Multimedya;Meral(Nur'un Teyzesi)
~~~~~~~~~~~~~~
Gözümü açtığımda Ankara'ya yeni gitmiştik. Neredeyse 48 saattir uyumuyorum ve başım resmen zonkluyordu. Olanları düşününce tekrardan gözlerim doldu. Annem bunu babama nasıl yapabilmisti. Hiç kimse hiç kimseyi babamın annemi sevdiği kadar sevemez diye düşünürdüm hep. Öyleydi de zaten . Annemse onun sevgisini hiçe saymış bize bunları yaşatmıştı. Aklım hiç bir şekilde olanları almiyordu. Ben düşüncelerimin içinde kaybolurken teyzemin sesiyle irkilmistim.
" Kızım hadi eve geldik in artık bende bavullari bagajdan indiriyim."
Hiç bir sey demeden arabadan indim. Teyzem 30 ki yaşlarında alımlı bir kadindi. Mukkemmel bir vücudu vardı. Hep onun kadar güzel olmayı istemiştim.
Elimizde bavullarla içeri girdik. Teyzem odamı gösterdi . Ev üç katliydi benim odam ise çatı katında oda iki kattan oluşuyordu . Odanın üst katında banyo , tam ortada yuvarlak bir yatak tam üstünde duvarda ise cam vardı karşısında ise büyük bir gardırop alt katında ise televizyon ve koltuk langırt ve blardodan oluşuyordu. Tam benim zevkime göre dosenmisti. Teyzemin odası ikinci kattaydi giriş katta salon mutfak banyo tuvalet misafir odası bulunuyordu girişin altı yardımcılar için onun altı ise bodrum ve kilerdi. Çok yorgundum. Bavulumu öylece bırakıp duşa girdim. Küveti doldurup içine oturdum. Ağlamama bir türlü engel olamıyorum. Sanki yarın babam gelip uyandiricak okula geç kalmiyim diye zorla yataktan kaldırıcakti. Peki kalbimdeki acı niye? Bir türlu kabullenemiyorum gidişlerine. En sonunda zorlada olsa banyodan çıktım. Bavulumdan geceliklerimi giydim ve yatağa girdim.___________
Saat 10.5
Uyandım ama babam kaldırmaya gelmedi. Okul alarmim calmadi. İçimde tekrar bir burukluk oluştu.
Banyoya girdim. İşlerimi halledip üstümü değiştirmeden aşağı indim. Teyzem kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu. Dalmış gitmiş onunda kardeşi sonuçta. Canım hiç bir şey yemek istemiyordu ama teyzem zorla sofraya oturttu." Nur'um biliyorum aileni kaybettin ama okulunu aksatmaman lazım iki gün sonra okula yazilcaksin. Buraya çok yakın yeni arkadaşların olucak. Seneye on sekizsin reşit yani gitmek istersen gidebilirsin ama ben gitmemeni isterim sana ne kadar düşkün olduğumu biliyorsun teyzecim"
Teyzem bana hep Nur'um diye seslenirdi bembeyaz tenim varmış. Yeni okul fikri hiç cazip değildi. Yeni arkadaşlar. Nasıl alisicam ben bu yeni düzene ?
" Canım teyzem bende seni çok seviyorum. Sen benim geriye kalan tek ailemsin. Ve sen istemediğin sürece gitmeye niyetimde yok. "
" Canım kızım benim. Okul işini napmayi düşünüyorsun?"
" Sen buradaki okulları daha iyi biliyorsun. Seç birini yazilayim ben."
" Kuzum benim bir arkadaşımın okulu var aslında orayı düşünmüştüm ben ......... Kolejini. Yarın arkadaşımla tekrar konuşurum ben."
"Tamam teyzecim"
Sofrayı kaldırmak için kalkmistimki teyzemin ben hallederim demesiyle zorla tabakları tekrar masaya koydum. Yanağından öpücük alip bavulumu yerleştirmek için yukarı çıktım. Ne çok merdiven vardı bu evde. İşimi hallettikten sonra balkona çıkıp hava aldım ve bir sigara yaktim. Ha bu arada sigaraya başlayalı saniyeler oluyor. Belki içimi rahatlatır.
-----------------------------------------------------------
Veee ikinci bölüm. Yayınlayacağım günü sabırsızlıkla bekliyorum. Daha yayinlamamamin sebebi ise hem emin olamamam hemde bir kaç bölüm önceden yazıp kendimi dara sokmak istememem. On ikinci sınıf oldum. Hayatım ders ders ders maalesef . Neyse yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar. Sizi coooooookkkkkk seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIM
Teen FictionMutlu son mu istiyorsunuz? Kesinlikle bu kitapta aramayin. Bir insanın başına neler gelebilir bir ömür boyunca. Peki ya bir ömür ne kadar uzun olabilir. Baktığımızda genel olarak 60 yıl yaşar bir insan bu altmış yıl yani bir ömür 8 saate denk geli...