~2~

139 8 5
                                    

Selaamm.. yine ben yeni bölümümüz geldi elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum ama olmuyor ..Yazım yanlışları için tekrar özür dilerim. bölümü umarım beğenirsiniz öpüldünüz.....<3  

Sabah uyandığımda telefonumdaki saati görmemle şok geçirdim. Saat 13.00 olmuştu ben bu saate kadar nasıl uyumuştum.

Çok geç kalmıştım annemi ikna edip hemen evden çıkmalıydım. Parti  için Gamzeyle alışverişe gideciktik.

Şimdi annem bir yalan uydurmanın zamanı gelmiştim yoksa annem asla bi erkeğin düzenlediği partiye göndermezdi çünkü annemle babam ayrıydı ve annem babamdan ayrıldığından beri erkeklerden nefret ediyordu. 

"Anne yarın sınıftan bir kız arkadaşımın doğum günü partisi var Gamzeyle alışverişe çıkıcaz."

" Yarın sizi bırakabilirim."

"Iıı yok gerek yok Gamzenin arabası var zaten."

"Peki çok geç kalma."

İşte bu annemden izni kapmıştım şimdi Gamzeyi arayıp çıkmamız lazımdı. Partinin en güzel kızı ben olmalıydım.

Emre'nin dikkatini çekmeliyidim.Gamzeyi aradım beni evimden almasını söyleyince onbeş dakikaya burada olacağını söyledi.

Üzerime dar paça bir pantolon ve üstünede bol ,salaş bir bluz giyindikten saçımı yukardan toplayarak makyaj yapmadan çantamı alıp çıktım.

Evden çıktığımda Gamze çoktan gelmiş beni bekliyordu selmalaşıp arabaya bindik yolda hiçbir şey konuşmadık alışveriş merkezine geldiğimizde direk Gamzenin gözde mağazasına girdik.

Burası  çok güzeldi .Gamze güzel giyinen bir kız. Burası gerçekten harika hepsini almak istiyorum.Zorda olsa kıyafetlerimize kara vermiştik.

Gamze su yeşili önü kısa arkası uzun bir elbisenin altına pembe topuklu bir ayakkabı almıştı bu kıyafet Gamzeye çok yakışmıştı. Bende beyaz arkası dekolteli elbisenin altına turkuaz renkte topukluyla gayet iyi olmuştu bu renge bayılıyorum.

Kasaya borcumuzu verdikten sonra mağazadan çıktık. O kadar yorulmuştuk bir yerde oturup kahvelerimizi içtikten sonra eve döndük kapıyı annem açtı.

"Alışverişiniz nasıl geçti?"

"Yorucu bir o kadarda güzel."

diyerek  odama çıktım poşetleri bir tarafa koyup kendimi yüz üstü yatağa attım . Yatış o yatış sabah uyandığımda kıyafetlerim hala üzerimdeydi.

Hızlıca duşa girdim bugün parti günüydü. Çok heyecanlıydım, hala poşette duran kıyafetimi çıkarıp hemen giyindim. Saçlarımı kuaförde yaptırmam çünkü istediğim gibi yapamıyorlar.

Saçlarımıda hemen maşa yapıp açık bıraktım makyajımı da yaptım benim makyaj anlayışım eyeliner ve rimelden ve çok hafif bi  parlatıcıdan ibaret. başkalarınınki Filli Boya :)

Geriye tek ayakkabılarım kalmıştı onlarıda giyip aşağı indim. Arabadan bana

"Hadi kızım geç kalıyoruz.Bu arada harika görünüyorsun."

Bende sırıtarak " Mert'de seni beğenecek bence "

dediğimde

Gamzenin yüzünün kızarmasını her ne kadar da saklasa görebilmiştim.Gamze  Mert'i seviyordu, Mert Emre'nin grubundandı.Yakışıklıydıda ama benim içi kimse Emre'yi geçemezdim.Yol boyunca hiç konuşmadık.

Parti yerine vardığımızda buranın bir ev olduğunu fark ettim.Kocaman devasa ev. Berk'in evi olmalıydı.Gözümü evden alamıyordum.

İçeri girdiğimde herşey muazzam görünüyordu bir şey hariç 'Sude' yine bana bakıyordu. Onu görmemezlikten geldim, gördüğüm ve sevmediğim insanıda görmemezlikten gelmek ayrı bir keyif. 

Ama ona baktığımda tek fark ettiğim şey bu kız yine bronzlaşmak için solaryuma girmiş olmasıydı. Solaryuma girip neden soslu piliç gibi görünmek istiyorlar anlamış değilim.

Gözlerimi Sudeden alıp başka yöne çevirdiğimde Emreyi gördüm Allahım yine kalbim küt küt atıyordu midemde kelebekler uçuşuyordu, ölecek gibi oluyordum zaten bir gün ölürsem Emre yüzünden ölürüm eğer ölmessem bir daha hiç ölmem. 

Yine o grup arkadaşlarıyla konuşuyor ve gülüşüryordu.Bazen onun gülüşü senin hayatın olur.

Kahretsin! yine aynı duygular.

Gamzeye baktığımda çoktan gözlerini Mert'e dikmiş bakıyordu.Ben de etrafı izlerken Berk'in bana doğru geldiğini gördüm.

Berk yakışıklı uzun boylu çok kibar ve zengin bir ailenin oğluydu.Yanıma geldiğinde

"Ço..çok güzel olmuşsun seni daha önce hiç böyle görmemiştim, Elbisen sana çok yakışmış."

Yüzümün kızardığını hissedebilmiştim gülümseyerek

" Çok teşekkür ederim sende fena değilsin. "dedim

"Ee nasıl gidiyor parti eğleniyor musun?" kafamı evet anlamında salladım.

"O zaman bu şarkı senin için gelsin."

diyerek yanımddan ayrıldı.ne olduğunu anlamadan onu izliyordum.Berk elinde mikrafonla

"Sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma

kollarını bana sarma kalamam oralarda."

Şarkıyı söylerken bana gel anlamında işaret yaptı.Bende büyük bir şokla Berk'in yanına gittim sesim fena değildi.

Şarkıya kendimi kaptırdığım için gözlerim kapalıydı açtığımda herkes bir eş bulmuş dans ediyordu.

"Sende gül eğlen öyle acıklı konuşma hayat neki sonuçta anlık bi buluşma la la...."

Emreye baktığımda Sude'nin yanına gitmiş birşeyler söylüyordu. Birkaç saniye sonra Emreyle Sudenin dans ettiğini gördüm.

Hayatımdaki en büyük hayal kırıklığı olmuştu Sudenin yerinde ben olmalıydım. Beynimden vurulmuşa döndüm o an fark ettimki yanağımdan bir damla göz yaşı kayıp gitmişti.

Hiç kimseyi aldırmadan parti yerinden uzaklaştım.En son duyduğum şey Gamzenin

"Nereye gidiyorsun!"diye bağırması olmuştu.

Partiden çıktığımda bir taksi bulup bindim. Beni sahile götürmesini istedim geldiğimizde kendimi terkedilmiş yarı yolda bırakılmış gibi hissediyordum.

Derin derin nefes almaya çalıştım. Boş bir bank bulup oturup denizi izledim, mavisinde kendimi kaybetmiştim.

Kendime geldiğimde yanımda birinin oturduğunu fark ettim. Ona dogru döndüğümde Berk olduğunu fark edip hiç tereddüt etmeden ona sarıldım.

Oda kollarını bana sarmıştı rahatlamıştım kendimi geri çektiğimde Berk bana üzgün bir yüzle bakıyordu.

"İyi misin?"

" İyi gibi mi görünüyorum?"Kafasını hayır anlamında salladı ve önüne eğdi.

"Sana birşey soracağım Gökçe?"

"Nedir? sor."

"Se..sen Emreden mi hoşlanıyorsun?"

şaşkınlıkla Berk'e bakarken daha ben cevap vermeden

"Tamam anladım ben, birşey söylemene açıklama yapmana gerek yok."diyerek yanımdan ayrılmıştı.

Kafam o kadar karışmıştıki hiç birşey düşünemiyordum.Bir tek şey biliyordum oda Emrenin beni hiçbir zaman fark etmeyeceği.

Eve yürüyerek giderken tek bir şey istiyordum Berk'in bunu kimseye söylememesi özelliklede Emreye..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk ÇarpsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin