"Bu saçma ankete gerçekten katılacak mısın?"
Leon, tek kaşını kaldırıp bana baktığında aynı soruyu kendime bugün defalarca kez sormuş olmama rağmen onaylar bir biçimde kafamı salladım. "Sadece merak."
"Sadece merak için yirmi papel ödemezdim." Leon, yanımdan yüzünü buruşturarak geçtiğinde onu umursamak yerine geriye kalan soruları doldurmaya devam ettim.
en sevdiğiniz içecek? -
en sevdiğiniz film -
boş zamanlarınızı nasıl değerlendiriyorsunuz? -
En sevdiğim içecek kahveydi, en sevdiğim film yoktu ve boş zamanlarımı... değerlendirmiyordum.
Kağıdı yalanlarla doldurmanın gerçeklerden çok daha iyi olacağını düşündüm. En sevdiğim içeceğe passionfruit martini, filme Drive yazdıktan sonra, boş zamanlarımda kitap okuduğumu uydurdum. Kitap okumayı sevmezdim ama formum kabul edilsin istiyordum.
Bayan Evelyn, bütün anket kağıtlarının toplanmasını istediğinde sağ üst köşeye hızla Joanna Flick yazdım. Okulda her yıl yapılan saçma bir arkadaşlık anketiydi ve daha önce hiç katılmamıştım.
İki dakika öncesine kadar.
Üst sınıflardan Marie, uzattığım kağıdı alıp bayan Evelyn'e verdiğinde çantamı topladım. Leon, kapıda beklediğini işaret ettiğinde hızlı olmam gerekmediği için hâlâ bu saçma anketi düşünüyordum. Bütün kağıtlar bayan Evelyn'in önünde duruyordu fakat sınıfta, üç hafta önce şiir okuyan Julian Brandt dışında hiç kimse yoktu.
Derin bir nefes verip elimdeki makası çantama yerleştirdim. Anketimi yırtmayacaktım. Çünkü yirmi papel ödemiştim.
cast
joanna flick
alman
18
ŞİMDİ OKUDUĞUN
no broken hearts ➳ j. kimmich
Fanfiction[joshua kimmich fanfiction by bayernish, 2018]