~9.BÖLÜM~

187 20 9
                                    







Bölüm şarkısı: Digital Daggers - Bad Intentions




Olayın farkına üst üste vuran, ve eski kapının oynamasını sağlayan sert vuruşlardı. Alex bakışlarını kapıdan çeker çekmez hemen önünde kolunu tutan, kendisine oldukça öfkeli simsiyah kesilen gözlerle bakan adama döndü ve ona sessizce konuştu;

"Tuvalete geç! Ben hemen çantayı alıp çıkacağım, seni görmeyecekler!"

James başını çevirip arkasına baktığında yeniden kapı vurulmuştu. Alex de başını vurulan kapıya çevirdiğinde aceleyle önündeki adamın omzundan ittirdi.

"Hadi!" James onun temasıyla kısa bir süre yüzüne bakıp ardından dediği gibi tuvalete geçti. Küçük tuvaletin kapısını kapatmadan arkasına geçip beklemeye başladı. Silahı hemen elinde ve ateş için hazırdı.

Alex adam tuvalete girdiğinde hemen kapıya ilerledi ve derin bir nefes alıp hızlıca açtı. Yüzünde sinirli bir oluşturup karşısında onu bekleyen dört adama da bakmaya başladı.

"Ne var?! Kapıyı kırsaydınız?! Uyuyordum!"

Neyseki gerçekten de uykudan kalmıştı ve bu yüzden dediği doğrulanıyordu. Kapıyı çalan adam ona açıklamada bulundu.

"Hemen yola çıkmalıyız, Edwin Luther tarafından bekleniyorsunuz."

"Tamam! Burada bekleyin, çantamı alıp geliyorum. Ha bir de yüzümü yıkayacağım, kapıyı bir daha çalıp durmayın. İki dakikaya geliyorum."

Adam başını salladığında sinirle yüzüne kapıyı kapattı. Ardından yüzü kendi ifadesine döndü ve hızlıca odada ilerleyip tuvalete geçti.

James elindeki silahı kavramışken konuşmalar bittiğinde Alex'in geldiğini anladı ve kısa bir süre sonra onu karşısında buldu. Hızlı inip kalkan göğsü karşısındaki kadının ürktüğünü gösteriyordu.

"Çıkıyorum. Telefonum yanımda, Zack oradan haberleşiriz dedi. Ev ayarlayacağım zaman size ihtiyacım olacak."

"Önce Edwin'i hallet sonra onu konuşuruz. Ve sakın kararını değiştirme!"

Yine aynı yere geldiklerini anladığında hemen başını salladı ve adama son kez bakarak odaya döndü. Çantasını eline alıp derin bir nefes çektikten geriye bakmadan kapıyı açtı. Onu bekleyen adamlar ile dışarı çıktığında büyük jipe bindiler. Yanına iki adam oturmuş ve öne de iki binmişti. Edwin iyi bir güvenlik kurmak istemişti.

Araba hareket ettiğinde yanından geçtiği, daha sabah içerisinden indiği arabaya göz attı Alex. Neden burnuna farklı bir koku dolmuştu?! Oldukça erkeksi ve bir kez içine çektiğinde insanı bağımlı edecek türden bir koku! Her solukta sahip olduğu adamın adının bir harfini heceleyen koku!

Araba görüş açısından çıktığında başını iki yana sallayarak o da bu etkiden çıkmak istedi. Kaşları çatık hala neden böyle bir kokunun içine dolduğunu anlamaya çalışıyordu. Nereden çıkmıştı şimdi bu?!

Yanındaki korumalara en ufak bir şey diyemiyordu çünkü olumsuz bir etki bırakmak istemiyordu. Eğer öyle olursa Edwin'e de olumsuz bir etki bırakmış olacaktı ve bu işini oldukça zorlaştırırdı. Bu yüzden daha sabah geldiği yolun bir başka kısmında sessizce ilerlemeye karar verdi. Elbette onun peşini bırakmayan düşünceler ile...

********

Araba durduğunda Alex inanılmaz bir mide bulantısı hissediyordu. Her yer sallanıyordu sanki. Ayağının altından bastığı zemin kayıyor, midesinde acı bir tat oluşuyordu. Bu histen nefret ediyordu, mide bulantısından nefret ediyordu. Yanındaki adamlar ile ilerlerken kaç adım dayanabileceğini bilmiyordu. Öyle fazla bulanıyordu ki midesi...

Kadın Seri Katil #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin