Kapitola 4. Průšvih

18 5 3
                                    

,,Savvy, okamžitě otoč ten modul!" zakřičel Chase. ,,Pracuje se na tom." odpověděl.
Ve vysílačce se ozval Sergej ,,Co to děláte? Běžte zpět na Zem."

,,Žádáme o povolení přistát, stav nouze." oznámil Chase.
,,Ne." odvětil Sergej.
,,Dělejte! Pokud nechcete chcípnout!" rozčílil se tentokrát Savvy.
,,Povolení uděleno. Můžete přistát." ozvala se Andy.
Savvy přiletěl k přistávací plošině. Po přistání oba vyběhli k posádce ISS. Uslyšeli ruský přízvuk. ,,....napadlo??!! Ty nemáš nejmenší pravomoc je sem pouštět!!"

,,To se teda pleteš, já tu pravomoc mám a navíc když museli tak nutně přistát něco se muselo stát!" vykřikla Andy na Sergeje. Chase se Savvym doběhli do řídícího modulu stanice.
Chase udýchaně řekl ,,Máme problém."
,,My!! Spíš vy!" vykřikl znova Sergej.

,,To už by stačilo Sergeji. Co se stalo?" řekl klidně Tchan.
Savvy začal vysvětlovat. ,,Celá ISS je pokrytá tou oranžovou věcí o který sme vám říkali."

,,Tou co ste našli na Měsíci?" zeptal se Peter.
,,Ano." dodal Chase.
,,Do prdele." ulevila si Andy.
,,Musíme odtud pryč." řekl znova Peter.
,,A kam?" zeptal se Chase ,,Když se vrátíme na Zemi, pravděpodobně to tam vezmeme s sebou."
,,Co tedy navrhuješ?" zděsila se Andy.
,,Zničit to." odpověděl Savvy.
Všch šest stálo v řídící místnosti jako opaření. Po chvíli ze ozval křik. Všichni zpozorněli. Do modulu přiběhl Conor. Měl zakrvácený celý skafandr a velkou bodnou ránu v boku. Padl na kolena a z posledních sil řekl ,,V levým křídle....je tam....je....nějak velká věc....oranžová....za-...zabilo to Thomase." dořekl, padl na zem a naposledy vydechl. Andy se vyděšeně podívala na Chase.
,,Co budeme dělat?" zeptala se.

Počátek [Dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat