3

208 20 3
                                    

το επόμενο πρωί..

χοσεοκ ξυπναααα ειπα σε αυτον καθως ειχε τυλιχτει γύρω απο την μεση μ και δνε με αφηνε να σηκωθω απο το κρεβάτι..

χμμμ λίγο ακομα :|
ξυπνα καλεεε θα μας δουνε οι αλλοι παο κατω και δεν θα εχουμε τι να πουμε..θα αναρωτιουνται τι θα κανουμε μαζι μεσα σε ενα δωματιο...
πφφφ καλααάα...μου φωναξε ..

σηκωθηκε και έβαλε τα ρουχα του ..
σηκωθηκα εβαλα τα ρουχα μου...
κατεβήκαμε κατω στην κουζινα να φαμε..

τζιν-παιδια τι κανατε ολη νυχτα μαζι σε ενα κλειδωμένο δώματιο???
αρι- εμμμ..χοσεοκ πες τι καναμε..!
χοσεοκ-...εμμμ ειπαμε να δουμε μια ταινια μαζι και καθίσαμε μεσα και ειδαμε απο τον υπολογιστη μου..
σουγκα-τι ταινια ειδατε;;;
αρι-τιτανικοοο!!για αυτο ακουγατε θορυβους...
χοσεοκ-ναι εκλεγες ολη νυχτα για τον τζακ που πνιγικε .. ειπε και με στραβοκοιταξε με ενα μικρο πονηρο χαμογελο ..
αρι-σορρυ ... :( ειπα και κατεβασα το κεφαλι μ κατω..τεσπα τελειωσα γρηγορα το πρωινό και πηγα στο δωματιο μου .. ένα κινητό τηλέφωνο ακούστηκε να χτυπάει το δικο μου ηταν..
άγνωστος αριθμός..!
το σηκωσα και ηταν ενας φιλος μου απο την σχολη ..ειχαμε διακοπες.. αναρωτιέμαι γιατί να με πηρε:

τζακσον-αριιι...!!!!
αρι-ναιι;;;ποιος;;
τζακσον-εδω ο τζακσον ειμαι. να σε ρωρησω κατι
αρι-ναι φυσικα .. έγινε κάτι?
τζακσον-οχι απλως ...να ηθελα να δω αν θες να πάμε μια βολτα μαζι;
αρι-μονοι μας;; οι δυο μαςς;;
Τζάκσον-ναι γιατι ..??
αρι-ενταξει !
Τζάκσον-σε μια ωρα θα ειμαι εξω απο το σπιτι σου..τα λεμε..

σηκώθηκα γρηγορα και ετρεξα στον jungkook

αρι-να σου πω τζανγκοοκ
πες μου..
εμμ που ειναι τα ξυραφάκια??
γιατι τα θες?
θελω να ξυριστω προβλημα,;;;
θα πας καπου?
εμμ ναι θα βγω..
με ποιον??
με εναν φιλο μου ...
τον ξερουμε?
οχι αλλα δεν σας αφορα..τωρα πες μου που ειναι????
ρωτα τον τζειχοπ και μετα.. !
ουφφφ τελειωνεεεε :(
ρωτα τον ειπανδνε ξερωωω...!
καλα..

πηγα στον τζειχοπ..το πλεον αγορι μου( εντωμεταξυ το ξερουν ολοι οτι εγω και ο τζειχοπ ειμαστε μαζι)

τζειιιι ..!
τι έγινε νουνα μου ..
που είναι τα ξυραφάκια?
γιατι ρωτας??
θα ξυριστω γιατι θα βγω βολτα με εναν φιλο μου απο την σχολη ...
φιλο??τον ξερω???εγω δεν σου κάνω??πρεπει να βγεις με αλλους??
οχι ρε.. να με πηρε τηλ .. και δεν ηθελα να  του πω οχι..
δεν θα πας..!!
δεν κανονιζεις εσυ τι θα κανω.!
αρι ειπα δεν θα πας τελος!
ποοο θα παω  και θα φορεσω και προκλητικο φορεμα!ειπα και ετρεξα στο δωματιο μου ενω ολοι ακουσαν τον καυγα μας..
πήγα μεσα κλειδώθηκα και εβαλα τα καλα μου .. :)

αυτα φορεσα

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

αυτα φορεσα...κατεβηκα κατω και με κοιταγαν ολοι τους .. ο τζανγκοοκ εκανε νοημα στον τζειχοπ να με δει γιατι επαιζε στο κινητό..

αρι-παιδια εγω φευγω μην με περιμενετε...! ειπε τιναξα τα μαλλιά μου και πηγα να πιω ενα ποτηρι νερο πριν φύγω...ο τζειχοπ ερχετε απο πισω μου και χωρις να το καταλαβω αρχισε να με φιλαει... κατεβηκε στον λαιμο και αφησε δυνατες πιπιλιες και με δαγκωσε στο στηθος και αφησε σημάδια που φαινονταν πολυ .. μου τα αφησε και εφυγε παλι να παιξει.. κατάλαβα γιατι το εκανε .. για να δει ο τζακσον τα σημαδια και να μην το παρατραβιξει ...ο ζηλιαρης της 🖤 μου ..χτυπησε κουδούνι και ετρεξα στην πορτα .. φτιαχτικα μια τελευταία φορα και κοιταξα τον τζιμιν που μου διορθωσε κατι λεπτομέρειες στο φορεμα και με αφησε να φυγει δινοντας μου μια αγκαλια..

θα συνεχισω σε λιγακιιι τα λεμε σε λιγακιιι ανιγιοανσεοοο 💕💖

Dance for me 🥀💘Où les histoires vivent. Découvrez maintenant