Miribaaaa xx Beklettigim icin ozur dilerim ama hikayedeki oranlar az oldugu icin hem bekledim hemde uzuldum ve yazmak istltemedim. Ama yinede yaziyorum :) Ben sizi herseyinizle seviyorum her ne kadar azinlik olsanizda benim icin mukemmelsiniz. Zaten amacim hikayenin cok tutulup ta deli gibi hikaye yazmak degil. Sadece bu hikayeden bir beklentim var. O da hayallerinizi yasamaniz. Sizleri seviyorum !! Vote ve yorumlari unutmayin!! ^~^ °~° ^~^ <3 <3 <3
----------------------
*Bolum Sarkisi Selena Gomez-Stars Dance biterse basa sarin! İyi okumalar <3 <3 <3 <3 <3 <3*
"Uhm... Neyse... Hah! Sen ac misin? Birseyler is-" "Ah hayir hayir gerek yok iyiyim ben boyle. Ama bir kahve alabilirim sanirim." "Ah tamam. Tabiki! Bekle hemen yapip geliyorum". Tam arkami donmus mutfaga adimlayacaktim ki kolumu saran bir adet kasli kol beni durdurdu. "Uhm... Sey ben dusundum ki beraber yapar ve iceriz hem boylece konusuruz da" "S-sey t-tamam". Ah Tanrim! Ben napacagim simdi! Ya agzimdan birsey kaciririmda sirrim ortaya cikarsa! Agh! Tanrim! Dusundugum seye bak! Her gece agladigim,hayalini kurdugum, 'Ulasilamaz Ama Mukemmel' dedigim idolum burada ve ben neler dusunuyorum! Akisina birakmaliyim."Uhm... Sana nasil yardim edebilirim?" "Ah hayir yardima gerek yok. Sadece otur." dedim salondaki koltuklari isaret ettikten sonra "Zaten hazir kahve. Hemen hazir olur." "Uhm... Tamam. Belkiyorum." dedi ve koltuklardan tekine yerlesti. 5 dakika sonra kahveyi hazirladim ve kupalarla iceri gittim. Oturdum. "Uhm... Biz hala tanismadik. Gerci fansin ama- "Lutfen... Lutfen bana 'fan' deme. Bella. Adim Bella." "Sey tamam. Eee sey kotu birsey demedim umarim?" "Ah yok hayir sonra anlatirim" tam elimi sallayip gecirtirecektim ki elim kahvesine carpti ve kasiklarinin oldugu bolgeye dokuldu. "Ah! Tanrim! Cok sicak! Yandim!" "B-ben lanet olsun! Cok ozur dilerim h-hemen temizliyorum." dedim ve panikle yandaki pecetegi alip, rulodan bir tane kopardim. Pecetegi kasiklarina bastirmamla hirladi ve inledi. Tanrim! Tahrik oldu! Oley! Bu cok s- Tanrim ne diyorum ben?! Cocukcagiz yaniyor burada ben ne diyorum! "S-siktir t-tamam y-yeter" hemen elimi cektim ve kafami egdim. "Ozur dilerim yanlis anladin. Y-yani b-bosver o anlamda demedim. Uhm... Kendimi nasil affetibilirim? Bir yerlere gidebiliriz." "Ah... Olurdu ama okul var ve ben zaten ilk dersi kacirmak uzereyim okula gitmeliyim." "Ah.Sey.Tamam sen hazirlan ben birakirim seni." "Taninirsan" "Bosver bisi olmaz" dedi. O sirada sessizce "Umarim birgun benim olursunda saklanmama gerek kalmaz" diye fisildadi.
Lutfen yukarida ki notu okuyun!!!