan birine oturdu.Bu adam kendini ne zannediyordu.Ben bu düşünceler içindeyken  pislik beni süzüyordu nereye baktığını farketiğimde sabahlığıma sarındımda yüzüne kendini beğenmiş gülüşlerinden birini takınmıştı.Bir iki dakika sessizliğin ardından "benden ne istiyorsun ?" diye sorduğumda biraz afalamıştı."Hiç bir şey" cevaplamıştı.Bu kadarmı?O zaman gitmemde hiç bir sorun yoktu.Kapıya yöneldiğim sırada bileğimden tutuğu gibi beni kapıyla arasına aldı.Sen  naptığını zannediyorsun,"burdan çıkış yok güzelim".Madem beni buraya getirmende,hiç bir neden yok o zaman gitmem içinde bir sorun yok.Sen ne yaptığını zannediyosun,ben izin vermeden burdan çıkamasın şuan benim emrimdesin.Ne? ne saçmalıyorsun sen? Duydu  beni güzelim,Allen seni burdan alana kadar ki alamıycak parayı bulması mümkün değil,artık benimlesin benims .Borcunu bana başka yollardanda ödiyebilirsin güzelim.Bana bak styles bozuntusu ben kimsenin malı değilim.Bana istediğinide yaptıramassın.Ben o senin her gece altına yatan sürtüklerden değilim anladınmı beni!!! Diye bağırıp koşa koşa yukarı odama çıktım.Lanet olası pislik ben ona bu zevki tatırmıycaktım.Ben Lucy Maker dayıma bir yemin ettim ,onlardan intikamımı alıcaktım ne olursa olsun.Senden nefret ediyorum Harry.

HARRYNİN(AĞZINDAN)

Bu kız kendini ne zannediyordu.Ağlayarak yukarı odasına gitmişti.Onu kapıyla arama aldığım sırada bana o kadar masum bakıyordu ki.Kendine gel harry ben Harry Stylesım hiç bir kıza değer vermem.Lucy denen kızda  farklı birşeyler var ,her kız benim altıma yatmak için can atarken  LUCY tam tersini yapiyor ve bu  çok sinir bozucu.Her akşam altımda başka bir  kız yatma şansı varken neden tek bir kıza bağlanıyım ki...

Adamlarımı uyarmak için bahçeye çıktım kendimi garantiye almam lazımdı bu kız elbetdeki kaçmaya çalışıcaktı ama ben buna izin veremezdim.Ben bu düşüncelere dalmışken telefonum çalmaya başlamıştı  aryana kişi  Lousti adamımla böle gergin olduğum zamanlar beni çok rahatlatıyordu.Telefonu açtığımda beni dinlemeden hey adamım yarın parti var sen ve yanındaki o güzeli getiriyorsun görüşürüz.Yemin ederim Lousin ağzından çıkan kelime sayısı kadar silah kurşun atmıyordu. Bu çocuğu seviyorum adamım kafamı hemen dağıtmıştı.Lucyimi ne olucaktı. yarın parti vardı  bu baş belasıda gelcekti mecburen.

BAR LOVERSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin