Chase a Andy šli přikrčení v potemnělé chodbě. Mířili přímo ke zbrojnici. ,,Doufám, že na nikoho z nich nenarazíme." zašeptala Andy. ,,To já taky." přikývl Chase. Šli dál. Chodba byla úzká a svítilo pouze každé druhé světlo. Chase najednou zvedl ruku na znamení aby se zastavili. Andy okamžitě ztuhla jako socha a sesunula se na zem stejně jako Chase. Oba dva se přimáčkli ke zdi a sledovali křižovatku, která byla přímo před nimi. Prošel v ní jeden emzák. Byl vysoký jako průměrný dospělý člověk. Akorát byl celý oranžový a místo levé ruky měl jakýsi bodák. V pravé ruce něco táhl. Chase se naklonil aby viděl co. V ten moment se otočil k Andy a rukou jí zakryl pusu, aby nevykřikla. V pravé ruce držel za nohu Thomase a někam ho táhl. Nechával za sebou pouze krvavou stopu. ,,Dobře Andy, támhle je ta zbrojnice?" zeptal se Chase a ukázal na dveře na protější straně. Andy přikývla. ,,Dobře, já půjdu první a pak ti dám znamení."
Andy dál jen seděla a vyděšeně koukala přes sebe. Chase se rozhlédl. Jakmile zjistil, že mu už nehrozí nebezpečí přeběhl chodu a otevřel dveře do zbrojnice. Nakoukl dovnitř a vlezl tam. Andy sledovala vchod. Chase se nějakou dobu neukazoval a ona začala mít strach. Pomalu se začala zvedat když v tom Chase vykoukl. Andy si oddechla a šla za ním.
,,Moc tu toho nemáte." řekl.
,,Nikdy tu moc zbraní nebylo třeba." řekla. Chase jen přikývl. Přistoupil ke stěně a vzal z ní odstřelovací pušku AWP, útočný automat FAMAS, pistoli Desert eagle a tři bomby C4. Z police vedle vzal ještě nějaké náboje.
,,Na co ty bomby? Neříkal jsi, že jsou silně výbušní?" zeptala se Andy. ,,Pro případ nouze." odpověděl.
Andy přešla k jedné z polic. Vzala z ní jednu krabici a otevřela ji. ,,Co je tohle?" zeptala se. Chase k ní přišel a podíval se do krabice. ,,Magnum 44." odpověděl. Vzal pistoli a dal jí k ostatním i náboji a vyrazil k východu. V půli cesty se zastavil. Otočil se a přešel k Andy. Z batohu se zbraněmi vyndal Desert eagol, nějaké náboje a podal jí ho. Andy se na něj chvíli dívala a pak si zbraň vzala. ,,Vem si ho. Ať se máš v případě nouze čím bránit.",,Nevím, jak se s tím zachází."
Chase zezadu přistoupil k Andy.
,,Pevné ho musíš odjistit." řekl jí a ukázal, jak na to. ,,Pak natáhnout." dodal.
,,Teď ho vem do obou ruk. Ták a natáhnu ruce."
Chytil Andy za předloktí a zvedl jí ruce. ,,Teď už jen zamíříš a zmáčkneš kohoutek. Ale když budeš náhodou střílet, musíš ho držet pevně. Má silnou zpětnou ráži...chápeš?"
,,Chápu." odpověděla Andy a dál mířila do prázdna. Po chvíli se ve dveřích objevila nějaká postava.
,,No tak. Snad mě hned po tomhle setkání nechcete zastřelit?" řekl ten někdo. Podle hlasu muž.
Chase se zadíval na siluetu postavy. Pustil Andy, stoupl si před ní, z batohu vyndal FAMAS a řekl ,,Ty parchante."