5-ELIZABETH-

66 2 0
                                    

Elizabeth önündeki ısırılmış sandviçe baktı.Ya sandviç kötüydü yada gerçekten iştahı yoktu.Charlie'yle olanlardan sonra kendini gerçekten kötü hissediyordu.Yani bir insan nasıl bu kadar değişebilirdi ki?Üstelik de Charlie.Onun Charlie'si.

"Beth?"

Leo tam karşısında oturmuş ona bakıyordu.Charlie'nin dediklerinden sonra hiç konuşmamışlardı.Onu düşünceli görmek Elizabeth'i üzüyordu.

"Evet?" dedi Elizabeth kaşlarını kaldırarak .

"İyi misin?"

Elizabeth önündeki tabağı ileri itti.

"Bilmiyorum.Babaannemin yemeklerini özlemiştim."

Elizabeth ona gülümseyerek baktı.Ama bu yapmacık bir gülümsemeydi.İçinden gelmiyordu.Sadece Leo'yu daha fazla üzmek istemiyordu.

"Peki ya o çocuk?" ismini söylemekten nefret ediyormuş gibi devam etti "Charlie?"

Elizabeth gözlerini kaçırdı.

"Ne olmuş Charlie'ye?"

"Geçmişin.Geçmişiniz" dedi Leo.Aslında bunu sormaktan tamamen rahatsız oluyordu ama yinede bilmek istiyordu.

"Dediğin gibi 'geçmişimiz'.Herkesin bir ilk aşkı vardır Leo"

Leo kafasını salladı.Ama Elizabeth biliyordu.Bu cevap hiç bir zaman onun için yeterli olmayacaktı.

"Eleanor'u kullanmak ister misin?"

Elizabeth Leo'ya baktı.Şimdi gülümsüyordu.Ve bu hali onu az da olsun mutlu etmeye yetiyordu.

"Biliyorsun ehliyetim yok" Aslında kurallar umurunda değildi.Burası küçük bir kasabaydı ve herkes birbirini tanıyordu.Yani ehliyetsiz yakalansa bile onu çok tutmazlardı.Ama kendisini o kadar kötü hissediyordu ki Eleanor'u kullanma fikri bile ona cazip gelmemişti."Sadece eve gitmek istiyorum"

Leo başıyla onayladı ve hesabı ödemek için masadan kalktı.Elizabeth o giderken arkasından kaslı vücudunu inceledi.Onunla aylardır tanışıyorlardı.Ve hiç bir zaman ona bu kadar dikkat etmemişti.Saçları açık kahverengi ve kıvırcıktı.Gözleri elanın en güzel tonuydu çoğu zaman.Yosun yeşili.Leo çok yakışıklı değildi ama her zaman kendine özgü bir çekiciliği vardı.

"Neye bakıyorsun?"

Elizabeth Leo'nun sesiyle irkildi.Aslında tam olarak ona bakıyordu ama o kadar dalmıştı ki yaklaştığını bile fark etmemişti.

"Hiç.Dalmışım"

"Peki.Gidelim o zaman?"

Elizabeth başını salladı.Birlikte lokantadan çıktılar.Eleanor'un önüne gelince Leo durup Elizabeth'e doğru döndü.Önce bir şey söyleyecek gibi oldu ama sonra sadece gülümsemekle yetindi.Ellerini Elizabeth'in boynuna götürdü.Yüzleri arasında ki mesafeyi azalttı.Elizabeth geri çekildi.Charlie'yi gördükten sonra bir şeyler değişmişti sanki.Ama bunu Leo'ya yansıtamazdı.

"Gerçekten çok yorgunum Leo.Bugünlük affet beni"

Leo ona dikkatlice baktı.Sonra başını salladı.

"Gidelim o zaman.Atla"

ÇELİŞKİ(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin