Bölüm 17- Partiden Kaosa

1.5K 116 205
                                    

O Hinata'yı ellerinden aldı, Naruto da onun canını alacaktı.

Olduğu yerden yavaşça döndü. Herkes yüzünü görünce gerildi, sessizce ağlamaktan kan çanağına dönmüş gözlerinden daha önce hiç görülmemiş bir öfke yayılıyordu, kırmızı kesilmişti teni. Hatta Sakura'nın bir ay önceki itirafındaki öfkesi, şu ankinin yanında gıdıklayan tüy gibi kalıyordu.

Ve kalabalığa doğru sert adımlarla yürümeye başladı, hedefi ise ortada duran iki kişiydi. Herkes gerildi, olay çıkacağı kesindi. Başı biraz eğikti, gözleri önüne doğru düşen sarı saçlarının ardında saklanıp gölgeye bürünürken yüzünün sadece yarısından itibaren aşağısı görünüyordu, çenesi ve ağzı sımsıkıydı, yanaklarından küçük damlalar düzensiz şekilde çene hattına süzülüp düşmeye başlamıştı. Ellerini yumruk yapmıştı, sağ elinde kolyeyi sıkıca tutuyordu, yüzüne fırlatılan kolyesi. İlk defa değerli birisine verdiği kolyesi, parçalansaydı bile içi bundan daha çok parçalanmıştı.

Sert ve hızlı yürürken herkes şimdiden korkmaya başlamıştı, yürekleri ağızlarındaydı,şimdi ne olacağını çok iyi bilmelerine rağmen hiçbirisi karşısına geçip onu durduramadı, çünkü o kadar cesaretleri kalmamıştı. Sasuke'nin bile içi korkuyla doldu, her şey güzel giderken birden bire kıyameti kopmak üzereydi. Zar zor nefes almaya başladı, kalbi hızlı çarpıyordu. Arkadaşına bir söz verdi, ve tutmayı beceremedi. Bütün takım içindeki gerginlik, şampiyona öncesi bu gecede yok olacaktı, Naruto da belki biraz olsun yumuşardı. Ama şimdi tam tersi olmuştu, nerede yanlış yaptı da bunlar oldu?

Cevabı hemen arkasında saklanan pembe saçlı kızdaydı. Şu anda en çok korkan kişi oydu, Naruto'yla yalan sevgili olayına başlar başlamaz Sasuke ile arkasından çıkmaya başlamıştı. Bir ay önce bunları anlatıp kendisini öldürtme eşiğine getirmişti sarışını, şimdi çok kötü batırmıştı. Korkudan titriyordu, birilerinin çıkıp Naruto'yu buradan götürmesi için bin bir türlü dua ediyordu.

"Naruto, ben çok öz-" Sasuke karşısına gelip onu durdurmayı denedi, daha özür dileyemeden yüzüne sert bir yumruk yeyince geriye doğru sendeledi, herkes paniğe kapıldı, konukların çoğu bağırıp çağırmaya başladı ama şu anda anlamsız sözler gibi geliyordu. Daha geriye sendelerken Naruto durmadı, yumruğunu atar atmaz diğer eliyle de bir aparkat attı, tam yüzüne geldi ve Sasuke çimenli toprağa düştü.

"ÖZÜR MÜ DİLİYORSUN?!" Naruto elbette yine durmadı, ne dinlemeye ne de durmayı aklından geçiriyordu, aklından geçen tek şey bunu ve oradaki sürtüğü öldürünceye kadar dövmekti. Sasuke'nin karnına oturup kalkıp kaçmasını engelledi ve yumruklamaya devam etti, bir yandan da bağırıyordu. "ÖZÜR MÜ DİLİYORSUN, SENİ KALLEŞ YILAN!" Bir yumruk daha attı, kız olan konuklar durup gitmesi için bağırıyordu, tabii biraz da hakaret ediyorlardı. 

"Durdurun onu!" Onlardan birisi de yine Sakura'ydı, telaşla seslendi. "Çıkarın onu buradan!" Olduğu yerde paniğe kapılmaktan başka bir şey yapamadı.

Erkekler hemen harekete geçti, ancak içlerinden birisi daha erken davrandı, onlara Sasuke'yle ilgilenmelerini işaret etti. Eğer erken davranmasaydı, muhtemelen Naruto'yu linç edeceklerdi.

"SENİ ADİ-!" Naruto bir yumruk daha atacakken birisi önden atlayıp ona çarptı ve onunla birlikte Sasuke'nin üstünden çıkıp ileriye, çimenlerin üstüne düştüler. Sasuke kurtulup yüzünü tutarken diğerleri gelip ona yardım etmeye başladı ve onu kaldırıp geriye giderek Naruto'dan uzaklaştılar.

"SEN?!" Naruto kendisine çarpıp onu deviren kişiye bakınca daha çok öfkelendi. "NE  YAPTIĞINI SANIYORSUN?! ONLARDAN MI TARAFSIN?!"

"Onlardan taraf değilim!" İkisi de kalktığında ona çarpan kişi olan Kiba karşılık verdi. 

Zambak Vadisi (NaruHina AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin