Keď som sa zobudila všetci ešte spali. Všetci až na Mika, ktorý ani nebol v miestnosti. Mala som v pláne ísť na strechu školy pre čerstvý vzduch, ale keď som tam prišla stretla som sa s Milom. „Dobré ráno Zoe." „Dobré ráno. Nečakala by som, že si ranný typ." „Zrána je treba nabrať energiu." Postavila som sa k nemu a všimla som si jeho mierne začervenaný a napuchnutý nos. „Prepáč za včera." Nechápavo sa na mňa pozrel, ale potom sa usmial. „Nemusíš sa stále ospravedlňovať." „Cítim sa previnilo. Chcela by som to niečím napraviť." Jemne sa usmial a povedal: „Už si to vynahradila tým, že si sa včera pridala na našu stranu." „Popravde som ešte horor nevidela." „To možno vysvetľuje tvoju odvahu." Usmiali sme sa a vrátili sme sa k ostatným.
Keď sme sa vrátili, všetci už boli na nohách. „Dobré ráno spachtoši." „Dobré ráno. Kde ste sa vy dvaja vyparili?" „Len nabrať energiu zo slnka." „No, budete potrebovať veľa energie na večer." Chelsea na mňa hodila vražedný pohľad. „Zoe, musíme sa porozprávať."
Odtiahli ma na WC, kde ma prebodávali pohľadmi. „Zoe, čo ti to napadlo." „Ísť s nimi do kina na horor? Veď sa totálne strápnime." „Hovorili ste, že sa ničoho nebojíte." „Áno, ale..." „Mám to zrušiť?" „Nie!!!" Zborovo na mňa vykríkli. „Nechaj to už tak." „Nechcem, aby si o mne mysleli, že som strachoput." „To zvládneš," upokojovala Chelseu Kc.
Vrátili sme sa k chalanom, ktorý už boli pobalení a pripravení na odchod. „Čaute baby o čom ste sa rozprávali," začal sa zaujímať PJ. „Dievčenská debata, mám pokračovať?" „Radšej nie, toľko času na svete nie je." PJ sa zasmial a Kc mu dala ranu do ramena čo ho ale neumlčalo. Henryho v tu chvíľu napadlo: „Čo tak ísť ma raňajky do kaviarni?" „Môžeme sa pred tým vyložiť u mňa doma. Bývam najbližšie," navrhla som a už sme vychádzali zo školy.
Na ceste ku mne sme sa rozprávali o večeru. „Môžeme vás ísť vyzdvihnúť o desiatej večer?" Bolo vidno, ako Chelsea znervóznela, no ja som sa len pousmiala a odpovedala mu: „To znie dobre." Chelsea sa len na mňa zas vražedne pozrela, no to sme boli už pred mojim domom. Chcela som odomknúť dvere, no keď som sa k nim natiahla, aby som to spravila, zistila som, že sú už odomknuté.
Vošli sme dnu a videli sme všetky veci rozhádzané. „Čo sa tu stalo," roztrasene sa opýtala Kc. Chelsea sa zdesila a pošepky povedala: „Nemyslite si, že to bol ON?" „Kto je ON?!" Henry zbystrel a mierne zvýšil tón. „Nikto." Nechcem, aby sa o to bál. „Zoe, ale toto je vandalizmus," Kc sa začala báť. „Zoe, čo sa deje?" „Len sme sa zaplietli s Adamom."
Všetko sme im povedali. „Ak to bol Adam, zašiel priďaleko." „Ďakujem Henry." V tu chvíľu som si spomenula na Lylu. Vybehla som na vrchné poschodie a na celý dom som začala kričať jej meno. „Lyla! Lylaaa! Kde si?!" „Zoe, čo to robíš," Nechápavo sa ma spýtala Anna. „Musím nájsť Lylu." „Čššššš," povedal Henry a otočil sa na dvere, z ktorých vychádzal kňučivý zvuk. Otvorila som dvere a videla som Lylu zviazanú na posteli v jej psej podobe. „Lyla," zakričala som sa začala som ju rozmotávať.Henry išiel po nožnice a keď sme ju rozmotali, povedal: „Pôjdeme teraz do kaviarne a potom sa vrátime a pomôžeme ti upratať. Adama vyriešime neskôr." Prikývli sme mu a odišli sme do kaviarne.
Domov sme sa vrátili po obede, pretože sme sa zastavili pred kinom, aby sme vybrali na čo pôjdeme. Vybrali sme nový najpopulárnejší horor Krvavý dôvod. Keď sme sa vrátili, všetci mi pomohli upratať. Anna, Kc, Ash a PJ upratali nábytok a dali ho na svoje miesto. Chelsea, ja, Mike a Henry sme poupratovali všetky knihy a ostatné veci.
„Zoe, čo je toto," opýtal sa Henry a keď som sa otočila, videla som ako v ruke drží jednu zo záhadných kníh. „Len nejaká kniha čo tu bola." Neviem či je bezpečné, aby niekto vedel pravdu. „Máš tu záložku." Povedal a otvoril ju. „To nič nie je." Pokúsila som sa mu ju zobrať no nenechal ma. Tu záložku som mala na kapitole o upíroch. „Zaujímajú ťa upíri?" S jemným smiechom v hlase sa ma opýtal. Vytrhla som mu knihu z rúk a povedala: „Možno." „Ty na nich veríš?" „Čo ak áno?" „Neviem či so hlúpa, alebo rozkošne naivná." „Je to zlé, že verím?" „Nepovedal som, že je to zlé. Je dobré na niečo veriť." Pousmial sa pokračoval v ukladaní kníh.
Kým sme to poupratovali už bol večer. Odišli sme do kina a po ceste sme si kúpili niečo pod zub. Podľa mňa ten horor nebol nič moc, ale Chelsea sa odo mňa nechcela odlepiť. Videla som, že sa strašne bojí, ale radšej ju už nebudem trápiť. Vyšli sme zo sálu a ja som dostala super nápad: „Čo tak u mňa prespať?" „To nie je zlý nápad." „Súhlas." „To znie dobre." Všetci sme súhlasili a odišli sme z kina.
Keď sme vyšli z kina, narazili sme na Adama a jeho partu. „Ahoj kráska. Zahrala si na Popolušku?" „Prečo mi jednoducho nedáš pokoj? Čo po mne chceš?" „Po tebe len odplatu, ale po Anne chcem, aby vymazala tie fotky a video." „Zabudni." „Škoda nezabudni, že to bol len začiatok," povedal a dal ruku na moju tvár. Henrymu praskli nervy a vrazil mu takú, že spadol na zem. Postavil sa a začal sa s nim biť. Chceli sme ich odtrhnúť no ostatní chalani nás nepustili. Chlapčenskú logiku nepochopím.
Zostala som v pokoji kým Adam nezobral nôž a neporezal nim Henyho. Potom ma už ani PJ neudržal a zasiahla som. Potom čo Henrymu dal pár rán som mu aj s pomocou nechtov stlačila ruku a tým pustil nôž. „Nabudúce ti táto št*tka nepomôže." Povedal a spolu so svojou partou odišli. Rozbehla som sa k Henrymu a začala som naňho kričať: „Čo si si vôbec myslel?" „Že ho usadím na správne miesto."
Za celú cestu som všetkým štyrom neskutočne vynadala. Ashovi, Mikovi a PJovi zato, že sa ma pokúsili zastaviť. Doma sa ostatní odpratali do postelí a ja som sa pokúsila ošetriť Henrymu rany.
Ahoj. Túto kapitolu venujem svojej kamarátke Paule, ktorá mi pomohla vymyslieť boj Henry vs Adam.
-ZoeFlake
DU LIEST GERADE
Nový začiatok
RomantikZoe Star je obyčajné stredoškolské dievča, vlastne vždy chcela, v skutočnosti to je princezná s tajným snom. Priala si chodiť do normálnej školy a spoznať nejakých ľudí jej veku. Toto prianie sa jej o pár dní splní. Král s kráľovnou sa náhlo rozho...