Hej svima! Vratila sam se ovde iz razloga što hoću da vas još više smaram.1. juna mi je bio 14. rođendan tako da sam odlučila da vas vodim malo kroz moj mizarni život jedno leto jer leto počinje juna, a sada je 10-i.
Za sve srećnike koji me ne znaju, ćao, ja sam Ivona Đurović, devojka sa tripom da je jednorog koja je 5 puta u životu ofarbala kosu u belo(tj. majka mi je farbala lol).
Volim da crtam, pišem i nameravam da upišem grafički dizajn(nadam se unapređenoj verziji fotošopa, ali jbg, ni ja neću da odvojim pare jer ih jebeno čuvam za kikki.K planer koji ne dolazi u Srbiju(bitch!))
Da, imam opsesiju prema kikki.K stvarima(guglaj da se nakačiš) koje su prilično skupe.I prema washi tape-ovima, stikerima i sticky notes-ima svih ostalih vrsta.
Ne želim da slavim svoj rođendan više jer se ni kad sam slavila ni sam osećala kao da mi je rođendan,štaviše, bila sam jako tužna na svojih zadnjih 5 rođendana.
Uvek me roditelji mešaju sa sestrom.
Za Novu Godinu roditelji su mojoj sestri šta je htela a meni neke knjige (ja actually volim da čitam) KOJE MOJA SESTRA VOLI A JA NE.
I ne,nisu shvatili grešku ni deset dana posle dok im ja nisam rekla.
Eto koliko su oni nezaiteresovani za dete.
Takođe, da mi se iskupila za govna koje dobijam, mama mi tokom cele godine kupuje stvari koje su fuj i koje ja prihvatam jer ne želim da joj povredim osećanja i posle ih nosim i svi mi se smeju. DA, SAMO JER PAZIM NA DRUGE ZA RAZLIKU OD NEKIH.
Eto, ako ne želite DA POVRATITE PO TELEFONU I UBIJETE SE, izađite iz parta jer ću vam pokazati primere(btw, rasplakala sam se jer je ovo emotivno za mene).
Mama kupila(NE NIJE MOJ STIL!)
Doduše ovo mi je kuma kupila, da se iskupi što nije bila na mom rođendanu( kupila je i nešto kul, ali to ćemo kasnije). Vidite, ovo ni jedan
14-ogodišnjak ne bi smeo da nosi. Mrzim ovaj debilni šešir.Uopšte, mrzim šešire.Moj poklon za Novu Godinu. Mamino delo.
Ne, nisam razmažena glupača, samo sam jako povređena zbog toga jer niko ne želi da mi nekad pokloni nešto što je u mom stilu ili da se bar potrudi da me pita šta hoću.
Ćao svima.