-Mark, mai mergem mult ? ii spun in timp ce ma tineam de mana lui, pașind usor.-Ai facut maxim 20 de pasi, te vaiti deja ? fie tu ai cerut-o.
Ne oprim, ma prinde in brate si ma ridica, eram plina de ras.
-Mark, ce faci ? aoleu ce ciudat e....ma arunci de le stanca ?
-Da, te arun in dragoste unde doar eu te pot gasi.
-Hahaha, ....atunci arunca-maaa....ii zic zambind.
Mark paseste rapid cativa pasi cu mine in brate, ma amuzam ca un copil. Simt ca ne oprim si ma pune jos. El se aseaza in spatele meu apoi ma prinde intr-o imbratisare, ma saruta incet pe gat.
-Gata ?! ai stau asa asa, ai emotii ?
-Sincer da, ok gata.
Mana lui imi dezleaga usor esarfa ce cade jos, iar ceea ce vad este de-a dreptul splendid.
Priveam o casa, cu o peluza in fata de gazon, iar aproape de casa, in fata terasei, era un loc, ca o mini gradina plina cu flori.
-Ce este asta, pentru ce suntem aici...Mark ?
Cand ma intorc Mark al meu scoate o cutiuta negarea de catifea, ma privea cu emotie si imi inmaneaza timid cutia.
-Asu vrei sa....
Imi deschide cutia si vad ca este o cheie. Ma uitam la el usor confuza, pentru o clipa ma gândeam ca este un inel, insa nu cred ca Mark ar fi facut o cere unde in fata unei case.
-Vrei sa locuim impreuna, imi vreau familia aproape, pe tine, pe Aiden, va iubesc mult.
Ma privea intens, nu doream ca aceasta clipa sa se termine, eram atat de coplesita incat, am uitat sa ii raspund si el tot ma privea.
-Sigur Mark este tot ce imi doresc, dar tu dai cu aspiratorul.
Mark a inceput sa rade tare, radeam amndoi, apoi ne am imbratisat si ne-am sarutat.
Casa era foarte frumoasa, un living mare cu un perete hexagon cu geamuri mari, o sala de mese, o bucatarie mare,2 camere si 2 bai, iar sus erau 4 dormitoare, fiecare cu baie si dresing, iar sus era o mansardă locuibila.
-Este superba, Mark cand ai avut timp pentru toate astea ?
-Ma bucur ca iti place pentru ca aici, vom gatit amandoi, arata spre bucatarie, aici ne vom petrece serile alaturi de cei dragi sau de ce nu ? o seara liberi noi doi....iar suuus.
-Asa sus, ma privea in ochi, tinandu-ne in brate....
-Sus unul pentru Aiden, unul pentru noi iar restul vedem ...depinde de cum ne binedispune dormitorul nostru...
-Hahahaha, serios ? mai vrei un copil ??
-Da Asu, vreau sa fii mama la toti copii mei, pentru ca te iubesc, esti viitorul meu, tot se invarte in jurul tau si a lui Aiden, de acum pentru mine.
-Te iubesc Mark, ma faci fericita.
-Tu esti fericirea mea, vreau sa ne ocupam noi de aranjat casa, sa die asa cum vrei tu si cat mai repede.
Am mai petrecut cateva minute, ne-am amuzat de pe vom face, apoi am plecat spre casa, la Aiden.
Mark a ramas la cina, am mancay cu totii, apoi am stat si am petrecut timpul impreuna, Aiden a adormit asa ca l-am dus in camera, apoi am iesit cu Mark afara, pe terasa din spate.
Stateam rezemata pe el si priveam impreuna cerul, era senin, viata mea se liniștise in sfarsit, ca si noaptea aceasta, clipele de fericire stralucesc in sufletul meu.
-Am consumat o mare parte din viata mea droguri, de la tigari la injectabile, am vandut, am patit multe datorita lor...
-Nu stiam, de ce imi spui asta ?
-Pentru ca vreau sa stii, ultima relatie s-a terminat pentru ca am inselat-o, nu mi-a placut sa fiu al cuiva, ma plictiseam.
-Si acum, cum de rezisti? il intreb in mod haios.
-Multe s-au schimbat pentru ca Max, chiar daca era petrecaret si mereu cu fete pe langa el, niciodata dar niciodată nu ranea pe cineva, nu stiu ce le zicea de ieseau cu el, insa nu era ca mine.
-Max? serios ?
-Da, ne-am împrietenit si imi povestea de familie, iar ceva in mine s-a schimbat, am vrut sa fiu ceva bun, model pentru copilul meu....apoi te-am văzut si am stiut ce inseamna fericirea, zambetul tau m-a schimbat Asu.
-Cu o singura privire m-ai legat de viata ta, de mai mult, nu stiu cum sa zic, insa atunci la cimitir, cand m-ai privit, am simtit ca....
-Viata ta de atunci a inceput, ai inteles sensul, dorinta....nu a fost suficient sa iubesti pentru ca ...
-Pentru ca noi ne-am îndrăgostit.
-Te iubesc Mark, ne priveam in ochi si ma bucuram ca acolo in acei ochi plini de mister, acum ma simteam parte din ei.
-Zambetul tau a fost cheia cu care mi-ai inchis inina, sa fie doar a ta.
.............. .-Asu multumesc ca m-ai adus cu tine, totul e e wow, ce nivel, Johnny este surprins gama complexa de masini.
Am ajuns la gala pentru decernarea premiilor cu Johnny si Kyle, care au muncit foarte mult, am venit pentru a prezenta modelul nostru de masina, pentru conformt dar si rasfat, imi place sa-i ii zic, la un porsche, de culoare visiniu mat.
-Kyle, Johnny daca vreti ca puteti invarti pe aici, eu raman aici momentan, trebuie aa completez ceva, vad ca vreti sa studiați tot.
Baietii imi zambesc apoi se indeparteaza de mine si s-au pierdut prin multime.
-Ce placere sa va vad, doamna Morris....Rise se apropie de mine zambind.
-Domnule Morgan, ce faceti aici ? eram surpinsa, nu bucuroasa.
-Sunt pasionat de masini, am venit sa vad daca mai pot adauga ceva la ceea ce am....imi zambeste, vad ca si dvs sunteti, face un gest catre masina din spatele meu, porsch-ul vișiniu.
-Rise, ma săturarsem cu atatea apelative in fata lui, imi plac masinile, insa nu sunt chiar pasiunea mea...iar acesta, este modelul creat de mine si echipa mea pe tipul porsche.
-Serios ? sunt surprins, nu ma asteptam sa faci si asa ceva, imi permiti Asu ? numele mi-l spune zambind ca a renuntase si el.
Ii fac un semn gratios si il poftesc sa vada modelul. Ma amuza fata lui surprinsa, stiam ca baietii mei fac o treaba buna. Ma roaga sa ii prezint bordul, dar si sistemul de pornire...m-am in dreapta lui.
-Rise, daca mai ai intrebari te ajuta baietii, ii fac semn spre cei 2, Kyle si Johnny care au ajuns.
Plec de acolo si ma duc sa las formarul pe care l-am completat, sunt il vad pe Mark ca vorbea cu o fata extrem de frumoasa si mai tânără decat mine.
Imi trec o mana prin par si imi mut pasii spre directia lui, imi fixez un zambet in de incredere pe mine.
-Mark, buna, ma uitam la el, apoi la fata, ii fac semn ca durează 1 minut....l-ai vazut pe Rise Morgan?
Mark na priveste si ridica o spranceana, fiind indignat ca il intreb pe el de Rise, ma uitam la el fara nici o expresie, imi intrasem in rol.
-Pe mine ma intrebi de Rise, Asu, serios ?
-Da, Mark pe tine.
-Se pare ca ti-a raspuns deja, nu te inteleg ce mai cauti aici ? bruneta isi face simtita prezenta.
Fiecare cuvânt rostit a fost apast si ironic, inca ma uitam in ochii lui Mark, acesta era surprins.
M-am intors la ea, am privit-o putin apoi m-am uitat la Mark care imi face semn sa nu fac scandal, ooo! deci asa...e cineva important pentru tine.
CITEȘTI
Iubind indirect P II (FINALIZATĂ )
Любовные романыDragostea este cea care pastreaza vie trairile noastre, chiar daca a fost, este sau va fi...Mark sufera pentru Asu, ca l-a parasit iar ea, spera, ca intr-o zi Aiden, sa il cunoasca pe Mark, tatal lui. Alegi sa ieriti, sa inlocuiesti tristea si nebu...