Vasárnap

2.5K 54 1
                                    

Ma egy igen faraszto napunk volt. Reggel felkeltem, elkészültem és elindultam a franciai bevásárlóközpontba, hogy vegyek valami élelmiszert, hiszen nem szállodába megyünk és nekünk kell főznünk. Kingával és Virággal tegnap este rengeteget beszélgettünk erről-arról. Megbeszéltük, hogy ki mit visz és ez alapján vásároltam be. Tegnap este anyuékkal is beszéltem elmondtam nekik, hogy megyünk Magyarországra egy osztálykirándulásra, hogy miket kell megvennem és anya felajánlotta, hogy ő majd süt valami finomat. Természetesen nem akartam, hogy ő főzzön, mert azt csak Virág tudná megenni ezért óvatosan visszautasítottam. Szegény nagyon csalódott volt azt mondta, hogy már kitalálta, hogy mit fog sütni. Ezek mellett még nagyon sok dolgunk volt. Miután megvettem a főtéshez való dolgokat elmentünk Cortezzel a plázába és ott vettünk sok új kardigánt,vettünk ajándékokat Cortez nagyszüleinek, anyuéknak, És az egész osztálynak. 3 óráig vásároltunk ezért azt gondoltuk, hogy megérdemeljük, hogy együnk. Régen mindig mekibe jártunk, de itt Franciaországba sokkal jobb a KFC. Megebédeltünk és elindultunk haza. Egymásra kulcsolzuk az ujjainkat és azt vártuk, hogy végre megérkezzünk és aludjunk egy jót. 15 perc alatt haza is értünk. A "zabhegyezőket" néztük meg, oedig már láttuk. Filmezés után megvacsoráztunk és elmentünk aludni.
-Jó éjszakat!-csókoltam meg Cortezt.
-Neked is!-mosolygott.
-Annyira várom már a holnapot!-ültem fel az ágy szélére.
-Most nehogy elkezdj Virággal ugrálni!-utasított Cortez, de már késő volt, hiszen elindítottam a hívást és Virággal kisgyerekek módjára elkezdtübk pattogni.
-Annyira várom a holnapoooot!-visította Virág.
-Én is, nagyon!-mondtam.
-Juuuuj és akkor lehet, hogy látok egy zsiráfot!-álmodozott Virág
-Na jo éjszakát, Virág!-köszöntem el tőle.
-Neked iiiiiiiiiiiiis!-köszönt el Virág.
Cortez átölelte a vállam, becsukta a szemét és el is aludt. Kb. 10 perc után már én is aludtam.
Fáradt vagyok: 5/3-nagyon.
Holnap: 5/5*-esztméletlenül várom.😊

2 év után újra (szjg)Where stories live. Discover now